Nyt Boards of Canada
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-05-06 17:30

Nyt album 6/6/06 (evil grin :) ), og ny musikvideo man kan downloade:

http://www.warprecords.com/dayvancowboy/

--
np: 005. [? #05] CD track 05 [paused]
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-06 18:52

Thomas Jespersen wrote:
> Nyt album 6/6/06 (evil grin :) ), og ny musikvideo man kan downloade:
>
> http://www.warprecords.com/dayvancowboy/

jjæææzzøør!

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Fra : Peter Heide

Dato : 05-05-06 22:31

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nyt album 6/6/06 (evil grin :) ), og ny musikvideo man kan downloade:
>
> http://www.warprecords.com/dayvancowboy/

Jeps. En rigtig fino video og ikke et nyt nummer m. BOC men et fra
"Campfire...."
mere interesseret i at høre de andre fra EPen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-05-06 18:53

Nå, nu er den blevet lækket på nettet. Det var da synd :(

--
np: Depeche Mode - A Pain That I'm Used To
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Peter Heide

Dato : 06-05-06 20:18

Ja. Der er meget synd. Hvor har du set den ?
Vi taler om Trans Canada Highway EPen ?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-05-06 20:51

On Sat, 6 May 2006 21:17:30 +0200, Peter Heide wrote:

> Ja. Der er meget synd. Hvor har du set den ?
> Vi taler om Trans Canada Highway EPen ?

Ok, det er et løst rygte, men på IRC chat var der en der spurgte efter den
og sagde den var lækket i dag.

Jeg har den ikke selv.

--
np: (Foobar 2000 is not active

Fra : Peter Heide

Dato : 06-05-06 22:38

> Ok, det er et løst rygte, men på IRC chat var der en der spurgte efter den
> og sagde den var lækket i dag.

meget løst. folk taler bullshit også IRC. den er IKKE dukket op
nogen steder endnu.

Fra : skurk

Dato : 07-05-06 14:09

Peter Heide wrote:

> meget løst. folk taler bullshit også IRC. den er IKKE dukket op
> nogen steder endnu.

Den er derude.

Fra : Peter Heide

Dato : 07-05-06 20:09

Hvor ?

Fra : Peter Heide

Dato : 07-05-06 20:27

Ok. Jeg har også een hér :

En ny 3 x CD Aphex Twin . 210 min. Med alt det bedste ikke udsendt
musik fra perioden 1994 - 2005 er på trapperne. Er enda allerede
lækket blandt fans. Kan I stikke den ?

Jeg har hørt det på Soulseek's chatlinie. Og det er stensikkert for
der er en der har skrevet det
!!!

Fra : skurk

Dato : 07-05-06 21:04

Peter Heide wrote:
> [...]
> lækket blandt fans. Kan I stikke den ?
>
> Jeg har hørt det på Soulseek's chatlinie. Og det er stensikkert for

Den kan jeg tilgengæld ikke garantere findes. Det tætteste jeg kommer er

AFX / Aphex Twin - Analogue Bubblebath Series [1991-1997/MP3/V0 (VBR)]

AFX / Analogue Bubblebath

A1 Analogue Bubblebath
A2 Isopropophlex
B1 En Trance To Exit (With Schizophrenia)
B2 AFX 2 (With Schizophrenia)

AFX / Analogue Bubblebath 2

A Digeridoo (Aboriginal Mix) (7:10)
B1 Untitled (3:44)
B2 Untitled (3:59)

AFX / Analogue Bubblebath 3

1 Untitled (Aka .215061) (3:54)
2 Untitled (Aka .1993841) (8:02)
3 Untitled (Aka .0180871r) (4:16)
4 Untitled (Aka .942937) (4:36)
5 Untitled (Aka .0180871l) (3:52)
6 Untitled (Aka .000890569) (4:48)
7 Untitled (Aka .55278037732581) (4:20)
8 Untitled (4:05)
9 Untitled (5:06)
10 Untitled (Aka Afx 6/B) (0:36)
11 Untitled (4:41)
12 Untitled (0:53)
13 Untitled (5:14)

AFX / Analogue Bubblebath 3.1

A1 Untitled AB3 CD-#13bd
A2 Untitled AB3 CD-#8d
A3 Untitled AB 3.1-#5
AA1 Untitled AB3 CD-#9d
AA2 Untitled AB3 CD-#13ad

AFX / Analogue Bubblebath 4

1 Untitled (6:21)
2 Untitled (5:05)
3 Untitled (6:04)
4 Untitled (8:18)
5 Untitled (0:28)

AFX / Analogue Bubblebath 5

A1 Untitled (9:20)
A2 Untitled (5:57)
A3 Untitled (0:32)
A4 Untitled (4:25)
A5 Untitled (6:43)
B1 Untitled (6:10)
B2 Untitled (4:47)
B3 Untitled (6:46)
B4 Cuckoo (5:59)

The track 'Cuckoo' appears on both Analogue Bubblebaths 4 and 5. There is
some discrepancy as to whether there is any noticeable difference between
these two releases of this song. In this instance, they are identical, in
some others, the version on AB4 is longer by less than 5 seconds.

