SÆT MILITÆRET IND, NU!!!!!!!!!!!!!!
Fra : Tim

Dato : 10-06-06 21:33

http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3780566/

Så må de fandeme sætte militæret ind istedet for politiet.

Op med nogle maskingeværreder, hvis vi ikke kan får lov til at demonstrere i
vores EGET LAND ((((((((((

Tim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-06-06 21:52

Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Så må de fandeme sætte militæret ind istedet for politiet.
>
> Op med nogle maskingeværreder, hvis vi ikke kan får lov til at demonstrere i

Det var gruppen SIAD, Stop islamiseringen af Danmark, som stod bag
demonstrationen med emnet: Folkemorderne Hamas ud af Skandinavien.
Gruppens talsmand, Anders Gravers, mente, at SIAD havde opnået, hvad den
ville.
»Vores pointe er, at der er steder i Danmark, hvor grundloven ikke
længere fungerer. Politikerne på Christiansborg må forholde sig til, at
danske mænd og kvinder ikke længere kan færdes, hvor de vil. Vi er besat
igen,« sagde Anders Graver

Ja.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Doctor Tennant

Dato : 10-06-06 22:13

> Så må de fandeme sætte militæret ind istedet for politiet.
>
> Op med nogle maskingeværreder, hvis vi ikke kan får lov til at demonstrere
> i vores EGET LAND ((((((((((
>
> Tim

Ja, jeg kan heller ikke forstå det her. Der må ikke demonstreres imod en
ideologi der ønsker død og ødelæggelse over alle der ikke vil underlægge sig
den... Men ideologien's tilhængere må gerne demonstrere imod vores ytrings-
og tankefrihed??

Det er som taget ud af et afsnit af The Simpsons, det her...

HC

Fra : Malte Runz

Dato : 11-06-06 00:57

"Doctor Tennant" <buggeroff@bloodyspammers.net> skrev i en meddelelse

(snip)

> [...]
> ideologi der ønsker død og ødelæggelse over alle der ikke vil underlægge
> sig den... Men ideologien's tilhængere må gerne demonstrere imod vores

Det er noget sludder at sige, at der ikke må demonstreres. Naturligvis må
man det. Demonstrationen blev afbrudt, da politiet ikke mente, at de kunne
garantere demonstranternes sikkerhed. Den blev ikke forbudt.

Man må vel sige, at demonstranterne (de danske, altså) fik fuld valuta for
pengene. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at man havde kalkuleret med netop
den udvikling tingene tog, og på den måde få bekræftet, at mulsimerne ikke
har forstået de politiske spilleregler etc. etc.

Jeg synes at begge parter valgte at gøre det forkerte idag. Muslimerne
skulle have holdt fest på fodboldpladsen, så pressen kunne have filmet de
fjorten latterlige SIAD-folk, stå med håret i postkassen og deres
intetsigende "budskab".

Hvordan en gruppe som SIAD burde promovere deres ideer ved jeg ikke. Jeg ved
ikke engang, hvad de mener med "islamisering af Danmark", så på den måde
fejlede de.

--
Malte Runz

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-06-06 02:30

On Sun, 11 Jun 2006 01:56:46 +0200, Malte Runz skrev:

> Jeg ved ikke engang, hvad de mener med "islamisering af Danmark",
> så på den måde fejlede de.

Der er næppe nogen, der kan forklare dig, hvad der menes med
"islamisering af Danmark", siden du ikke forlængst har dannet
dig et billede af, hvad der forståes ved det; men du har
garanteret heller ikke været målgruppen, så ingen fejl fra
SIADs side der.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Malte Runz

Dato : 11-06-06 10:11

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Der er næppe nogen, der kan forklare dig, hvad der menes med
> "islamisering af Danmark", siden du ikke forlængst har dannet
> dig et billede af, hvad der forståes ved det; ...

Du kunne jo prøve alligevel.

Hvilke dele af dansk kultur eller dansk politik har overtaget, eller er blot
blevet påvirket af islamistiske værdier? Meget af debatten går jo netop på
at vise, at islam i meget store træk, er uforenelig med de danske værdier
(hvilket jeg er enig i). Og jeg ser ingen eksempler på, at islam har
fortængt "danskheden" nogen steder. Tilstedeværelsen af et par hundrede
tusind muslimer i landet er i sig selv ikke et udtryk for nogen form for
islamisering.

Hvis man fx mener, at installering af forhæng i brusekabinerne i
svømmehallerne (så ingen muslimsk tissemand kan beskues af andre mænd), er
et eksempel, så tager man helt fejl. En sådan hensyntagen til et mindretals
ønsker (hvad enten man er enig eller ej) finder man ikke i fx Yemen eller
Iran. Det er faktisk typisk dansk!

Så hvad mener man med "islamisering af Danmark"?

> ... men du har
> garanteret heller ikke været målgruppen, så ingen fejl fra
> SIADs side der.

Hvem er så målgruppen? Mennesker, der allerede er enige med dem? Muslimerne
i Gellerup!? (Ka´ i så holde op med at være dem i er!). Hvem er det man
mener bør høre "budskabet"?

--
Malte Runz

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-06-06 13:58

On Sun, 11 Jun 2006 11:10:59 +0200, Malte Runz skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du kunne jo prøve alligevel.

Nejtak.

> Hvem er så målgruppen?

Danskere, der ikke har problemer med at forstå, hvad der menes
med "islamiseringen af Danmark".

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Dan

Dato : 11-06-06 15:58

Enhver der har set billeder fra "demonstrationen" har allerede nu set,
hvilke amatører SIAD var. Men provokere, det kunne de.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-06-06 16:35

On Sun, 11 Jun 2006 16:58:24 +0200, Dan skrev:

> Enhver der har set billeder fra "demonstrationen" har allerede nu set,
> hvilke amatører SIAD var. Men provokere, det kunne de.

Det var meningen. SIAD-demoen var genial. Den skulle vise,
hvor voldeligt en masse muhamedanere reagerer på en fredelig
demonstration mod islamisering og dermed understrege, hvor
farlig islamiseringen af Danmark er.

