Sneakers - Voodoo Om Natten
Fra : Christian

Dato : 19-04-06 15:55

Hej i gruppen,

nogle der ved hvor jeg kan skaffe mig et eksmeplar af denne sang? Har
forgæves forsøgt diverse netbutikker, min lokale stereo-studio og
biblioteket. Ikke engang google synes at kende meget til denne sang. Den er,
vistnok, fra omkring 1980-81. Jeg vil være meget glad for nogle råd. Tak

mvh

Christian

Fra : Thomas H.

Dato : 19-04-06 16:15

"Christian" <chr.juel@_remove_gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er,
> vistnok, fra omkring 1980-81. Jeg vil være meget glad for nogle råd. Tak

Hej Christian

TDC Musik (www.tdcmusik.dk) har et nr. med Sneakers som hedder 'Woodoo' til
salg for 8 kr, jeg tænker, at det er det du leder efter?

Mvh.
Thomas

Fra : Christian

Dato : 19-04-06 16:34

"Thomas H." <FJERNDETTEthomas@staybeautiful.dk> wrote in message
> [...]
til
> salg for 8 kr, jeg tænker, at det er det du leder efter?

Hej Thomas,

det var præcis den. Tak for hjælpen!

mvh

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-06 19:43

Christian wrote:
> [...]
> biblioteket. Ikke engang google synes at kende meget til denne sang.
> Den er, vistnok, fra omkring 1980-81. Jeg vil være meget glad for

Den fås masser af steder også i stereo studio. Den er på Sneakers 'Greatest
Hits'. Har selv lige købt den (dobbelt CD udgaven).

Fra : Kaj Larsen

Dato : 20-04-06 14:18

Hejsa

Vil bare indskyde,at nummeret også findes på opsamlings cden med danske
hits: kom tilbage nu2.

Mvh
Kaj Larsen