Velvet underground i 90 erne ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-04-06 00:09

Der var en genforenings koncert i 90 erne hvorfra der blev lavte en
doubel cd - jeg mener det var fra en koncert i Paris - inden i er
digtet " Ill be your mirror " og en banan uden på ( så hvidt jeg
husker ( problemet er at jeg har mistet den ) og nu kan jeg sgu ikke
finde den nogen steder - er der nogen der har en ide om hvad den heder
og evt hvor den kan købes ?
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : aab

Dato : 09-04-06 08:42

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> MvH
> Bo M Mogensen
> "This Goddamn social life it`s torture dressed as fun" iggi pop

Kære Mogens
Den Velvet Underground plade du efterlyser, hedder "Live MCMXCIII"
og blev udsendt i 1993 af Sire/Warner Brothers og har nummeret
9362-45464-2. Enhver ordentlig pladeforretning burde kunne skaffe den.

M.V.H.
Anker

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-04-06 14:52

On Sun, 9 Apr 2006 09:41:42 +0200, "aab" <reknaaa@mail.dk> wrote:

HI Anker :0)

>Den Velvet Underground plade du efterlyser, hedder "Live MCMXCIII"
>og blev udsendt i 1993 af Sire/Warner Brothers og har nummeret
>9362-45464-2. Enhver ordentlig pladeforretning burde kunne skaffe den.

fine sager ....jeg vil starks bestille den ( den er foriøvrigt
fremragende )

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-04-06 23:11

fedest fandt den sgu på nettet til 119 kr :0)
de skal så godt nok ha en åger pris på 35 kr for at sende den - men
hwa fan

http://www.imusic.dk/item/0093624546429/velvet-underground-2005-live-mcmxciii-deluxe-cd