Genialt - simpelthen.
--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Malte Runz

Dato : 11-06-06 20:03

> [...]
> hvor voldeligt en masse muhamedanere reagerer på en fredelig
> demonstration mod islamisering og dermed understrege, hvor

Jeg synes det var forudsigeligt, uoriginalt og uopfindsomt. Faktisk værre
end det. Dumt. Hvad genialt er der ved at fremprovokere et totalt
forudsigeligt scenarie? Beskyttet af politiet, står de små
dannebrogsviftende 'martyrer for ytringsfriheden' (islamiseringens grimme
ansigt?), og peger fingrer. Ikke bare dumt, men sgu også fejt... simpelthen.

--
Malte Runz

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-06-06 22:36

On Sun, 11 Jun 2006 21:02:33 +0200, Malte Runz skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes det var forudsigeligt, uoriginalt og uopfindsomt.

Det ved jeg godt, at du mener; men du ved jo heller ikke, hvad

Fra : Malte Runz

Dato : 12-06-06 07:56

> On Sun, 11 Jun 2006 21:02:33 +0200, Malte Runz skrev:

(snip)

> Det ved jeg godt, at du mener; men du ved jo heller ikke, hvad
> der menes med "islamiseringen af Danmark.

Et tomt slogan er værre end intet slogan. Jeg tror simpelthen ikke, at du er
i stand til at formulere, hvad der menes med det. Det er ærgerligt at du
ikke magter det, da det kunne danne baggrund for en mere indholdsrig debat.

--
Malte Runz

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-06-06 08:40

On Mon, 12 Jun 2006 08:56:15 +0200, Malte Runz skrev:

> [...]
>
> Et tomt slogan er værre end intet slogan. Jeg tror simpelthen ikke, at du er
> i stand til at formulere, hvad der menes med det.

Nemt - jeg kunne endda vise dig udmærkede definitioner af
begrebet fra diverse glimrende on-line opslagsværker ; men dem
har du jo hele tiden haft muligheden for at frekventere, og du
har stadig ikke evnet at forstå, hvad der menes.

Så jo - jeg kan sagtens formulere det. Masser kan formulere
det. Masser har formuleret det. Det er ikke der, problemet
ligger. Problemet er ... at du simpelthen ikke evner at forstå
det.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Malte Runz

Dato : 12-06-06 19:11

> [...]

> begrebet fra diverse glimrende on-line opslagsværker ; men dem
> har du jo hele tiden haft muligheden for at frekventere, ...

Jeg ville ellers gerne have set det fra din hånd. Anyway.

På SIADs hjemmeside (http://www.siad.dk/hvem_er_vi.htm) kan man bla læse
følgende

"Den snigende islamisering har vist sig ved, at et forholdsvis lille
mindretal (endnu), har været i stand til at råbe så højt, at de pæne
danskere er ved at indrette samfundet efter muslimsk ret og lov. Det land
som har været stolt af at være foregangsland for kvinders lighed med mænd,
ser nu at kvinder og mænd i flere svømmehaller ikke kan bade sammen på samme
tider, og at det nu er tilladt i kommunens bygninger til islamiske møder, at
dele salen op i mænd og kvinder."

Tro det eller ej, jeg forstår godt, at det er udansk at kønsopdele det
offentlige rum. (Bortset fra undtagelser, som fx offentlige toiletter og
omklædningsrum i offentlige idrætsanlæg.) Og jeg ved godt at det er kotume i
den muslimske verden. Men jeg vil stadig ikke kalde det en islamisering af
Danmark.

Der er ikke tale om at ophæve en hverken generel eller specifik kønsopdeling
til lov. At man tolererer det i begrænset omfang er udtryk for en
demokratisk tankegang, hvor man tilgodeser et mindretals specielle ønsker,
der ellers ikke strider mod nogen lovgivning. SIAD kunne jo prøve sagen ved
en domstol.

Ellers er SIADs side ikke specielt spændende. Holger Danske, Dannebrog,
forargelse over hallalmad i børnehaver og hijab-klædte TV værtinder, de
sædvanlige skrækscenarier om et lille dansk mindretal i nær fremtid, etc.
Men det er åbenbart niveauet.

--
Malte Runz

Fra : @

Dato : 12-06-06 20:05

On Mon, 12 Jun 2006 20:11:18 +0200, "Malte Runz"
<malte_runz@stofanet.dk> wrote:

>de
>sædvanlige skrækscenarier om et lille dansk mindretal i nær fremtid, etc.
>Men det er åbenbart niveauet.

i 19 trediverne kunne socialdemokrater og Rad.V. slet heller ikke se
det mindste farligt ved udviklingen i landet syd for grænsen

man bortforklarede og latterliggjorde de klarsynede som advarede mod
det fascistiske pak i Tyskland

nu latterliggør du SIAD som helt klart har set at koranfascismen er en
helt reel fare for dansk demokrati

at du vælger at stikke hovedet i busken og ikke se faren er tegn på at
du ikke vil se faresignalerne

de er ellers ganske tydelige og har været det længe

tegningerne i JP burde da have åbnet folks øjne

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-06-06 21:39

On Mon, 12 Jun 2006 20:11:18 +0200, Malte Runz skrev:

> [...]

> den muslimske verden. Men jeg vil stadig ikke kalde det en islamisering af

Hvorfor ikke, når det nu er for at tækkes muhamedanske tabu,
at man gør det?

> Der er ikke tale om at ophæve en hverken generel eller specifik kønsopdeling
> til lov. At man tolererer det i begrænset omfang er udtryk for en
> demokratisk tankegang,

Jada - jo flere muhamedanere desto mere demokratisk
tilgodeseen af muhamedanske dogmer. Sådan er det jo i et
demokrati; men det ændrer jo ikke på, at det også er en
muhamedanisering af landet.

> hvor man tilgodeser et mindretals specielle ønsker,
> der ellers ikke strider mod nogen lovgivning. SIAD kunne jo prøve sagen ved
> en domstol.

Det er udenfor pointen, hvad en domstol har at sige om den
sag. Domstole afgør kun, hvad der er juridisk/lovmæssigt
legalt eller ej (og fastsætter straflængde osv.) Domstole
bedømmer ikke, hvad der er hvilken kultur.

> [...]
> forargelse over hallalmad i børnehaver og hijab-klædte TV værtinder, de
> sædvanlige skrækscenarier om et lille dansk mindretal i nær fremtid, etc.

Og? Er der nu noget galt med Holger Danske, eller det udsigten
til muhamedansk folkeflertal, du synes er ligegyldig?

