Raquel Rastenni + Michael Hardinger
Fra : Pedro

Dato : 12-05-06 14:01

Jeg skal bruge et nummer fra hende der hedder "Søde lille Helle".
Bibliotekerne har desværre ikke kunne hjælpe mig. Nogen herfra der har dette
nummer som kan/vil hjælpe?

Michael Hardinger (ex-Shubidua) har lavet et nummer på én af hans soloplader
der hedder "Helle og mig". Dette nummer har også interesse.

På forhånd tak.

MVH Pedro

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 12-05-06 16:19

Pedro skrev i en meddelelse...
> Jeg skal bruge et nummer fra hende der hedder "Søde lille Helle".
> Bibliotekerne har desværre ikke kunne hjælpe mig. Nogen herfra der har
> dette nummer som kan/vil hjælpe?

En lynhurtig søgning via www.bibliotek.dk og derefter
www.statsbiblioteket.dk afslører at Statsbiblioteket har to eksemplarer på
lp til udlån.

> Michael Hardinger (ex-Shubidua) har lavet et nummer på én af hans
> soloplader der hedder "Helle og mig". Dette nummer har også interesse.

Findes på cd'en "Nede med øl" - der kan skaffes fra 36 biblioteker.

Mvh Tina - bibliotekar
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-06 20:08

Tina Susanne Johansson wrote:
> En lynhurtig søgning via www.bibliotek.dk og derefter
> www.statsbiblioteket.dk afslører at Statsbiblioteket har to
> eksemplarer på lp til udlån.

Det har jeg forsøgt. Eller s ville jeg da ikke spørge her. Hvis du
repræsenterer de danske bibliotikarer her, så vil jeg gerne klage! Hehe
Har forsøgt at bestille hhv. LP og 7" single af ovennævnte, men har fået
svar tilbage, at Statsbiblioteket ikke udlåner disse. De kan kun høres på
stedet.

> Findes på cd'en "Nede med øl" - der kan skaffes fra 36 biblioteker.

Hvad hjælper det, når jeg har haft en reservering og stået nr. 1 i køen i 3½
måned? Den er åbenbart forsvundet fra mit lokale bibliotek, og det er derfor
ikke muligt at bestille fra et andet bibliotek før end den slettes som
forsvundet fra det lokale. Bureaukrati i en nøddeskal.

Var der mere? hehe

Men tak for hjælpen ellers.

MVH Pedro

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 13-05-06 23:33

Pedro skrev i en meddelelse...

> Har forsøgt at bestille hhv. LP og 7" single af ovennævnte, men har fået
> svar tilbage, at Statsbiblioteket ikke udlåner disse. De kan kun høres på
> stedet.

Ja, så må Statsbiblioteket være haltet bagefter med at opdatere deres
database, for her fremgår det at de har to eksemplarer til udlån - og et der
ikke må forlade stedet:
https://www.statsbiblioteket.dk/webpac4a/wgbroker.exe?2006051400280909662584+1+search+select++1+0

> [...]
> ikke muligt at bestille fra et andet bibliotek før end den slettes som
> forsvundet fra det lokale. Bureaukrati i en nøddeskal.

Så har du et ualmindeligt dårligt bibliotek. De bør bløde op for reglerne i
sådanne tilfælde og låne udefra. Men spørgsmålet er jo, om de mener det er
100% indlysende at deres eksemplar er forsvundet allerede efter 3½ måned -
og det mener de jo tilsyneladende ikke.

> Var der mere? hehe

Nææh....det var da dig der spurgte til at begynde med

Mvh Tina

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 14-05-06 00:02

Tina Susanne Johansson skrev i en meddelelse...

> Ja, så må Statsbiblioteket være haltet bagefter med at opdatere deres
> database, for her fremgår det at de har to eksemplarer til udlån - og et
> [...]

*Suk* - jeg skulle vist bare være gået i seng i stedet for at svare.
Selvfølgelig kan jeg ikke linke til en søgning i webpac - det er jo en
sikker forbindelse. Tror jeg går i seng nu

Mvh Tina

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-06 13:38

> [...]
> Ja, så må Statsbiblioteket være haltet bagefter med at opdatere deres
> database, for her fremgår det at de har to eksemplarer til udlån - og

Jeg har været på biblioteket i dag, og ingen af eksemplarerne kan udlånes.
Surt. Såh, hvis du kan skaffe den, så sig til

> Nææh....det var da dig der spurgte til at begynde med

Det lød bare som om, at du synes jeg var en tumpe siden jeg ikke kunne få
fat i de titler jeg søgte. Skriftsproget indikerede det. Men jeg har
virkelig forsøgt alt. Michael Hardinger-nummeret har jeg fundet, men venlig
hjælp.

MVH Peter

Fra : Michael Lund

Dato : 12-05-06 17:17

"Pedro" <smf@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge et nummer fra hende der hedder "Søde lille Helle".
> Bibliotekerne har desværre ikke kunne hjælpe mig. Nogen herfra der har
> dette nummer som kan/vil hjælpe?

Hvad er problemet med hende Helle?

Den er jo her:
http://bibliotek.dk/vis.php?origin=sogning&field1=forfatter&term1=&field2=titel&term2=s%F8de+lille+helle&field3=emne&term3=&field4=fritekst&term4=&cclbuf=&divbuf=Alle+typer&field_mat=&term_mat=&field_sprog=&term_sprog%5B%5D=&field_aar=year_eq&term_aar=&target%5B%5D=dfa

Mvh.
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-06 20:09

Michael Lund wrote:
> [...]
> http://bibliotek.dk/vis.php?origin=sogning&field1=forfatter&term1=&field2=titel&term2=s%F8de+lille+helle&field3=emne&term3=&field4=fritekst&term4=&cclbuf=&divbuf=Alle+typer&field_mat=&term_mat=&field_sprog=&term_sprog%5B%5D=&field_aar=year_eq&term_aar=&target%5B%5D=dfa

Den kan ikke bestilles. Har forsøgt 3 gange. Både LP og 7" single.
Statsbiblioteket udlåner den ikke. Den kan høres på stedet, that's all.

MVH Pedro

Fra : Max

Dato : 16-05-06 15:50

Hej Pedro

> Statsbiblioteket udlåner den ikke. Den kan høres på stedet, that's

Aldi har i denne uge CD'er på tilbud med danske kunstnere og der
er en CD med Raquel Rastenni imellem, det kunne jo være.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-06 17:32

Max wrote:
> Aldi har i denne uge CD'er på tilbud med danske kunstnere og der
> er en CD med Raquel Rastenni imellem, det kunne jo være.

Tak for tippet. Men der står at alt er i nye indspilninger? Mon det bare er
sådan noget muzak kopi musik?

MVH Pedro

Fra : Karina

Dato : 12-05-06 19:47

> Michael Hardinger (ex-Shubidua) har lavet et nummer på én af hans
soloplader
> der hedder "Helle og mig". Dette nummer har også interesse.

Send mig en mail - fjern noget i mailadressen - jeg kan hjælpe dig med
ovenstående.

Mvh
Karina

Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.com/pro

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-05-06 20:20

"Pedro" <smf@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Michael Hardinger (ex-Shubidua) har lavet et nummer på én af hans
> soloplader der hedder "Helle og mig". Dette nummer har også interesse.

Dette nummer fandt jeg lige på musik.tdconline.dk, hvor det kan købes for 8
kr.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk