Stalin var mindre ond
Fra : dktekno

Dato : 10-06-06 22:46

Det er sagt, at 30 millioner mennesker døde under Stalin, og 6 millioner
døde under Hitler.

Derfor mener man, at det er Stalin der er den værste. Dette er ikke rigtigt.

De 30 millioner mennesker der døde kan for det første forklares af
hungersnøden. Denne var skabt af kommunismens kollektivisme, der gjorde, at
alle bønderne blev frataget deres redskaber og deres korn, og derfor blev
overladt til sig selv, og de døde af sult. Skulle jeg vælge, om jeg ville
kvæles i en gas, efter tortur, eller vælge at gå sulten i seng, og fortsat
have bevægelsesfrihed, og mulighed for at lindre smerter med medicin, så
ville jeg vælge det sidste. I det mindste havde man da muligheden for at
tage et gevær, og gøre en ende på det, under Stalin.

Derfor er Hitler den værste.

Hitler og Stalin var begge for, at rense ud i det hele.
Men forskellen ligger i metoderne. Og mens Hitler var sadist, og nød det, så
foretrak Stalin den hurtige metode.

Derfor var Stalin minde ond end de andre.

Hitler havde koncentrationslejr. Stalin havde Gulaglejr.

I koncentrationslejren skulle man først arbejde, så tortureres, og så
henrettes pinefuldt.

I gulaglejren skulle man blot arbejde, og når man ikke kunne mere, fik man 1
kugle, og det gik hurtigt.

Jeg ved godt, hvad jeg ville foretrække.

Jeg vil klart foretrække den kolde, og kyniske dræbermaskine, fremfor den
sadistiske dødsfetishist. Den første er dog mindre smertefuld.

Derfor er det kolde, det kyniske og det logiske at foretrække, fremfor
magthaveren, der er styret af lyst og følelser.

Derfor foretrækker jeg maskiner, fremfor mennesker til at styre denne
verden.

For når mennesker styrer denne verden, så skal de nyde min død. Derfor skal
jeg dø pinefuldt. Når maskiner skal styre verden, så skal den blot slå mig
ihjel, uden smerter.

Set fra et kristent synspunkt, så er ateismen at foretrække fremfor den
malplacerede kristendom. Den malplacerede kristendom styrer mit liv imod det
åbentlyst forkerte. Ateismen fører mig ingen vejne. Jeg foretrækker ikke at
blive ført nogen vejne end at risikere at blive ført de forkerte veje.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-06-06 23:25

dktekno <dktekno@gmail.com> wrote:

> [...]
> kvæles i en gas, efter tortur, eller vælge at gå sulten i seng, og fortsat

De sovjetiske bønder havde ikek bevægelsesfrihed, men blev holdt tilbage
af de mange kontrolposter der var opsat på de russiske landeveje med
nøjagtigt det formål at holde dem hvor styret ville have dem.

Og nej, man havde ikke mulighed for et gevær under Stalin, for de var
nemlig blevet konfiskeret, nøjagtig som Hitler gjorde det.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-06 05:32

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> [...]
> var
> nemlig blevet konfiskeret, nøjagtig som Hitler gjorde det.

Hitler var lokket ud i en krig med elendige odds og alt han gjorde var
sagligt klogt mht at undgå at tabe den for slemt
- at dømme efter hvad han vidste
I bagspejlet kan vi se anderledes.

Stalin folkemyrdede for at holde sig selv ved magten og var
USA-marionet

Fra : Johnny Andersen

Dato : 10-06-06 23:57

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er sagt, at 30 millioner mennesker døde under Stalin, og 6 millioner
> døde under Hitler.

Korrekt.

> Derfor mener man, at det er Stalin der er den værste. Dette er ikke
> rigtigt.

Forklaring udbedes?

> [...]
> ville jeg vælge det sidste. I det mindste havde man da muligheden for at
> tage et gevær, og gøre en ende på det, under Stalin.

Vrøvl. Resultatet er det samme: Du vil dø. Langsom eller hurtig - jeg vil
fortrække at dø hurtig.

> Derfor er Hitler den værste.

De var begge to massemordere.-

> Hitler og Stalin var begge for, at rense ud i det hele.
> Men forskellen ligger i metoderne. Og mens Hitler var sadist, og nød det,
> så
> foretrak Stalin den hurtige metode.

Det kan du naturligvis bevise...? - link tak.

> Derfor var Stalin minde ond end de andre.

Er du AHW's protegee ?

> Hitler havde koncentrationslejr. Stalin havde Gulaglejr.
>
> I koncentrationslejren skulle man først arbejde, så tortureres, og så
> henrettes pinefuldt.

Og i Stalins gulag skulle du "kun"arbejde i Kolyma, hvor der er ca. -40
grader - før du fik lov til at dø. Lyder sgu ikke særlig tillokkende....

> I gulaglejren skulle man blot arbejde, og når man ikke kunne mere, fik man
> 1
> kugle, og det gik hurtigt.

Hil Stallin - han var sgu effektiv - AHW får julelys i øjene når man
næver Stalin.

> Jeg ved godt, hvad jeg ville foretrække.

Tror ikke du kan tænke så langt...

> Jeg vil klart foretrække den kolde, og kyniske dræbermaskine, fremfor den
> sadistiske dødsfetishist. Den første er dog mindre smertefuld.

Du mener altså: Det er bedre at være slavearbejder i x-antal år (med kulde
og sult) - før man får nakkeskudet?