Fra : Malte Runz

Dato : 13-06-06 08:14

> On Mon, 12 Jun 2006 20:11:18 +0200, Malte Runz skrev:

(snip)

> Hvorfor ikke, når det nu er for at tækkes muhamedanske tabu,
> at man gør det?

Min pointe er, at den begrænsede kønsopdeling, der finder sted, ikke er
resultatet af en mentalitetsændring, hvor danskere nu generelt mener, at det
er rigtigt at adskille mænd og kvinder, fordi det er påbudt af profeten.

Jeg fulgte et par links fra SIADs side, og fandt frem til følgende artikel,
som jeg synes er et godt indlæg i debatten.
http://www.kvinderforfrihed.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=41&Itemid=2

Der står bla:
"Det er ubehageligt, at man skal fjerne mænd, for at kvinderne må og kan
svømme. Jeg tror, det er et skråplan. Vi begynder at indføre et system og en
orden, der gælder i det kønsopdelte samfund, der ses i de lande, hvor islam
breder sig i det offentlige rum og fylder for meget, hvor islam er mere end
en privat religion."

Jeg formoder vi er enige i det synspunkt. Men stadig er der ikke tale om, at
flere og flere danskere ønsker at indføre muslimske/islamistiske
værdibegreber. Derfor vil jeg ikke kalde det for en islamisering. Men skal
vi ikke droppe ordkløveriet?

> Jada - jo flere muhamedanere desto mere demokratisk
> tilgodeseen af muhamedanske dogmer. Sådan er det jo i et
> demokrati; men det ændrer jo ikke på, at det også er en
> muhamedanisering af landet.

Ja, er det ikke forbistret, at man i et demokrati bliver nødt til at finde
sig i lidt af hvert? Jeg er helt med på at modarbejde det du kalder "en
muhamedanisering". Jeg tror bare ikke på SIADs fremgangsmetoder bidrager
dertil. Tværtimod.

(snip)

> Og? Er der nu noget galt med Holger Danske, eller det udsigten
> til muhamedansk folkeflertal, du synes er ligegyldig?

Nationalisme kan også blive for kvalmende. Jeg er heller ikke sikker på, at
det er holdbart at ekstrapolere tendenser i befolkningsudviklingen flere
generationer frem.

--
Malte Runz

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-06 12:26

On Tue, 13 Jun 2006 09:13:32 +0200, Malte Runz skrev:

> [...]

> er rigtigt at adskille mænd og kvinder, fordi det er påbudt af profeten.

Nej, men fordi muhamedanerne forlanger det, fordi sådan er
deres kultur. Altså - same shit.

> [...]
> flere og flere danskere ønsker at indføre muslimske/islamistiske
> værdibegreber. Derfor vil jeg ikke kalde det for en islamisering. Men skal

Øh?? Fordi du ikke vil kalde det en islamisering, at samfundet
giver efter for muhamedanske krav, så er det ikke en
islamisering af samfundet?

Det bringe os lodret tilbage til, at du ikke forstår, hvad der
menes med islamisering. Nu er du så bare ved at udvikle din
egen mening om, hvad der menes med begrebet.

> Ja, er det ikke forbistret, at man i et demokrati bliver nødt til at finde
> sig i lidt af hvert?

Jo, når det er noget skod, man skal finde sig i, så er det
forbistret; men sådan er spillereglerne jo. Derfor bliver
Danmark naturligvis også mere og mere muhamedaniseret desto
flere muhamedanere, der er i landet ... og dem bliver der
sørme mange af som tiden er gået og går.

> Jeg er helt med på at modarbejde det du kalder "en
> muhamedanisering". Jeg tror bare ikke på SIADs fremgangsmetoder bidrager
> dertil. Tværtimod.

Hvad tror du så virker?

> Nationalisme kan også blive for kvalmende.

Sikkert - især hvis man ikke lige er til det nationale; men
landsforræderi kan sandelig også blive kvalmende.

> Jeg er heller ikke sikker på, at
> det er holdbart at ekstrapolere tendenser i befolkningsudviklingen flere
> generationer frem.

Nå. Jamen så behold du da bare dit hoved nede i busken.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Jim

Dato : 11-06-06 17:08

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
> Enhver der har set billeder fra "demonstrationen" har allerede nu set,
> hvilke amatører SIAD var. Men provokere, det kunne de.
Hvordan provokerede de?
Ved at de bare var tilstede?
Hvis SIADs tilstedeværelse alene kan frembringe vildskaben i muhamedanerne,
så må vi hellere se at få spærret disse muhamedanere inde i en lejr med hegn
omkring og strøm i trådene.

Fra : Malte Runz

Dato : 11-06-06 20:26

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan provokerede de?
> Ved at de bare var tilstede?

Ja. Mere skal der ikke til. Det ved du og jeg, og det vidste SIAD også.

> Hvis SIADs tilstedeværelse alene kan frembringe vildskaben i
> muhamedanerne, så må vi hellere se at få spærret disse muhamedanere inde i
> en lejr med hegn omkring og strøm i trådene.

Og netop din reaktion viser med al tydelighed, hvordan folk som SIAD
appellelerer til de mest primitive sider i de gode danskere. Det er rystende
at se, hvor let det er, at få folk til at kræve koncentrationslejrenes
genindførelse i Europa.

--
Malte Runz

Fra : Jim

Dato : 11-06-06 20:29

"Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rystende at se, hvor let det er, at få folk til at kræve
> koncentrationslejrenes genindførelse i Europa.

Det var da ikke danskernes primitive sider, der kom til udtryk, men snarere
muhamsernes.

Fra : @

Dato : 11-06-06 21:32

On Sun, 11 Jun 2006 21:25:55 +0200, "Malte Runz"
> [...]

>at se, hvor let det er, at få folk til at kræve koncentrationslejrenes

og dit skriv viser hvordan nogle folk ønsker at vende tingene på
hovedet

var det SIAD der angreb politiet eller andre med sten og kanonslag?

sikrer grundloven ikke borgere reten til at forsamle sig under åben
himmel?

når borgere sådan forsamler sig bør de så ikke have krav på at kunne
være i fred?

bør politiet så ikke stille med det nødvendige mandskab til at sikre
fredeligt forsamlede borgere mod at blive dræbt af rabiate
stenkastende voldsforbrydere?

