Kan ikke hører tjensten på p3 / lydklip
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-04-06 18:42

hejsa

hva over hos en igår.
og der hørte vi Merethe mave.
han trykket på linket og så starte hans mediaplayer op.
det gør den ikke hos mig.
hvad har jeg pillet hved eller hvad skal jeg gører
håber at i kan hjælpe mig

Thomas

Fra : Just George

Dato : 20-04-06 19:57

Thomas Pedersen had these thoughts

> hejsa
>
> hva over hos en igår.
> og der hørte vi Merethe mave.
> han trykket på linket og så starte hans mediaplayer op.
> det gør den ikke hos mig.
> hvad har jeg pillet hved eller hvad skal jeg gører
> håber at i kan hjælpe mig
>
> Thomas

Hvis du kører med en firewall, så kan det være den som ligger
og blokerer for streamen og at du så derfor lige skal tillade
streams fra DR's hjemmeside.
--
Just George.
Strengere straf til fartbøller:

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 25-04-06 11:13

Thomas Pedersen wrote:
> han trykket på linket og så starte hans mediaplayer op.
> det gør den ikke hos mig.
> hvad har jeg pillet hved eller hvad skal jeg gører
> håber at i kan hjælpe mig

Min bil kan ikke starte, min vens bil kan godt, han sætter nøglen i og
drejer så starter den... Hvad er der galt, og hvad har jeg trykket på af
forkerte ting?

Jeg skriver her i musik-gruppen fordi jeg skulle bruge bilen til at køre
hen i pladebutikken...

PS. Det er en grøn bil!!!

PPS. Jeg har hverken bil eller går i pladebutikker men håber nogen kan
se pointen

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as