Size 312.14 MB (327,301,120 bytes)
Added 2006-05-04 20:24:48

eller:
AFX / Aphex Twin - Chosen Lords [2006/MP3/V0 (VBR)]

1. 5:06 Aphex Twin - Fenix Funk 5
2. 5:16 AFX - Reunion 2
3. 6:26 AFX - Pitcard
4. 4:30 AFX - Crying In Your Face
5. 5:32 AFX - Klopjob
6. 6:50 AFX - Boxing Day
7. 5:34 AFX - Batine Acid
8. 5:42 AFX - Cilonen
9. 3:48 AFX - PWSteal.Ldpinch.D
10. 7:58 Aphex Twin - XMD 5a

ps: boards of canada-info er som følger:

Boards Of Canada - Trans Canada Highway (EP) [2006/MP3/320]
brand new EP from Warp Records' Boards Of Canada

1. Dayvan Cowboy
2. Left Side Drive
3. Heard From Telegraph Lines
4. Skyliner
5. Under The Coke Sign
6. Dayvan Cowboy (Odd Nosdam Remix)

Size 64.22 MB (67,335,934 bytes)
Added 2006-05-06 16:11:50

Fra : Peter Heide

Dato : 07-05-06 23:08

"skurk" <kinghimself@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Den kan jeg tilgengæld ikke garantere findes. Det tætteste jeg kommer er

Det var også en dårlig joke. Desværre bare en joke.

Du har ret ang. BOC den på vej. Plejer at gå hurtigt
på div. boards. Videoen Dayvan Cowboy ( 130mb) ligger
på usenet i en sindssyg flot mpg udgave. Ikke det dér streamet
snask fra Warps hjemmeside.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-05-06 23:16

On Sun, 07 May 2006 20:04:29 GMT, skurk wrote:

> ps: boards of canada-info er som følger:
>
> Boards Of Canada - Trans Canada Highway (EP) [2006/MP3/320]
> brand new EP from Warp Records' Boards Of Canada

Det skal så siges at da BOC's "Campfire Headcase" udkom sidste år var der
2-3 udgaver af den i omløb som jeg kender til muligvis flere. Folk laver
falske udgaver, fordi de synes det er sjov eller...?

--
np: Muslimgauze - Kurdish Red
http://kortlink.dk/housemusik/2pny

Fra : Peter Heide

Dato : 07-05-06 23:26

Denne sér nu som at være den rigtig. Kan godt huske alle de bogus udgaver
af CH. Jeg personligt blev meget begejstret for en af dem. Det blev der
grinet
lidt af på IDM-listen, da jeg lalleglad anmeldte et "eksemplar" .

Fra : skurk

Dato : 07-05-06 23:27

Peter Heide wrote:
> [...]
> Det blev der grinet
> lidt af på IDM-listen, da jeg lalleglad anmeldte et "eksemplar" .

hehe ja, jeg kan også huske de mange falske kopier... nok fordi at det var
en meget ventet release!
det er den rigtige, og det er en ganske udemærket ep.

Fra : Peter Heide

Dato : 07-05-06 23:31

> hehe ja, jeg kan også huske de mange falske kopier... nok fordi at det var
> en meget ventet release!
> det er den rigtige, og det er en ganske udemærket ep.

tør man spørge hvor du har den fra ?
SS og diverse BT-forums + usenet, er checket = 0
er sgu altid lidt nysgerrig når det gælder BOC

Fra : skurk

Dato : 07-05-06 23:41

Peter Heide wrote:

> tør man spørge hvor du har den fra ?
> SS og diverse BT-forums + usenet, er checket = 0
> er sgu altid lidt nysgerrig når det gælder BOC

Et privat torrent-site, invite-only.

Sorry ;)

Fra : Peter Heide

Dato : 08-05-06 00:21

Tak for tippet. Er klar om 10 min. Kunne ikke drømme om IKKE at købe den
når den er til at få.

cut and paste :

The recently leaked Trans Canada Highway EP. This is absolutely confirmed to
be the leaked EP, and you can instantly by hearing all of the rehashed ideas
and beats.

Yep, I'm not impressed (and I was a pretty die-hard Boards of Canada fan -
up until The Campfire Headphase!)