madonna kommer til danmark
Fra : Martin Møller

Dato : 03-04-06 14:59

Fra : DonE_8700

Dato : 03-04-06 15:05

Martin Møller skrev:
> Så er det ganske vist.
>
> http://www.confessionstour.com
>
> http://www.madonnaihorsens.dk/

Det ved os der bor i Horsens da godt
--
DonE

Fra : Dopedog

Dato : 03-04-06 22:04

>> Så er det ganske vist.
>>
>> http://www.confessionstour.com
>>
>> http://www.madonnaihorsens.dk/
> Det ved os der bor i Horsens da godt

Desværre ja :\

Fra : Martin

Dato : 03-04-06 15:33

"Martin Møller" <mm@randersmusikskole.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det ganske vist.
>
> http://www.confessionstour.com
>
> http://www.madonnaihorsens.dk/

Det er sindssygt!!! Specielt når man ser på, hvilke få andre byer i Europa
hun kommer til.

Hvornår skal vi gøre Horsens til Danmarks hovedstad?

Martin

Fra : Max

Dato : 03-04-06 15:39

Hej Martin

> Hvornår skal vi gøre Horsens til Danmarks hovedstad?

Det har den da altid været :)

Mvh Max

Fra : DonE_8700

Dato : 03-04-06 15:49

Max skrev:
> Hej Martin

> Det har den da altid været :)
>
> Mvh Max

Jeps....
--
DonE

Fra : Nicolai

Dato : 03-04-06 17:18

> http://www.madonnaihorsens.dk/

"Confessions"-turnéen gør stop i Chicago, Boston, San José, Phoenix, Fresno,
Las Vegas, Philadelphia, Atlantic City, Miami, Montreal og New York. De
europæiske koncerter bliver i arenaer og udendørs stadions i Paris,
Amsterdam. Cardiff, Rom, Düsseldorf, Hannover, Horsens, Osaka og Tokyo

Ovenstående ligner mere et oplæg til en gang "find 1 fejl" :)

Konge horsens :)

Fra : Holst

Dato : 03-04-06 19:32

Nicolai wrote:

> [...]
> Amsterdam. Cardiff, Rom, Düsseldorf, Hannover, Horsens, Osaka og Tokyo
>
> Ovenstående ligner mere et oplæg til en gang "find 1 fejl" :)

Jeg kan finde to fejl.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-04-06 20:14

Holst skrev:

>Jeg kan finde to fejl.

Jeg syntes at det er herligt at de har placeret Osaka og Tokyo i Europa

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 03-04-06 22:33

On 03 Apr 2006 19:13:53 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Jeg syntes at det er herligt at de har placeret Osaka og Tokyo i Europa

Jo, men når man nu kender americanernes viden om verden uden for
Nordamerika, bør man ikke blive for overrasket.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Holst

Dato : 04-04-06 07:38

Poul Erik Lindaa wrote:

> Jo, men når man nu kender americanernes viden om verden uden for
> Nordamerika, bør man ikke blive for overrasket.

Ja, det er netop de to fejl, og umiddelbart vil jeg give dig ret med
hensyn til amerikaneres viden om verden uden for Nordamerika.

Men i dette tilfælde kan vi på f.eks. madonna.com læse:

"Tour stops in North America for the Confessions Tour will include
arenas in Chicago, Boston, San Jose, Phoenix, Fresno, Las Vegas,
Philadelphia, Atlantic City, Miami, Montreal and New York. Overseas
appearances will take place in arenas, stadiums and outdoor venues in
Paris, France; Amsterdam, The Netherlands; Cardiff, Wales; Rome, Italy;
Dusseldorf and Hannover Germany; Horsens, Denmark; Osaka and Tokyo Japan."

og på madonnaihorsens.dk kan vi læse:

[...]

og sidstnævnte er givetvis en slags overseættelse af førstnævnte, der
ikke fejlerne noget sådan rent geografisk.

Fra : Martin Møller

Dato : 04-04-06 09:19

"Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tokyo."
>
> og sidstnævnte er givetvis en slags overseættelse af førstnævnte, der ikke

Det er bare danskerne der ikke kan oversætte det engelske ord "overseas"
korrekt.

Martin

Fra : Esben I.

Dato : 05-04-06 18:04

Ivan V. Klattrup wrote:

> Jeg syntes at det er herligt at de har placeret Osaka og Tokyo i
Europa
Det må være det dér globalisering

mvh
Esben I.

