WordBasic combobox
Fra : Tue Hellstern

Dato : 18-06-01 10:46

Hej NG,
Hvordan vælger man et element i dropdown liste, vha. WordBasic i Word 95
I Word i Word 97 vil det være noget med ListIndex 0

Hilsen
Tue

Fra : Leo Heuser

Dato : 19-06-01 10:46

Hej igen

Således:

ValgtTekst$ = DlgText$("ComboBox1")

Med venlig hilsen
LeoH

PS
Hvis den stadig kan fås,
vil jeg anbefale dig at anskaffe bogen:

Microsoft Word Developer's kit
Microsoft Press
1995
ISBN 1 - 55615 - 880 - 7

1000 sider Word Basic! Vær så god at skylle

En virkelig godbid er:

Woody Leonhard
Vincent Chen
Scott Krueger

Hacker's Guide to Word for Windows
Second edition.
1995
ISBN 0 - 201 - 40763 - 9

En guldgrube af informationer. Bogen
dækker Word Basic version 2.0 og 6.0.

Fra : Tue Hellstern

Dato : 19-06-01 21:36

Hej Leo,
Hvorfor kan det ikke bare være ligesom i VBA !!!
Jeg er træt af Wordbasic.

> ValgtTekst$ = DlgText$("ComboBox1")

Tak det virker

> Microsoft Word Developer's kit
> Microsoft Press
> 1995
> ISBN 1 - 55615 - 880 - 7
> 1000 sider Word Basic! Vær så god at skylle
Tak !

> Woody Leonhard
> Vincent Chen
> Scott Krueger
> Hacker's Guide to Word for Windows
> Second edition.
> 1995
> ISBN 0 - 201 - 40763 - 9

Det to bøger må da kunne fås med store rabatter, eller hvad !!!
Jeg ville hellere opgrader til VBA, men det er jo ikke en idel verden vi
lever i.

Hilsen
Tue

Fra : Leo Heuser

Dato : 20-06-01 06:12

Velbekomme!

Ja, når man først har prøvet VBA, er det en træls omgang
at arbejde med WordBasic.