Hvad hedder nummeret?
Fra : Lauridsen

Dato : 12-05-06 16:49

Hej
Hvad hedder nummeret som bliver spillet i denne video?
http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/base-jumping-p1.php

Mvh.
Lars

Fra : Max

Dato : 12-05-06 16:54

Hej Lars

> Hvad hedder nummeret som bliver spillet i denne video?

Paint it, black med The Rolling Stones.

Mvh Max

Fra : Lauridsen

Dato : 12-05-06 17:14

> Paint it, black med The Rolling Stones.
Det er helt rigtigt. Fedt nummer..

Tak for hjælpen!
/Lars

Fra : Sune Storgaard

Dato : 12-05-06 18:44

Lauridsen wrote:

> Det er helt rigtigt. Fedt nummer..

For nu lige at være bagklog, det står faktisk på siden ved titlen på filmen,
og i title på selve siden :)

Fra : Lauridsen

Dato : 12-05-06 19:29

> For nu lige at være bagklog, det står faktisk på siden ved titlen på
> filmen, og i title på selve siden :)
Hehe, det gør det sgu da også. Det havde jeg overset..

Iøvrigt synes jeg at starten på nummeret minder temmelig meget om Tomy
Seebach's Disco tango. Er det bare mig eller?

Mvh.
Lars

Fra : Max

Dato : 12-05-06 20:31

Hej Lars

> Iøvrigt synes jeg at starten på nummeret minder temmelig meget om Tomy
> Seebach's Disco tango. Er det bare mig eller?

Hr. Seebach har måske hørt den :) den er jo noget ældre end Disco Tango,
Stones indspillede den jo i 1966, lidt sjovt lyder den jo også noget indisk,
noget man nok havde luret hos George Harrison og John Lennon dengang.

Mvh Max

Fra : RK

Dato : 13-05-06 17:06

> Iøvrigt synes jeg at starten på nummeret minder temmelig meget om Tomy
> Seebach's Disco tango. Er det bare mig eller?

Det var faktisk et diskussionsemne op til melodi grand prix dengang!
Jeg tror endda at man også mente at Tommy var lige lovligt rigeligt
inspireret af "Tango jalousi"