Fra : Malte Runz

Dato : 11-06-06 22:14

> og dit skriv viser hvordan nogle folk ønsker at vende tingene på
> hovedet

Som den sande mester i netop det, så kan du vel påpege, hvor det er jeg
vender tingene på hovedet. Krævede Jim ikke at muslimer skulle spærres inde
bag levnede hegn?

> var det SIAD der angreb politiet eller andre med sten og kanonslag?

Nej. Det er der ingen der antyder skulle have været tilfældet.

> sikrer grundloven ikke borgere reten til at forsamle sig under åben
> himmel?

Jo. Og sådan skal det blive ved med at være.

> [...]
>

> bør politiet så ikke stille med det nødvendige mandskab til at sikre
> fredeligt forsamlede borgere mod at blive dræbt af rabiate

Jo.

Men SIAD ønskede netop ikke, at det skulle gå fredeligt til. Talsmanden er
citeret for at være særdeles tilfreds med hændelsesforløbet. De fik det de
kom efter. De havde ingen interesse i at gennemføre en spadsertur gennem de
grønne områder i Gellerup Parken. Det var ren spekulation i en forventet
voldelig reaktion.

Med din argumentation skulle jeg også kunne kræve beskyttelse, når jeg
insisterer på at sidde med FCK-trøje på Brøndbys hjemmebane med et stort
FUCK BIF banner vajende. Jeg vil jo bare se en god kamp i fred og ro! Og når
jeg er blevet mast til plukfisk, så har jeg vist hvilke udyr BIFs tilhængere
er.

--
Malte Runz

Fra : @

Dato : 11-06-06 22:35

On Sun, 11 Jun 2006 23:14:17 +0200, "Malte Runz"
<malte_runz@stofanet.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Som den sande mester i netop det, så kan du vel påpege, hvor det er jeg
>vender tingene på hovedet.

lige her, du anklager faktisk SIAD for at gøre noget galt

man kunne næsten få mistanke om, at du mener det er helt i orden at
muhammedanerne smider sten efter både politi og andre borgere?

<<<<<
hvordan folk som SIAD
appellelerer til de mest primitive sider i de gode danskere
<<<<<

>Krævede Jim ikke at muslimer skulle spærres inde
>bag levnede hegn?

nej strømførende hegn

og læg mærke til hvem han ønsker spærret inde

stenkastende voldsforbrydere såmænd,

hvad galt er der i at spærre ekstreme voldpsykopater inde?

<<<<
Jim:
<<<<<<<

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-06-06 22:44

On Sun, 11 Jun 2006 23:34:37 +0200, @ skrev:

> nej strømførende hegn

Jamen kan det ikke have været nogen tiloversblevne
strømførende hegn, Jim tænkte på?

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Malte Runz

Dato : 12-06-06 07:37

> [...]

> man kunne næsten få mistanke om, at du mener det er helt i orden at
> muhammedanerne smider sten efter både politi og andre borgere?

Fra mit allerførste indlæg i tråden:
"Jeg synes at begge parter valgte at gøre det forkerte idag."

Man skulle have slået koldt vand i blodet, og ignoreret SIADs aktion.

> <<<<<
> hvordan folk som SIAD
> appellelerer til de mest primitive sider i de gode danskere
> <<<<<

Ved at fremprovokere den forventede og ønskede voldelige reaktion, får SIAD
det værste frem i folk som jer.

> nej strømførende hegn

Bruges de ikke i flæng, de to udtryk?

> og læg mærke til hvem han ønsker spærret inde
>
> stenkastende voldsforbrydere såmænd,
>

> hvad galt er der i at spærre ekstreme voldpsykopater inde?

Er det ikke dig, der har foreslået, at alle muslimer på kloden skal slåes
ihjel? Til sidste mand... Kommer det ikke ind under kategorien "ekstreme
voldspsykopater"? Og jo, den slags bør tages ud af cirkulation.

--
Malte Runz

Fra : Alucard

Dato : 12-06-06 10:36

On Mon, 12 Jun 2006 08:36:55 +0200, "Malte Runz"
<malte_runz@stofanet.dk> wrote:

>Fra mit allerførste indlæg i tråden:
>"Jeg synes at begge parter valgte at gøre det forkerte idag."

Hvad gjorde de 12-14 fjolser fra SIAD forkert.....?

De fik jo netop bekræftet deres fordomme....

>Man skulle have slået koldt vand i blodet, og ignoreret SIADs aktion.

Præcis.... Men det er jo ikke SIAD's skyld at det ikke skete....

Fra : Malte Runz

Dato : 12-06-06 17:33

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad gjorde de 12-14 fjolser fra SIAD forkert.....?
>
> De fik jo netop bekræftet deres fordomme....

Nemlig. Og ikke andet! Hvis deres ønske er at skabe en debat, der kan føre
til handlinger, som kunne gøre noget ved problemerne, så er det i mine øjne
dumt og forkert at gå ud og provokere til voldshandlinger. Det er den samme
tankegang, der ligger bag de nordirske protestanters årlige marcher gennem
katolske områder. Det er ren provokation, som ikke ændrer en tøddel ved
forholdene

> Præcis.... Men det er jo ikke SIAD's skyld at det ikke skete....

Nej, nej. Det er ren ønsketænkning fra min side. Der var intet overraskende
i det, der skete i Gellerup. Alle fik bekræftet deres forudanelser. Og
derfor var hele affæren så komplet meningsløs.

Et eller andet sted i tråden her blev det foreslået at det skulle gøres til
en regelmæssig begivenhed. Jeg kan lige se det for mig. Det vil blive et
større og større tilløbsstykke, med folk valfartende til fra et stort
opland. Mere TV, eskalerende vold. Mere forbandet dumhed fra alle parter.
Det kunne man kalde en snigende nazifisering af Danmark.

--
Malte Runz

Fra : Tim

Dato : 12-06-06 20:47

"Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> wrote in message

> "Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Nemlig. Og ikke andet!

Det var også ALT rigerligt.... fatter du det ikke, eller VIL du ikke fatte
det?

SNIP!!!!

Tim

Fra : Malte Runz

Dato : 13-06-06 08:26

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> wrote in message

> Det var også ALT rigerligt.... fatter du det ikke, eller VIL du ikke fatte
> det?

Jeg havde ellers uddybet mit synspunkt, men det valgte du at snippe.

