Så skal vi til det igen...
Fra : Morten Steen

Dato : 03-05-06 12:42

George Michael kommer til Danmark i november, og GÆT hvem der står for
billetsalget?
..
..
..
..
..
www.billetlugen.dk

DET skal nok blive sjovt!

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-06 13:20

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> George Michael kommer til Danmark i november, og GÆT hvem der står for
> billetsalget?
> .
> www.billetlugen.dk
>
> DET skal nok blive sjovt!

Soveposerne bliver godt slidt for tiden...

(Hvis man skal være sikker på en billet er det vist køerne rundt omkring).

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 03-05-06 13:58

Kim Larsen wrote:
> "Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Soveposerne bliver godt slidt for tiden...
>
> (Hvis man skal være sikker på en billet er det vist køerne
> rundt omkring).

Det kan man jo ikke engang være sikker på, for mange af forhandlernes
ansatte snyder jo også ifølge flere..
;)

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Sv-E

Dato : 03-05-06 14:14

Henrik Sørensen wrote:
> Det kan man jo ikke engang være sikker på, for mange af forhandlernes
> ansatte snyder jo også ifølge flere..
> ;)

Ja ja, det er jo kun forbudt at snyde hvis det bliver opdaget ;)

Fra : Too Old

Dato : 03-05-06 21:28

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> wrote in news:445896ef$0$67262$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> George Michael kommer til Danmark i november, og GÆT hvem der står for
> billetsalget?

Jeg har aldrig været til koncert, men hvis jeg havde energien til det, så
gad jeg godt at komme til den her.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-05-06 21:38

On 03 May 2006 20:27:59 GMT, Too Old wrote:

> Jeg har aldrig været til koncert, men hvis jeg havde energien til det, så
> gad jeg godt at komme til den her.

Så er det bare at komme i gang :)

Jeg kan stadig huske min første koncert med "Disneyland After Dark" tilbage
i 80erne, den første koncert er en oplevelse man sent glemmer :)

Hvis du tror du er "Too Old", så er du det sikkert ikke. Jeg kan specielt
forestille mig der kommer en del ikke helt unge til George Michael. Og
hvad, man behøver jo heller ikke stå helt oppe foran og danse vildt for at
få en fed oplevelse.

Jeg er selv 35 og går til Techno-koncerter, se der kan man godt føle sig
gammel en gang imellem, men jeg er heldigvis ligeglad :)

--
np: Figurines - The Wonder [stopped]
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Peter

Dato : 07-05-06 09:27

Morten Steen wrote:
> George Michael kommer til Danmark i november, og GÆT hvem der står for
> [...]
Tror I virkelig det bli'r li'så hypet som Madonna og Robbie Williams?
Min krop kan snart ikke klare det pres mere!
Hvis det skulle kokse helt, så kan jeg på forhånd tilbyde en
byttehandel: 2 stk. Madonna til 2 stk. George Michael i den dyreste
kategori (Bedste siddepladser til 600,-). + prisdifferencen.

Mvh. Peter