Hey mister dj på dansk?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 15-05-06 12:30

Hej NG.

Jeg har nogle gange i radioen hørt en dansk udgave af 'Hey mister dj', men
kan ikke huske hvad kunstneren heder.
Kan I hjælpe mig?

Mvh
Stefan

Fra : rosenauer.dk

Dato : 15-05-06 14:41

> Jeg har nogle gange i radioen hørt en dansk udgave af 'Hey mister dj', men
> kan ikke huske hvad kunstneren heder.
> Kan I hjælpe mig?

Mener det er hende der også rapper/synger med på Bikstoks nummer/numre ..
ved ikke om det kan hjælpe dig/andre til at få hende identificeret ..

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Thomas

Dato : 15-05-06 14:49

"Stefan Kristensen" <jems@invalid> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Jeg har nogle gange i radioen hørt en dansk udgave af 'Hey mister dj', men
> kan ikke huske hvad kunstneren heder.
> Kan I hjælpe mig?

Hun hedder Natasha - Et helt gennemført rædselsfuldt nummer

..Thomas

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 15-05-06 15:43

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> wrote:

>Hun hedder Natasha - Et helt gennemført rædselsfuldt nummer

Mener nummeret hedder "Monday Reggae". Jeg kan i øvrigt godt lide det,
i modsætning til hendes album som jeg synes er trist (og som ikke
indeholder nummeret i øvrigt).

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Propellen

Dato : 15-05-06 18:24

Stefan Kristensen skrev:
> Hej NG.
>
> Jeg har nogle gange i radioen hørt en dansk udgave af 'Hey mister dj', men
> [...]

Mon De Reggae - med Natasha. Måske nu mest kendt fra Bikstok. Men var
med i No Name Requested.
Mon De Reggae kan ikke købes!

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 17-05-06 11:29

Jeg bukker og takker for jeres svar :)

Mvh