Jeg fatter udmærket, at det eneste SIAD opnåede var at få bekræftet alles
fordomme. Jeg mener ikke, at det i sig selv på nogen måde bidrager
konstruktivt til en løsning. Lærer vi mere om benzin ved at sætte ild til
det, når vi allerede ved, at det vil brænde? Hvis du er af en anden
opfattelse har du her en muligheden for at komme med den. Jeg skal nok lade
være med 'fuck-snippe' dit indlæg, så du fremstår som en naiv tåbe.

--
Malte Runz

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-06 12:27

On Tue, 13 Jun 2006 09:25:59 +0200, Malte Runz skrev:

> [...]
>
> Jeg havde ellers uddybet mit synspunkt, men det valgte du at snippe.
>
> Jeg fatter udmærket, at det eneste SIAD opnåede var at få bekræftet alles

Der så ikke længere er fordomme, da det er blevet
demonstreret, at det forholder sig sådan. Ergo lykkedes SIADs
demo.

Fra : Alucard

Dato : 12-06-06 21:06

On Mon, 12 Jun 2006 18:33:06 +0200, "Malte Runz"

>Nemlig. Og ikke andet! Hvis deres ønske er at skabe en debat, der kan føre
>til handlinger, som kunne gøre noget ved problemerne, så er det i mine øjne
>dumt og forkert at gå ud og provokere til voldshandlinger.

Det siger da mere om voldsforbryderne end fjolserne fra SIAD....

>Nej, nej. Det er ren ønsketænkning fra min side. Der var intet overraskende
>i det, der skete i Gellerup. Alle fik bekræftet deres forudanelser. Og
>derfor var hele affæren så komplet meningsløs.

Jeg tror da at SIAD er meget tilfredse.... De fik jo bekræftet deres
fordomme og kom i både TV, radio og aviser....

Fra : Malte Runz

Dato : 13-06-06 08:59

> On Mon, 12 Jun 2006 18:33:06 +0200, "Malte Runz"
> <malte_runz@stofanet.dk> wrote:

(snip)

> Det siger da mere om voldsforbryderne end fjolserne fra SIAD....

Det siger noget om begge parter. Desværre ikke noget nyt. Hvis man tror man
kan bremse "islamiseringen" ved at få en flok unge til at kaste med sten
efter politiet, så er der ikke meget håb forude. Det eneste man opnår er en
yderligere polarisering.

Jeg stod på min balkon lørdag formiddag og så gruppen af unge knægte,
højtråbende, fyrværkeribevæbnede og formummede, på vej hen for at møde
SIAD-folkene. De havde en hale af små benovede og næsepillende unger efter
sig. Jeg kan fint forestille mig, at et par af dem syntes, at de store var
rigtigt seje, og sådan vil de også være når de bliver store. Jeg ser ingen
grund til at udføre (overflødige) handlinger, der fremmer den mentalitet
blandt de aller yngste. Med deres aktion har SIAD et medansvar for en
negativ udvikling.

(snip)

> Jeg tror da at SIAD er meget tilfredse....

Ja. Deres ambitionsniveau rækker vel ikke til mere.

> ... De fik jo bekræftet deres
> fordomme og kom i både TV, radio og aviser....

Men hvorfor er det nødvendigt at få bekræftet sine fordomme? Alle vidste,
hvad der ville ske, så hvorfor gøre det? Der kom _intet_ nyt frem. Man
forstærkede bare en række kedelige tendenser, og bagefter bebrejder man
modparten, at den reagerede som ventet.

--
Malte Runz

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-06-06 09:56

> [...]
> sten efter politiet, så er der ikke meget håb forude. Det eneste man opnår

Det er helt fint med mig at få stoppet ethvert tiltag til islamisering af
det danske samfund men hvad med så også at få stoppet kristenficeringen som
f. eks. KKR´s udsendelser på Københavnerkanalen (som man desværre også kan
tage her på vestegnen af København) eller få stoppet kristne i form af
Jehovas Vidner som står og deler deres kvalmende materiale med fare for at
svage sjæle kan falde for deres lede propaganda ? Er I ikke med på at sætte
hårdt ind for dette uvæsen også ?

For mig er kristen fundamentalisme langt mere blodig end islamisk
fundamentalisme. George Walker Bush er et lysende eksempel på det. Tortur,
vold og drab følger i skarpt i kølvandet på hvor amerikanske militære
styrker bevæger sig hen. Irak har nu været ulovligt besat i ca. 3 år nu med
over 100.000 døde irakere til følge. Det har virkelig været en succes, hvad
?

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Alucard

Dato : 13-06-06 12:16

On Tue, 13 Jun 2006 10:56:06 +0200, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>f. eks. KKR´s udsendelser på Københavnerkanalen (som man desværre også kan

På min lokale TV-station sender de da også noget Iransk TV en gang om
ugen.... Jeg kan ikke se noget problem i det....

> [...]
>hårdt ind for dette uvæsen også ?
>
>For mig er kristen fundamentalisme langt mere blodig end islamisk

Det viser bare at du er ret selektiv i dit baggrundsmateriale....

>George Walker Bush er et lysende eksempel på det.

Det mener jeg ikke.... Han er bare lettere magtsyg....

> [...]
>over 100.000 døde irakere til følge. Det har virkelig været en succes, hvad

Du tæller altså alle de døde, som fundamentalistiske muslimer er skyld
i, med på de kristne fundamentalisters konto....

Snup dig en tudekiks....

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-06-06 14:29

> [...]
>
> Du tæller altså alle de døde, som fundamentalistiske muslimer er skyld
> i, med på de kristne fundamentalisters konto....

I lige måde, Alu, du har ikke været i så godt humør på det sidste - ingen
smileyer eller noget - du virker lidt sammenbidt - sådan lidt borgerligt
ked-af-det... Men op med humøret, Alu, det skal nok gå alt sammen - alt hvad
der smager godt er koldt - alt hvad der er varmt ser godt ud (jeg må ikke
inkludere de unge piger for min dejlige tøs (min bedre halvdel)). Det er
knagme da svært at være pessimist for tiden.

Mit største dilemma er om jeg skal forlade min lækre nye PC for en tur på
stranden men da jeg fik lidt rigeligt med sol i går på stranden, så må
stranden vente til i morgen.

