Film covers
Fra : Martin

Dato : 18-06-01 10:41

Er der en side på nettet hvor man kan finde covers/posters til film? Jeg
mener ikke til at købe, men et billede af ordentlig opløsning billederne på
imdb er for små.

/Martin

Fra : Zeki

Dato : 18-06-01 10:43
Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 18-06-01 15:37

"Martin" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> Er der en side på nettet hvor man kan finde covers/posters til film? Jeg
> mener ikke til at købe, men et billede af ordentlig opløsning billederne

> imdb er for små.

Ved du godt at man får dem i noget større opløsning, hvis man klikker på de
små billeder?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Martin

Dato : 18-06-01 16:56

He he, ja det har jeg prøvet, men de bliver ikke ret meget større!
/Martin

Fra : D. Hamigen

Dato : 18-06-01 22:07

Martin <helbo@webhiker.dk> skrev i en
> He he, ja det har jeg prøvet, men de bliver ikke
ret meget større!
> /Martin

Årh, de fleste gør da! Prøv fx at klikke på det
lille plakatbillede til 'The Rock' og se: det blir
fluks forstørret jeg ved ikke hvor mange gange
(opløsningen ufortalt).

--
Mvh.: JG
Nye heder & oppe dateringer på Hamigen's HomePage:

Fra : Hurricane

Dato : 18-06-01 22:41

> Årh, de fleste gør da! Prøv fx at klikke på det
> lille plakatbillede til 'The Rock' og se: det blir
> fluks forstørret jeg ved ikke hvor mange gange
> (opløsningen ufortalt).

350x475

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Philosophy is questions that may never be answered.
Religion is answers that may never be questioned.

Fra : Hurricane

Dato : 18-06-01 17:01

Prøv http://www.mega-search.net

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 18-06-01 22:29

Martin skriver:

> [...]
> mener ikke til at købe, men et billede af ordentlig opløsning billederne på

prøv at kigge i newsgroup: alt.binaries.pictures.movie-posters

jc