Simon Matthew
Fra : Heidi

Dato : 05-04-06 17:05

Har nogle gange hørt en sang i Guld FM (tror jeg det er), hvor jeg mener
de siger det er med Simon Matthew. Er det mon ham der vandt seneste
runde af Scenen er din? Nogen der har et navn på sangen? Jeg har kun
kunnet finde noget om en single han udgav sidste år, men ikke noget
navn - og den her er jo nok rimelig ny.

--
Heidi

Fra : Heidi

Dato : 06-04-06 18:02

Heidi wrote:
> [...]
> har kun kunnet finde noget om en single han udgav sidste år, men ikke
> noget navn - og den her er jo nok rimelig ny.

Det må vist være singlen fra sidste år alligevel, da den tilsyneladende
hedder Dreamer, og det har jeg nu hørt i dag at han synger. Så det var
så lige et svar til mig selv...

--
Heidi