> Derfor foretrækker jeg maskiner, fremfor mennesker til at styre denne
> verden.

Du er jo syg..

> For når mennesker styrer denne verden, så skal de nyde min død. Derfor
> skal
> jeg dø pinefuldt. Når maskiner skal styre verden, så skal den blot slå mig
> ihjel, uden smerter.

Hvis jeg var dig, ville jeg søge hjælp.

> [...]
> at
> blive ført nogen vejne end at risikere at blive ført de forkerte veje.

Du vrøvle igen.

Jeg har ingen sympati for hverken Hitler eller Stalin - du var begge
massemordere.

/Johnny

Fra : Wilstrup

Dato : 11-06-06 19:32

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hil Stallin - han var sgu effektiv - AHW får julelys i øjene når man
> næver Stalin.

du er dog en værre dumrian -et fjols af høj karat, men jeg forstår at du
selv får orgasme af at tænke på Hitler, siden du nævner ham flere gange.
[..]

> Jeg har ingen sympati for hverken Hitler eller Stalin - du var begge
> massemordere.

Det passer jo ikke, Johnny - du er vild med Hitler og drømmer søde tanker
om ham - din faible for gas og nakkeskud er jo utrolig afslørende - sært så
klart din underbevidsthed fungerer, når det kommer til stykket: du kan jo
ikke lade være med at tale om netop disse ting, der hos os normale mennesker
ellers fylder os med afsky.

I øvrigt: Stalin skulle have slået 30 mio mennesker ihjel ? opspind og
overdramatisering - men en slået ihjel er en for mange - men hvad bliver det
næste? 50 mio - hvorfor ikke 100 mio? jo mere overdrevent du kan sige nogle
tal, jo bedre føler du jo at Hitler var.
--
Wilstrup

Fra : Trans

Dato : 11-06-06 00:31

dktekno wrote:
> [...]
> have bevægelsesfrihed, og mulighed for at lindre smerter med medicin, så

Du er lettere forstyrret. Jeg standser læsningen her.

Bent

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-06-06 23:37

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
dktekno wrote:
> [...]
> ville jeg vælge det sidste.

Du er lettere forstyrret. Jeg standser læsningen her.

Endnu en Wilstrup har set dagens lys.

Fra : Wilstrup

Dato : 12-06-06 07:04

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du er lettere forstyrret. Jeg standser læsningen her.
>
> Bent
>
> Endnu en Wilstrup har set dagens lys.

Kan du huske dine løfter om en ordentlig tone i debatten? Den har du
allerede glemt?
--
Wilstrup

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-06 05:24

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message
> [...]
> ikke at
> blive ført nogen vejne end at risikere at blive ført de forkerte

At sammenligne kommunistzarer i et uland med den Versaillesfred-skabte
krigsmager Hitler i et kulturland som USA ønskede smadret, er som at
sammenligne tårn og lyds højde

Hitler skabte foruden egentlig krigsdøde (et par millioner) et mindre
antal sygdomsdøde i arbejdslejre.
Stalin kørte ligesom tyrkerne-mod-armenerne sine uvenner i millionvis
ud i ufrugtbare territorier hvor de døde af sult og tørst.
Antal måler ikke ondskab - og vedr Maos ligesåmange døde så er
opiumskrigs-UK årsag.
Genghis Khans endnu større folkemord havde rod i kinesiske kejseres og
mandariners korruption

Idag hetzer Politikens forside mod at kinesiske henrettedes organer
skaber helbredelse for titusinder rige vesterlåndinge.

Hvor er vort styre ONDT at det forbyder at vi kopierer Mao-Kinas
trivselsfremme og overlegne menneskerettighedslovgivning

Samme forside hetzer mod høje hæle der gør danske piger SYGE SÅ DE
SKAL OPERERES
http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G319EG1C5G4G0G

Samme fod-tortur pga snobberi voksede kineserne fra for hundreder af
år siden, og det var hos dem kun en lillebitte overklasse der var
selv-destruktiv a la anorexiapiger men med for små sko .

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 11-06-06 09:05

dktekno wrote:
> [...]
> alle bønderne blev frataget deres redskaber og deres korn, og derfor blev
> overladt til sig selv, og de døde af sult.

Nå, og var 'kommunismens kollektivisme' ikke netop skabt af Stalin, med
det formål at knække bønderne?

Fra : dktekno

Dato : 11-06-06 10:31

Hvor er mit oprindelige indlæg henne?????

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-06-06 10:47

dktekno wrote:
> Hvor er mit oprindelige indlæg henne?????

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/ecb6274652655c47?hl=da

Sæt dig ind i hvordan en newsclient virker

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : @

Dato : 11-06-06 12:38

On Sun, 11 Jun 2006 11:31:13 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>Hvor er mit oprindelige indlæg henne?????

her:
Date: Sat, 10 Jun 2006 23:46:14 +0200

ka' du ikke finde det på serveren?

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 11-06-06 17:40

dktekno wrote:
> Hvor er mit oprindelige indlæg henne?????

jeg har bare kortet det af!

Fra : @

Dato : 11-06-06 12:19

On Sat, 10 Jun 2006 23:46:14 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

> [...]

>kugle, og det gik hurtigt.
>
>Jeg ved godt, hvad jeg ville foretrække.

du foretrækker tilsyneladende at ryge noget som garanteret ikke er
hverken sundt eller lovligt

sluk hellere inden

enten

politiet ta'r dig

eller din hjerne ikke kan skelnes fra en valnød