"TDC konkurrence"
Fra : PHK

Dato : 18-06-01 09:04

Jeg har TDC fritidsabonnement. Det koster 4 kr. i dagtimerne MAN-FRE at
ringe - og 70 øre i weekender og ferieperioder - som jo bekendt lige står
for døren. Størstedelen af mit ringeri foregår om natten, hvor prisen også
er 70 øre.

Pr. 1-7 - altså kort inde i ferieperioden, hvor man kan begynde at nyde de
70 øre i minuttet hele døgnet - vælger TDC at ændre fritidsabonnement-typen
til Duet privat abonnement. Dette indebærer at det nu vil koste 1,50 kr.
døgnet rundt at ringe.

Godt nok bliver abonnementet sat ned fra 200 kr. til 150 kr. i kvartalet,
men jeg vil da alligevel godt udtrykke et: "Godt gået, Tele Danmark !!"

Nåh ja: Længe leve nummerliberaliseringen, hip hip .......

--
_
|_|

Fra : Mich@el H.

Dato : 18-06-01 11:47

> Nåh ja: Længe leve nummerliberaliseringen, hip hip .......

Så vil Orange Viva, da helt klart være et bedre abonnement, men husk... det
er kun billigt i weekender, på helligdage og mellem 18-08 på hverdage....

Fra : Mach

Dato : 18-06-01 15:39

"Mich@el H." <michael-h@email.dk> wrote in a message:

> [...]

Ja, det er da 'det vildeste pis' [Skal siges som hende fra Big-Brother]. Er
det forresten sikkert, at det træder i kraft pr. d. 1/7??

> Så vil Orange Viva, da helt klart være et bedre abonnement, men husk...
det
> er kun billigt i weekender, på helligdage og mellem 18-08 på hverdage....

Men Telmore er altså billigst!

Med venlig hilsen
Mark Andreas Christensen

Fra : Mich@el H.

Dato : 18-06-01 15:56

> Men Telmore er altså billigst!

Næsten enig, Telmore er _meget_ billige, og vil være et rigtig godt
abonnement for mange! Men, da ikke alle mennesker har samme
forbrugsmønster, vil andre faktisk få et billigere abonnement med Orange
Viva... det er de mennesker der _kun_ taler i deres mobiltelefon på de
tidspunkter, hvor Orange Viva abonnementet er billidt, dvs. på helligdage, i
weekender og på hverdage mellem 18 og 8.

Fra : Christian

Dato : 19-06-01 07:35

Ja, og så skal man lige huske at det kun er i Oranges eget net........!

Fra : Mich@el H.

Dato : 19-06-01 10:02

> Ja, og så skal man lige huske at det kun er i Oranges eget net........!

Helt korrekt, og hvordan ser det så ud med den, jo, i april var Mobilix
dækningsprocenten 86.1% udendørs, 61,7 indendørs og 66.8% geografisk. I
august vil Orange dække 91.3% udendørs, 69.1% indendørs og 78% geografisk.
Dækningen vil blive endnu bedre i december, hvor målet er 94.3% udendørs,
80.2% indendørs og 92.5% geografisk., så snart er det meste af Danmark
dækket af Orange!

Mvh.

Michael H.

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 19-06-01 13:00

>- vælger TDC at ændre fritidsabonnement-typen
> til Duet privat abonnement. Hvor har du det fra med denne ændring?

Det har absolut intet på sig!! Du må meget gerne scanne brevet fra TDC ind
og sende til mig, for jeg bliver da nysgerrig når jeg læser sådan noget!
Jeg tror du sidder og spreder rygter.

TDC må ikke bare ændre i folks abonnementer!

mvh

Lasse

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-06-01 13:23

"Lasse Vestergaard" <lvj@lvj.dk> skrev i en meddelelse
> TDC må ikke bare ændre i folks abonnementer!

Heller ikke hvis de følger det varsel der er nævnt i kundevilkårene?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Mark Beaumont

Dato : 19-06-01 14:07

"Lasse Vestergaard" <lvj@lvj.dk> skrev
> Det har absolut intet på sig!!

Hvordan når du frem til det?

> Du må meget gerne scanne brevet fra TDC ind
> og sende til mig, for jeg bliver da nysgerrig når jeg læser sådan noget!
> Jeg tror du sidder og spreder rygter.
> TDC må ikke bare ændre i folks abonnementer!

Jo, TDC Mobil må gerne ændre i folks abonnementer, tillægsprodukter,
og supplerende ydelser, abonnementsafgifter og hvad det nu ellers hedder.
Du kan jo evt. prøve at læse deres abonnementsvilkår på
http://www.teledanmark.dk/vic/mobileloesninger/grafik/mobil.pdf

Vh Mark

Fra : PHK

Dato : 19-06-01 18:49

> [...]
> og sende til mig, for jeg bliver da nysgerrig når jeg læser sådan noget!

JEG spreder rygter?

> TDC må ikke bare ændre i folks abonnementer!

Hvad kalder du så det der?

--
_
|_|

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 21-06-01 09:01

> JEG spreder rygter?

JA!

Jeg skrev at TDC ikke >>BARE<< må ændre i folks abb - hermed underforstået
at hvis et abb. totalt udgår vil de ændre det - men der går mange måneder
før de kan det og med varsel osv. Problemet er at du siger de bare går ind
og ændrer de abb. - og det er ikke sandt.
Spørg ikke hvor jeg har denne viden fra.

Men hvis det er tilfældet må du meget gerne scanne brevet ind og sende til
mig! Jeg tror simpelthen ikke på dig, og jeg synes det synd for TDC af
nyhedsgrupperne er præget af så meget at folk uden videre kan rakke dem ned
uden at have belæg for det med falske udsagn.

/Lasse

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 21-06-01 09:09

Hej

Jeg trækker mig fra denne tråd - jeg fik tilsyneladende ikke læst din
oprindelig mail grundigt nok, da jeg først nu er blevet opmærksom på at der
var tale om et DUET abb! Så er vilkårene anderledes, og DUET er en del af
Fastnet og ikke TDC Mobil!