Front 242 kommer på Roskilde!!!
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 03-05-06 14:43

Det kan godt være at jeg er langsom, men synes lige folk skal vide det
hvis de ikke har set det før... Jeg synes i hvert fald det er stort...

(Front 242 er et belgisk EBM/Industrial band, og har nærmest været for
genren, hvad Kraftwerk har været generelt for elektronisk musik)

http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=538000c&base=50072e7e&Letter=alle&code=45

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-05-06 14:46

On Wed, 03 May 2006 15:42:38 +0200, Esben von Buchwald wrote:

> (Front 242 er et belgisk EBM/Industrial band, og har nærmest været for
> genren, hvad Kraftwerk har været generelt for elektronisk musik)

Yes sir! Først Venetian Snares til Århus (og København) og nu dette!

Det er ikke uden grund jeg kalder mig "front243" hos last.fm :)

--
np: 01 - Weird On A Monday Night
http://www.last.fm/user/front243/