Mark Knopfler & Emmylou Harris
Fra : Max

Dato : 28-04-06 20:10

Hej

Han har gjort det igen, Mark er på sin nye plade sammen
med Emmylou "All The Roadrunning" kravlet et trin længere
ned af stigen mod bunden. Det er dog en gang fuldstændig
røvkedelig og tandløs musik. Ikke et eneste nummer med
bare en anelse bid i.

Mvh Max

Fra : Anders

Dato : 29-04-06 00:33

Har han da ellers lavet noget godt siden "Golden Heart"?

- "Sailing to P." er kedelig imo...men "Golden heart" har mange gode numre.
Jeg ved ikke hvad han har lavet (ud over de 2) i de seneste 10 år...

-Anders

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 29-04-06 09:00

On Sat, 29 Apr 2006 01:33:08 +0200, "Anders" <no@no.no> wrote:

> [...]
>
>- "Sailing to P." er kedelig imo...men "Golden heart" har mange gode numre.
>Jeg ved ikke hvad han har lavet (ud over de 2) i de seneste 10 år...

Mark Knopfler - Golden Heart (1996)
Mark Knopfler - Wag The Dog (1998)
Mark Knopfler - Sailing to Philadelphia (2000)
Mark Knopfler - The Ragpicker's Dream (2002)
Mark Knopfler - Shangri-La (2004)
Mark Knopfler; Emmylou Harris - 2006 - All The Roadrunning (2006)

Wag The Dog er musik til filmen "Wag The Dog", og egentlig ikke noget
at skrive hjem om.

Samme gælder, som du er inde på, Sailing to Philadelphia.

The Ragpicker's Dream synes jeg er en pæn del bedre og Shangri-La er
rigtig god (synes jeg).

All The Roadrunning er en blanding af hvad Emmylou Harris & Mark
Knopfler har lavet tidligere, minder faktisk mest om Emmylou Harris.

--
Slet transportmidlet før dk
__o