ADSL - lev.tid. worldonline, cybercity?
Fra : lars.bank@get2net.dk

Dato : 18-06-01 11:14

Jeg skal købe en ADSL linie.

Priserne er jo næsten ens hos alle leverandørerne.

Har I nogen erfaringer mht leveringstiden hos de enkelte udbydere? De
siger jo 4 uger, men jeg synes man hører der kan gå op til 6 mdr?

Har I generelle god erfaringer der gør at jeg skal vælge f.eks.
Worldonline fremfor TDC, cybercity eller mindre udbydere.

På forhånd tak for hjælpen

Lars

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 18-06-01 11:22

In article <3B2DD45B.AAFFF7C0@get2net.dk>, lars.bank@get2net.dk wrote:

> Har I nogen erfaringer mht leveringstiden hos de enkelte udbydere? De
> siger jo 4 uger, men jeg synes man hører der kan gå op til 6 mdr?

Der er så vidt jeg ved ikke de store leveringsproblemer hos nogen af de
"tre store". Jeg ved ikke lige, hvordan det forholder sig hos Orange.
Så de 4 uger skal nok holde meget pænt.
Det er rigtigt at der var lang ventetid da ADSL i sin tid blev lanceret.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Don't hit the keys so hard, it hurts.

Fra : Peter

Dato : 18-06-01 11:35

Hej Lars

Det jeg har hørt rundt omkring er ca. 1 mdr.
Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> skrev i en

Fra : Pappen

Dato : 18-06-01 11:46

On Mon, 18 Jun 2001 10:21:52 +0000 (UTC), apj@daarligstil.dk (Andreas
Plesner Jacobsen) wrote:

>Jeg ved ikke lige, hvordan det forholder sig hos Orange.
>Så de 4 uger skal nok holde meget pænt.
Da jeg havde ventet næsten 3 mdr hos Orange afbestilte jeg og har nu
en linie i vente fra CC.

Fra : David Helmundt

Dato : 19-06-01 17:55

Jeg har lige fået fra WOL og det tog ca 1 mdr.
derimod havde jeg også bestilt hos TDC. og de kunne selvfølgelig ikke
leverer selv om det kun var en 256/128 linje.
Hilsen
David.

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 20-06-01 10:54

<lars.bank@get2net.dk> wrote
> Har I generelle god erfaringer der gør at jeg skal vælge f.eks.
> Worldonline fremfor TDC, cybercity eller mindre udbydere.

Jeg kan desværre ikke anbefale World Online. Jeg fik min ADSL linie
installeret for fjorten dage siden, men jeg kan ikke bruge den fordi
routeren ikke er blevet leveret endnu. Jeg tog kontakt til dem dagen før jeg
fik stikket sat op, og fik at vide at der ville gå op til fjorten dage før
routeren kom. I dag havde jeg så kontakt til dem igen for at høre, hvor
routeren blev af. Denne gang får jeg så at vide, at min router er
tilbageholdt pga. fejl i hardwaren. Tidshorisonten på det problem er ikke
noget medarbejderen kan oplyse om. Der går i hvert fald yderligere en uge.

En ting er at routeren først er i restordre, det kan jo ske for selv de
bedste. Det som jeg kritiserer er World Onlines manglende evne til at
informere deres kunder om dette. Det kan ikke passe, at man som kunde selv
skal ringe og finde ud af at varen ikke bliver leveret. Jeg vil mene at
World Online burde oplyse deres kunder om situationen, jeg er ligeglad med
om det så er tusind ADSL kunder, det skal ikke være et problem at sende et
brev ud. Derudover synes jeg så at det er for dårligt, at de tillader sig at
holde hardware tilbage, igen uden at informere om den (forhåbentlig)
unormale situation.

Jeg håber for World Online, at det kommer til at virke snart, for det er
ikke det smarteste de har gang i. Jeg har været kunde hos dem siden det hed
Image, men har kørt med CyberCity abonnement på det sidste.

Der var engang hvor World Online var godt, det er desværre tæt på at være
slut.

Desuden synes jeg det nye navn er det grimmeste man kan finde til en
Internetudbyder - alene udtalen (tis ka 'vi' li). Det er da ulækkert. Nuvel
jeg lever med det, og det har for så vidt heller ikke noget med mit problem
at gøre! :)

/Søren

--
icq: 8360347