Hvem sidder der bag masken: Lordi's kvinde~
Fra : Just George

Dato : 23-05-06 11:57

Hovsa, Tyske Bild har fået nallerne i et foto af hvordan at
hende det kvindelige monster fra Lordi faktisk ser ud bag
masken, lad os bare sige at hun nemt kan konkurere imod
eks Jenna Jameson eller Zdenka Podkapova
http://shor.ter.dk/199601099
Link tager dig til Bild's artikkel med billedet af hende
usminket.
--
Just George.
Strengere straf til fartbøller:

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 23-05-06 14:14

"Just George" <thereisnone@tadress.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eks Jenna Jameson eller Zdenka Podkapova
> http://shor.ter.dk/199601099
> Link tager dig til Bild's artikkel med billedet af hende

Arh... Skal vi ikke sige "sminket på en anden måde". Jeg ville undre mig
meget, hvis hendes læber havde den farve hele tiden

Mvh Claus

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-06 11:16

> [...]
> eks Jenna Jameson eller Zdenka Podkapova
> http://shor.ter.dk/199601099
> Link tager dig til Bild's artikkel med billedet af hende

Den forhenværende kvindelige bassist i Smashing Pumpkins, D'arcy, var nu
heller ikke uden evner

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Just George

Dato : 27-05-06 14:49

Kim Larsen had these thoughts

> "Just George" <thereisnone@tadress.com> skrev i en meddelelse
>
> Den forhenværende kvindelige bassist i Smashing Pumpkins, D'arcy, var nu
> heller ikke uden evner

Ved ikke hvordan hun ser ud, men kors har du set hvor tosset at Finnerne er
blevet efter afsløringerne af Lordi ?
Finlands svar på Se & Hør er blevet boycottet af over 70.000 mennesker
efter billederne have været vist i det.
Kors hvor er de dog fisfølsomme de Finnere.

--
Just George.