Fra : Mette & René

Dato : 03-04-06 20:25

> Så er det ganske vist.
>
> http://www.confessionstour.com
>
> http://www.madonnaihorsens.dk/

hvad kan prisen på sådan en billet blive, det må dem i horsens da vide.

René

Fra : DonE_8700

Dato : 03-04-06 21:02

Mette & René skrev:

> hvad kan prisen på sådan en billet blive, det må dem i horsens da vide.
>
> René

Ca. det samme som til Stones....små 630 kr
--
DonE

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 04-04-06 07:28

DonE_8700 <kender@den.ikke> wrote:

> Ca. det samme som til Stones....små 630 kr
> --
> DonE

Måske... men jeg tror den bliver noget dyrere. Madonna tog virkelig
fusen på London da hun gav koncert sidste gang der. Prisen røg nemlig op
i 82 pund for den billigste billet. Jeg tror de ligger i min. 800 kr...
;-(

/Anna

--
http://homepage.mac.com/anna.andersen/blog/anna.html

Fra : DonE_8700

Dato : 04-04-06 13:54

Anna M. Andersen skrev:

> [...]
> fusen på London da hun gav koncert sidste gang der. Prisen røg nemlig op
> i 82 pund for den billigste billet. Jeg tror de ligger i min. 800 kr...

Føj da. Ikke fordi jeg selv skal se madammen...
Men det er sgu da fedt, at hun eller hendes stabsCheffer
vælger en by som de sikkert tror ligger i Tyskland.
Lidt ligesom da jeg så Georgia Satellites engang i Århus...
Dan Baird kom sidelæns og skæv ind på scenen med disse ord:
Hey, It's fu**ing good to be back in Germany.
--
DonE

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-04-06 09:22

Poul Erik Lindaa wrote:

> Jo, men når man nu kender americanernes viden om verden uden for
> Nordamerika, bør man ikke blive for overrasket.

Det var s`en dansker der havde oversat forkert den originale press
release skriver:

"Overseas appearances will take place in arenas...." altså ikke
specifikt eruopa.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-04-06 13:34

Martin wrote:
> [...]
> hun kommer til.
>
> Hvornår skal vi gøre Horsens til Danmarks hovedstad?

Når de stores koncertarrangører opdager at der er et sted hvor
tingene klapper og alt er som det skal være så rygtes det.
Vel også derfor at Stones også har valgt det sammen med mange andre.

Desuden er der jo ikke ret langt fra fx. Hamborg til Horsens for en
tysker, motorvej eller tog lige til døren.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Martin

Dato : 05-04-06 11:16

Bare lige til info, så fremgår det nu af madonnaihorsens.dk, at billetterne
sandsynligvis kommer til at koste 695 kr. + gebyr. Det fremgår dog ikke, om
der kun er én billetkategori...

Martin

Fra : Hauge

Dato : 05-04-06 15:11

Hej
Martin wrote:
> Bare lige til info, så fremgår det nu af madonnaihorsens.dk, at
> billetterne sandsynligvis kommer til at koste 695 kr. + gebyr. Det
> fremgår dog ikke, om der kun er én billetkategori...

Der kommer nok en billigkategori, hvor man SKAL stå med ryggen til scenen..

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060405141039@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Kong Kurt

Dato : 06-04-06 10:23

On Wed, 5 Apr 2006 16:10:39 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Hej
>
>Der kommer nok en billigkategori, hvor man SKAL stå med ryggen til scenen..

hmmm.... Med Madonna ! Gør det så noget ?

--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Hauge

Dato : 06-04-06 15:34

Hej
Kong Kurt wrote:
> hmmm.... Med Madonna ! Gør det så noget ?

Næeh. Måske det så bliver en dyr udgave af biletten

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060406143417@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Max

Dato : 06-04-06 15:40

Hej Hauge

> Næeh. Måske det så bliver en dyr udgave af biletten

De dyre billetter er dem med høreværn :)

Mvh Max

Fra : Thiemer

Dato : 06-04-06 18:03

On Thu, 6 Apr 2006 16:40:02 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Hauge

>De dyre billetter er dem med høreværn :)
>
>Mvh Max

Det tror jeg på

Nå, pyt, hvis folk vil betale er det jo hende der griner på vej i
banken.
--
www.splitad.dk
Hilsen