Musik i teaseren for "Medium"
Fra : Heine Bøgebjerg

Dato : 17-05-06 22:46

Hej gruppe.
I TV2's teaser for den nye tv-serie "Medium" er der en god melodi med et
flot "stryger-tema"...
Hvad hedder dette nummer, og hvem har lavet det?

MvH Heine

Fra : Heine Bøgebjerg

Dato : 19-05-06 17:40

> Hej gruppe.
> I TV2's teaser for den nye tv-serie "Medium" er der en god melodi med et
> flot "stryger-tema"...
> Hvad hedder dette nummer, og hvem har lavet det?

Jeg har efterhånden søgt højt og lavt og spurgt en masse steder...
Er der ingen af jer, der kan hjælpe mig? I ville redde min dag :)

MvH Heine

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 20-05-06 11:27

"Heine Bøgebjerg" <nul-kontakt@eksisterer-ikke.no> skrev i en meddelelse
> Jeg har efterhånden søgt højt og lavt og spurgt en masse steder...
> Er der ingen af jer, der kan hjælpe mig? I ville redde min dag :)

Jo, da Kenneth Bager: Fragment two

Hav en god dag

/Flying Hotdogs