optage fra klaver til computer
Fra : Malene Hald

Dato : 22-05-06 09:36

Jeg har købt denne dims:
http://www.roland.com/products/en/UM-1EX/index.html. Ekspedienten i butikken
forsikrede mig om, at jeg kan bruge den til at optage fra mit elklaver
(Roland RD 100) til min computer, men det er ikke lykkedes mig. Jeg har
prøvet diverse shareware midi-optage programmer, men jeg må gøre noget
forkert.

Nogen bud?

Mvh

Malene

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-05-06 11:17

Den 22-05-06 10.36 skrev Malene Hald følgende:

> forsikrede mig om, at jeg kan bruge den til at optage fra mit elklaver
> (Roland RD 100) til min computer, men det er ikke lykkedes mig.

Hvilket styresystem? Hvis du bruger Windows, skal du åbne lydmixeren
(Start => Alle programmer => Tilbehør => Underholdning), vælge
Egenskaber og indspilning, og så vælge den ønskede lydkilde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.