Powerdrill
Fra : Morten Hansen

Dato : 15-05-06 09:50

Hej Alle,

Hvad synes I om dette musik: http://powerdrill.dk/lyd.html ?

Kunne være sjovt at høre hvad sådan en flok, musikelskere synes om vores
første (ikke endnu master behandlede) demo

Powerdrill/Morten

Fra : Ulrik Kold

Dato : 17-05-06 19:40

Morten Hansen coughed up a hairball on 15-05-2006 10:50:
> [...]
>
> Kunne være sjovt at høre hvad sådan en flok, musikelskere synes om vores
> første (ikke endnu master behandlede) demo

== Country - grunge - country - grunge ==
'Astronaut' starter meget country-inspireret fedt, men stilforvirringen
træder ind omkring 1 minut inde, hvor der pludselig er et stort spring
til noget Pearl Jam/grunge-agtigt, som i mine ører er lidt ærgerligt. I
lyder som dygtige musikere, der egentlig kan håndtere begge stilarter,
men blandingen er ... aparte.

'Depend On' er god, gedigen røvballerock. Måske lidt uinspireret, men
ellers udmærket.

'Divide' fik min fod til at vippe med på den vandrende guitar, men
heller ikke meget mere end det. Desværre også lidt uinspireret, hvis I
spørger mig. Og det gjorde I jo.

//Ulrik