Det er fandme hårdt for pessimisterne i disse dage )

Fra : Alucard

Dato : 13-06-06 15:18

On Tue, 13 Jun 2006 15:28:54 +0200, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:

>I lige måde, Alu, du har ikke været i så godt humør på det sidste

Der er sgu vigtigere ting i livet end at diskutere med klaphatte som
dig....

> - ingen
>smileyer eller noget - du virker lidt sammenbidt - sådan lidt borgerligt
>ked-af-det...

Du overfortolker ca. lige så meget som ham fjolset der udelukkede
billedet med den "afrikanske" slagteriarbejder..... )

> [...]
>inkludere de unge piger for min dejlige tøs (min bedre halvdel)). Det er
>knagme da svært at være pessimist for tiden.

Hvem er dog også det....?

> [...]
>stranden vente til i morgen.
>
>Det er fandme hårdt for pessimisterne i disse dage )

Ja, specielt efter amerikanerne fik nakket ham over-terroristen i
Irak....

Fra : @

Dato : 13-06-06 16:41

wrote:

>Irak har nu været ulovligt besat i ca. 3 år nu med
>over 100.000 døde irakere til følge. Det har virkelig været en succes, hvad
>?

jeg siger

i stedet for altig og så igen at fokusere på USA

så prøv at tælle op hvor mange mennesker muhamedanere har dræbt i
Afrika de sidste tre år

der slår sølle 100.000 slet ikke til

Fra : GB

Dato : 13-06-06 18:51

"@" <1@invalid.net> wrote in

> i stedet for altig og så igen at fokusere på USA
> så prøv at tælle op hvor mange mennesker muhamedanere har dræbt i
> Afrika de sidste tre år
> der slår sølle 100.000 slet ikke til

Det er jo kun negre og kristne - og så er det ikke "Bush der har gjort
det". Det er nok til, at fjolset synes, at det er i orden, at Janjaweed
hærger.

GB

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-06-06 19:57

> [...]
>
> i stedet for altig og så igen at fokusere på USA
>
> så prøv at tælle op hvor mange mennesker muhamedanere har dræbt i

Aha, javel så, så mord retfærdiggør mord ? Den er jeg slet ikke med på.

Fra : @

Dato : 14-06-06 14:46

On Tue, 13 Jun 2006 20:56:38 +0200, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Aha, javel så, så mord retfærdiggør mord ? Den er jeg slet ikke med på.

nej men du er hver eneste gang med på at kritisere USA

men hvis andre gør noget som er ti gange værre så er tavsheden fra din
side temmelig larmende

retfærdiggøres mord i Afrika af at det er muhammedanere der er
morderne?

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-06-06 16:30

> [...]
> side temmelig larmende
>
> retfærdiggøres mord i Afrika af at det er muhammedanere der er

USA havde/har intet at gøre i Irak og så er den ikke længere. Det er flovt
at Danmark er USA´s villige lejesvende i den smask-ulovlige krig.

Fra : @

Dato : 14-06-06 17:01

On Wed, 14 Jun 2006 17:29:54 +0200, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>USA havde/har intet at gøre i Irak og så er den ikke længere. Det er flovt
>at Danmark er USA´s villige lejesvende i den smask-ulovlige krig.

er det da lovligt når muhammedanere i Afrika begår folkemord i
massevis?

eller kan du kun se at noget er forkert når det er USA der gør det?

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-06-06 06:47

> er det da lovligt når muhammedanere i Afrika begår folkemord i
> massevis?
>
> eller kan du kun se at noget er forkert når det er USA der gør det?

De to ting har stadig ikke noget med hinanden at gøre. I det ene tilfælde er
der tale om en ulykkelig borgerkrig og i det andet tilfælde er der tale om
at een suveræn nation overfalder en anden suveræn nation ligesom Adolf
Hitler gjorde det. I øvrigt er mange af de borgerkrige som hersker og har
hersket i Afrika udløst af fattigdom, en fattigdom som i den vestlige verden
i høj grad er skyld i. Jeg kan huske i 80´erne sagde man at 1/5 del af
verdens befolkning ejede 4/5 dele af verdens rigdomme. I dag er den
afgrundsdybe fattigdom som hersker især i 3. verdenslande formentlig både
blevet uddybet og blevet udvidet til at omfatte flere mennesker mens at de
stinkende rige mennesker er blevet rigere. I kølvandet på uacceptabel
fattigdom kommer altid borgerkrige. Et samfund destabiliseres altid af
fattigdom. Deraf kan vi udlede noget af al den ballade vi har med de
fremmedetniske i Danmark men alt dette er du formentlig for dum til at magte
at kunne erkende.

Fra : @

Dato : 15-06-06 08:21

On Thu, 15 Jun 2006 07:47:27 +0200, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>De to ting har stadig ikke noget med hinanden at gøre.

ikke set med dine øjne

hvis muhamedanere begår folkemord er du altid parat til at
bortforklare

hvis USA går i krig er det i dine øjne forkert hver eneste gang

at bortforklare muhamedaneres hærgen overalt på kloden med fattigdom
er da en sølle forklaring

hvorfor skulle fattige muhamedanere have mere ret til at begå
folkemord end andre

og hvorfor er det værre at USA fører krig end at rige oliestater
financierer muhamedansk krig og teror overalt,
men især i fattige afrikanske lande

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3789460/

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3789328/

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/06/15/014524.htm

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-06-06 08:38

> [...]
>
> og hvorfor er det værre at USA fører krig end at rige oliestater
> financierer muhamedansk krig og teror overalt,

Det er da forkert begge dele, ingen tvivl om det. Det er blot langt værre at
overfalde en suveræn nation og besætte den og begå massive krigsforbrydelser
som USA har gjort det. USA er i mine øjne en slyngelstat og George W. Bush
burde sammen med bl.a. Anders Fogh Rasmussen og Tony Blair sættes for en
krigsforbryderdomstol og dømmes livstidsstraffe for hvad de har gjort.
Muligvis burde alle de folkevalgte som har stemt for dansk deltagelse i
krigen ligeledes dømmes i sådan en sag. Ligeledes gældende for de andre
lande naturligvis.

