Rasmus Nøhr i operaen
Fra : Kasper Bertelsen

Dato : 11-05-06 12:08

Igår aftes så jeg en del af Kanon-showet fra operahuset.
Jeg må sige, at Rasmus Nøhrs fortolkning af "glemmer du" var helt igennem
fantastisk. Så nu er mit spørgsmål, er der nogen af jer der ved hvor/om den
findes på nettet?? Er der nogen der har optaget showet og kan lave en mp3?

KB

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 11-05-06 16:17

Hele showet genudsendes d. 17/9.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Ole Thomsen

Dato : 11-05-06 18:35

Kasper Bertelsen wrote:

> Jeg må sige, at Rasmus Nøhrs fortolkning af "glemmer du" var helt
> igennem fantastisk.

Det giver jeg dig 100% ret i.

Ole Thomsen

Fra : Too Old

Dato : 14-05-06 00:45

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote in news:e3vsjm$ald$1@news.net.uni-
c.dk:

> Det giver jeg dig 100% ret i.

I to burde tvinges til at betale min licens og de penge jeg betaler i skat,
som går til kulturen!