Sang af Kim Larsen - tror jeg, hvad hedder~
Fra : Morten

Dato : 07-04-06 20:53

Hej,

jeg er ved at være desperat - hørte for nylig en nyfortolkning af en
sang, tror det var en Kim Larsen og nu kan jeg bare ikke huske, hvilken
det var.

Om det var i Showtime, Scenen er din, radioen eller hvor pokker, kan
jeg ikke huske.

Nogen forslag til hvilken sang det kan ha været ??

vh. Morten

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 07-04-06 21:03

"Morten" <gitmo@privat.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jutlandia
Store og små
Den gang da jeg var lille
Wisdom is sexy
Baggårdskatten
Solsortevej
Christianshavns kanal
Østerbro svømmehal.... osv osv

men er det mon en af ovenstående?

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 07-04-06 22:51

Morten wrote:

> Nogen forslag til hvilken sang det kan ha været ??

Hej Morten
Det kunne vel ikke være et af numrene fra Værsgo 2 - nyfortolkninger af
Larsen gamle skive?

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./album/viewalbum.htm&trackid=1098604

/ Flying Hotdogs

Fra : Ellegaard Skytte

Dato : 08-04-06 07:26

[...]

Hejsa

I showtime sang Mads Christensen "det bedste til mig og mine venner".
Det kunne også være min favorit fortolkning af et gasolinnr. nemlig Nephew
med Byens Hotel. Det er et super fedt nummer

MVH
Betina

BAAL FOREVER

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-04-06 09:51

"Ellegaard Skytte" <bces@midtfyn.net> skrev i en meddelelse

> Det kunne også være min favorit fortolkning af et gasolinnr. nemlig Nephew
> med Byens Hotel. Det er et super fedt nummer

.... som er et Kim Larsen nummer, og ikke et Gasolin nummer ... men ellers
helt enig. Det fedeste nummer på Værsgo' 2

mvh.
Kim Frederiksen