Fra : Alucard

Dato : 15-06-06 12:04

On Thu, 15 Jun 2006 09:38:13 +0200, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>Muligvis burde alle de folkevalgte som har stemt for dansk deltagelse i
>krigen ligeledes dømmes i sådan en sag. Ligeledes gældende for de andre

Hvorfor ikke henrette alle de vælgere der har stemt på de pågældende
politikere når vi nu er i gang....? )))))

Så ville du få dit idealsamfund hvor ingen er uenige med dig....

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-06-06 14:21

> Hvorfor ikke henrette alle de vælgere der har stemt på de pågældende
> politikere når vi nu er i gang....? )))))
>
> Så ville du få dit idealsamfund hvor ingen er uenige med dig....

Vælgerne er ikke direkte ansvarlige for politikernes dårlige moral og deraf
afledede handlinger. Det er det som man kalder et repræsentativt demokrati.
I øvrigt har jeg stemt på et parti som er imod krigen.

Fra : Alucard

Dato : 15-06-06 20:54

On Thu, 15 Jun 2006 15:21:26 +0200, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:

>Vælgerne er ikke direkte ansvarlige for politikernes dårlige moral og deraf
>afledede handlinger.

Hvorfor ikke....? De har jo valgt politikere med dårlig moral....

>Det er det som man kalder et repræsentativt demokrati.
>I øvrigt har jeg stemt på et parti som er imod krigen.

Tillykke med det.... Jeg stemte på et parti der støttede fjernelsen af
diktatoren Saddam..... Og hvad så...?

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-06-06 21:08

> Hvorfor ikke....? De har jo valgt politikere med dårlig moral....

> Tillykke med det.... Jeg stemte på et parti der støttede fjernelsen af
> diktatoren Saddam..... Og hvad så...?

At du er en kvajpande men det vidste jeg jo på den anden side godt i
forvejen.

Fra : Alucard

Dato : 15-06-06 21:59

On Thu, 15 Jun 2006 22:08:24 +0200, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:

>At du er en kvajpande men det vidste jeg jo på den anden side godt i
>forvejen.

Hvis man, i dine øjne, er en kvajpande når man er uenig med dig, så er
det ikke så ringe endda.... ))

Fra : Tim

Dato : 15-06-06 23:18

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> "Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> At du er en kvajpande men det vidste jeg jo på den anden side godt i
> forvejen.

Kim Larsen er for ti-tusinde gang løbet tør for argumenter, ROTFL, for en
nar du er Kim ))

Kim Larsen er, ganske enkelt, dk.politik's mest stupide skriver. No more, no
less.

Tim

Fra : Alucard

Dato : 16-06-06 08:04

On Fri, 16 Jun 2006 00:17:49 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Kim Larsen er, ganske enkelt, dk.politik's mest stupide skriver. No more, no
>less.

Jeg må beklageligvis meddele dig at Ingolf har slået Kim med flere
længder..... )

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-06-06 13:04

> [...]

Når det kommer fra "hjernecellen" Tim som er en af nyhedsgruppens faste
panel af nazister, så er der bestemt grund til at tage det med en knusende
ro.

Fra : Alucard

Dato : 13-06-06 11:44

On Tue, 13 Jun 2006 09:58:38 +0200, "Malte Runz"

> [...]
>grund til at udføre (overflødige) handlinger, der fremmer den mentalitet
>blandt de aller yngste. Med deres aktion har SIAD et medansvar for en

Hvorfor....? Bare fordi der står 12-14 fjolser og ser dumme ud, så
berettiger det da ikke andre til at bruge voldelige midler....

Det virker som om at du desperat leder efter en undskyldning for at
dine lokale "med-beboere" ikke suverænt selv er skyld i denne
voldelige "stenalder-mentalitet"....

Er du bange for at få et par på låget (eller kniven) af de lokale
neanderthalere....?

> [...]
>hvad der ville ske, så hvorfor gøre det? Der kom _intet_ nyt frem. Man
>forstærkede bare en række kedelige tendenser, og bagefter bebrejder man

Man bebrejder at voldsforbryderne reagerede voldeligt (desværre som
forventet)....

Hvis de havde haft et minimum af hjerneaktivitet havde de bare stillet
sig op og råbt "BUUUUUUH".... Så var fjolserne fra SIAD blevet
fuldstændig til grin....

Fra : Malte Runz

Dato : 11-06-06 19:28

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
> Enhver der har set billeder fra "demonstrationen" har allerede nu set,
> hvilke amatører SIAD var. Men provokere, det kunne de.

Har du forstået, hvad der menes med "islamisering af Danmark"?

--
Malte Runz

Fra : @

Dato : 11-06-06 20:15

On Sun, 11 Jun 2006 20:27:50 +0200, "Malte Runz"
<malte_runz@stofanet.dk> wrote:

>"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
>
>Har du forstået, hvad der menes med "islamisering af Danmark"?

ja da

det giver sig bl.a. udslag i at flere og flere bliver dhimmier

i den forkerte tro at de kan sælge deres frihed for at få fred,
det kan man ikke man mister bare friheden

seneste eksempel på en dhimmi:
http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3780168/

andre ting

biblioteker tør ikke have Kåre Bluitgen's bog om Muhammed stående

en Revy tør ikke have et Muhammed-nummer på plakaten

aviser tør ike bakke op om JyllandsPostens billedserie med
muhammedtegninger

en hel flok dhimmier udtaler ganske vist har vi ytringsfrihed vi
sakl bare ikke bruge den

politiet må ikke foretage ganske normale politiforretninger i f.eks.
Vollsmose

i Århus vælger politiet at jage fredelige demonstranter væk i stedet
for at arrestere stenkastende uromagere og voldsforbrydere

i visse kommuner gives særrettigheder til muhammedanere
mad i børnehaver
særskilte omklædningsrum i svømmehaller
særskilt svømning for muhammedanerkvinder

og sikkert mange andre ting jeg ikke lige kan komme på nu

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Malte Runz

Dato : 11-06-06 21:29

> On Sun, 11 Jun 2006 20:27:50 +0200, "Malte Runz"
> <malte_runz@stofanet.dk> wrote:

(snip)

> ja da

Blandt de eksempler du kommer, er der ingen der peger på nogen
mentalitetsændring i danskerne, hen imod noget islamistisk. Det er derimod
eksempler på, hvordan 'det danske' bliver presset som resultat af
tilstedeværelsen af en muslimsk subkultur i landet.

