Søger nummer - Bla. en pige som
Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 18-04-06 20:45

Har hørt den på P3 og på MTV.
Har søgt begge steder men kan ikke finde den!

Der er bla. en pige tror jeg som remser nogle bogstaver ret hurtigt op.
Det kan være lidt svært at høre. Kan ellers ikke rigtig gengive andet
fra nummeret. Det er vel et relativt hurtigt nummer, og vel rimeligt nyt
tror. Men tror det er en pige som synger.

Nogle bud? (Ved godt det er lidt håbløst!)

Takker

--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 18-04-06 20:53

On Tue, 18 Apr 2006 21:45:08 +0200, Bjørn E. Thorup wrote:

> Nogle bud? (Ved godt det er lidt håbløst!)

Jeg hører hverken P3 eller ser MTV så det er et MEGET løst bud :)

Boards Of Canadas "Aquarius" (jeg mener det er titlen), er der en pige der
remser tal op (på engelsk), kan det være den?

Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 18-04-06 21:21

Thomas Jespersen skrev:
> On Tue, 18 Apr 2006 21:45:08 +0200, Bjørn E. Thorup wrote:
>
> Boards Of Canadas "Aquarius" (jeg mener det er titlen), er der en pige der
> remser tal op (på engelsk), kan det være den?

Ja det kan tilføjes at den er på engelsk. Og jeg vil gå udfra at den er
ret ny siden den bliver spillet på MTV. Og ikke fra 1998 som Boards Of
Canada Aquarius vist er fra. Det er ikke Aquarius

Endvidere kan jeg tilføje at den ikke KUN består af opremsning af
bogstaver, men det er blot en del af sangen. Det er nok en pop sang.

Fra : Bellis

Dato : 18-04-06 21:40

"Bjørn E. Thorup" <asd@asd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man"
> "This is not Nam, This is bowling. There are rules" (The Big Lebowski)

Jason Mraz: Wordplay?

Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 18-04-06 21:52

Bellis skrev:

> Jason Mraz: Wordplay?

Nope
Altså hun synger/opremser et ord(hvert bogstav) og det er kun en del af
sangen! Måske et omkvæd eller noget. Det går lidt hurtigt når hun gør
det. Stemmen er måske lidt forvrænget. (Men jeg siger dette fordi, det
er jeg lige kan huske)
Dame/pige som synger.
Formodentligt rimelig ny.
Poppet.

Måske er stilen sådan lidt, ja hvordan skal man beskrive det. Ikke
eletrisk, men det hele er måske lidt samenkludret. Ja det er ikke meget
at gå ud fra. Har også svært ved at rigtig huske hvordan den lyder!

Andre bud?

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-04-06 22:02

"Bjørn E. Thorup" wrote:
> [...]
> andet fra nummeret. Det er vel et relativt hurtigt nummer, og vel
> rimeligt nyt tror. Men tror det er en pige som synger.

Et forsigtigt bud kunne være Black Eyed Peas med Pump it.

Der bliver der sunget før omkvædene hhv.

F-R-E-S-H we fresh, D-E-F, that's right we def, rock
We definite, B-E-P we reppin' it, so

og

B-L-A-C-K E-Y-E-D P to the E, then the A to the S

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 18-04-06 22:05

Dennis Lange skrev:

> Et forsigtigt bud kunne være Black Eyed Peas med Pump it.

Nej desværre...

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 19-04-06 16:49

> Nogle bud? (Ved godt det er lidt håbløst!)

Morningwood med "Nth Degree"?

Der siger hun på et tidspunkt, som minimum, de sidste 4 bogstaver (morning-)
W O O D. Husk, at hun siger double-U i stedet for dobbelt-v

--
Jacob

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 19-04-06 19:56

"Jacob Buus Smidt" <nospam_j@nddata.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der siger hun på et tidspunkt, som minimum, de sidste 4 bogstaver
> (morning-) W O O D. Husk, at hun siger double-U i stedet for dobbelt-v

Hun synger faktisk M O M O R,(gentager bogstaverne) M O R N I N G W O O D
Videoen kan ses på deres hjemmeside:
http://www.morningwoodrocks.com/video.asp
Fed sang iøvrigt :)

Sørensen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 19-04-06 19:59

"Steffen Sørensen" <togalounge@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jacob Buus Smidt" <nospam_j@nddata.dk> skrev i en meddelelse

> Hun synger faktisk M O M O R,(gentager bogstaverne) M O R N I N G W O O D
> [...]

Og for at være lidt OT, men med henvisning til P3's fejlagtige oplysninger
tidligere i en anden tråd, så siger de tit "9th degree" selvom sangen
tydeligt hedder "Nth degree"....

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 19-04-06 22:48

Steffen Sørensen skrev:

> Og for at være lidt OT, men med henvisning til P3's fejlagtige oplysninger
> tidligere i en anden tråd, så siger de tit "9th degree" selvom sangen
> tydeligt hedder "Nth degree"....

OK.

Den blev da iøvrigt spillet en del på P3 en overgang?

Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 20-04-06 07:50

> OK.
>
> Den blev da iøvrigt spillet en del på P3 en overgang?

Den var ugens uundgåelige... Nok derfor.

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 19-04-06 22:45

Jacob Buus Smidt skrev:

> Morningwood med "Nth Degree"?

YES SIR! Sådan der... Det er lige præcis den. Jeg takker for de mange
bud og den hjælpsomme hånd.

Kan godt se at jeg måske forklarede mig lidt dårligt i starten, men
kunne helle ikke rigtig huske sangen! Så det var lidt svært at beskrive,
men der var tilsyneladende nogle som forstod mine lidt forvirrende
beskrivelser.

Tak,