The Outfield - Your love
Fra : Ditte

Dato : 17-05-06 17:56

Hej NG

Jeg vil meget gerne downloade The Outfilds sang Your Love.
Jeg har forsøgt TDC, CDON, Itunes (hvor den kunne ligger på den
amerikanske shop) og MusicMatch som kun sælger til amerikanere.

Har I et forslag til, hvor jeg kan hente sangen?
Har nemlig ikke lyst til at købe en hel cd.

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Eivind

Dato : 17-05-06 22:25

http://www.allofmp3.com/

Fra : Ditte

Dato : 19-05-06 06:37

Den 17-05-2006, skrev Eivind:

> http://www.allofmp3.com/

Hej

Tak for linket. Ser ud til, at jeg godt kan købe der, men skal betale
ti dollars ind på kontoen. Skal jeg overveje lidt.

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar