Ønskes: Kys mig Conny
Fra : Erik Vestergaard

Dato : 15-05-06 20:44

Hvis ikke det var fordi det ikke er helt lovligt, kunne jeg godt tænke mig
hvis en kunne sende mig "Kys mig Conny" med Ib Grønbech som mp3-fil
Mvh Erik

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-06 08:59

"Erik Vestergaard" <ervest@mail.dk> wrote in message
> Hvis ikke det var fordi det ikke er helt lovligt, kunne jeg godt tænke mig
> hvis en kunne sende mig "Kys mig Conny" med Ib Grønbech som mp3-fil

Hvis du er så glad for Ib Grønbech, hvorfor synes du så ikke han skal kunne
leve som kunstner?
Du kan købe en hel CD for 60,- kr. hvor nummeret findes på:
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=albuminfo&albumid=124306&preorder=0&news=0&sale=0&secondhand=0&showGenre=0&showCat=1

Så har du dit på det tørre, og Hr. Grønbech får lidt ud af at have lavet den
sang som du gerne vil høre.
Det er da en meget god ordning, synes du ikke?

/Alex

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 16-05-06 13:13

> Du kan købe en hel CD for 60,- kr. hvor nummeret findes på:
> http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=albuminfo&albumid=124306&preorder=0&news=0&sale=0&secondhand=0&showGenre=0&showCat=1

Det kan gøres endnu billigere... på www.cdon.com... Her får du opsamlingen
til 39 inkl porto... så kan det faktisk ikke være billigere