(snip)

> biblioteker tør ikke have Kåre Bluitgen's bog om Muhammed stående

> en Revy tør ikke have et Muhammed-nummer på plakaten

> aviser tør ike bakke op om JyllandsPostens billedserie med
> muhammedtegninger

Ikke at turde er ikke det samme som ikke at ville, med den begrundelse, at
det er blasfemi at krænke profeten.

> en hel flok dhimmier udtaler ganske vist har vi ytringsfrihed vi
> sakl bare ikke bruge den
>
> politiet må ikke foretage ganske normale politiforretninger i f.eks.
> Vollsmose

Jeg har på fornemmelsen, at vi her har at gøre med enkeltsager (bemærk, at
jeg _ikke_ skriver enkeltstående sager; håber man er klar over forskellen),
som du vælger at gengive i din ... 'fortolkning', og som jeg ikke kan udtale
mig om.

> i Århus vælger politiet at jage fredelige demonstranter væk i stedet
> for at arrestere stenkastende uromagere og voldsforbrydere

Kan i andre også høre violinerne i baggrunden? Her en bid fra den artikel
Jim linkede til:

"En gruppe på omkring 35-50 unge angreb politiet med sten og kanonslag, og
28 minutter inde i demonstrationen måtte politiet bede de 14 demonstranter
om at stige på deres bus og køre væk. De havde på det tidspunkt demonstreret
i en lysning uden for Gellerup Parken i sikker afstand af kasteskyts. "

Og

"Det var også vores opfattelse, at der skulle mange flere politifolk til,
hvis vi skulle kunne beskytte demonstrationen inde mellem blokkene, ..."

Bede demonstranterne om at stoppe. Beskytte demonstrationen. I din udgave
bliver de fredelige demonstranter jaget væk af politiet!? Hvorfor vil du
have det til at være noget andet og værre end det, det egentlig er?

> i visse kommuner gives særrettigheder til muhammedanere
> mad i børnehaver
> særskilte omklædningsrum i svømmehaller
> særskilt svømning for muhammedanerkvinder

Jeg kom dig i forkøbet i et indlæg tidligere i tråden:

> [...]
Iran. Det er faktisk typisk dansk!"

> og sikkert mange andre ting jeg ikke lige kan komme på nu

Jeg vil have bare ét eksempel på, at dansk mentalitet har ændret sig, og
overtaget nogen islamistiske normer og værdier, og er begyndt at handle
derefter. Det er det jeg ville forstå ved en islamisering af landet.

--
Malte Runz

Fra : @

Dato : 11-06-06 21:57

On Sun, 11 Jun 2006 22:28:38 +0200, "Malte Runz"
> [...]

>overtaget nogen islamistiske normer og værdier, og er begyndt at handle
>derefter. Det er det jeg ville forstå ved en islamisering af landet.

gerne

du bruger ordet islam i stedet for det korrekte danske muhammedaner
som har været brugt her i landet i århundreder

hvorfor bruger du pludselig et arabisk ord?

Fra : Malte Runz

Dato : 12-06-06 07:28

> [...]
> som har været brugt her i landet i århundreder
>

> hvorfor bruger du pludselig et arabisk ord?

SIAD = Stop _Islamiseringen_ af Danmark.

Eller

Store Idioter Afsporer Debatten?

--
Malte Runz

Fra : NoTrabajo

Dato : 11-06-06 05:53

> Hvordan en gruppe som SIAD burde promovere deres ideer ved jeg ikke.
> Jeg ved ikke engang, hvad de mener med "islamisering af Danmark", så
> på den måde fejlede de.

Stakkels mand. Hvor dum kan man være? Ser han ikke hvad der foregår i vort
samfund for tiden?
--
NoTrabajo

Fra : @

Dato : 11-06-06 12:28

On Sun, 11 Jun 2006 06:53:11 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>"Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i

>Stakkels mand. Hvor dum kan man være? Ser han ikke hvad der foregår i vort
>samfund for tiden?

der var jo også folk som i 30'erne ikke kunne/ville se at Hitlers
regime var farligt

også dengang var det socialister og radikale som ikke ville indse at
det var tid at yde modstand

akkurart som i dag

socialister og radikale vil ikke se den fare der befinder sig lige
foran dem

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-06-06 22:19

Tim skrev den 10-06-2006 22:33:
> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3780566/
>
> Så må de fandeme sætte militæret ind istedet for politiet.
>
> Op med nogle maskingeværreder, hvis vi ikke kan får lov til at demonstrere i
> vores EGET LAND ((((((((((

Tja, i det land jeg bor i - dvs. Danmark - der bruger man ikke militæret
mod civile, uanset hvor uenig man er med dem man er uenig med.

Måske bor du i en eller anden bananrepublik, så bliv venligst boende der.

Carsten Riis

www.de3faktorer.dk

Fra : NoTrabajo

Dato : 11-06-06 05:55

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i

> Tja, i det land jeg bor i - dvs. Danmark - der bruger man ikke
> militæret mod civile, uanset hvor uenig man er med dem man er uenig
> med.

Hvis de civile er vilde muhamedanere, der har startet borgerkrigslignende
tilstande, er det på tide at sætte militæret ind mod (u)dyrene.
--
NoTrabajo

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-06-06 08:17

NoTrabajo skrev den 11-06-2006 06:55:

> Hvis de civile er vilde muhamedanere, der har startet borgerkrigslignende
> tilstande, er det på tide at sætte militæret ind mod (u)dyrene.

Du aner ikke hvad borgerkrig er for en størrelse.

Og vær du glad for det.

Carsten Riis

www.de3faktorer.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-06-06 09:47

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du aner ikke hvad borgerkrig er for en størrelse.
>
> Og vær du glad for det.

No Trabajo ved ikke rigtig noget om noget som helst. Han havde sikkert godt
af at blive sendt ned til en rigtig borgerkrig ligesom mange af
skrivebordsgeneralerne i dk.politik ville have, så ville der komme mænd hjem
igen i stedet for de små drengerøve vi sendte af sted (hvis de overlevede).

Fra : Jim

Dato : 11-06-06 17:10

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du aner ikke hvad borgerkrig er for en størrelse.
>

> Og vær du glad for det.

Men du ser gerne en, synes jeg at forstå....

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-06-06 09:44

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i

> Hvis de civile er vilde muhamedanere, der har startet borgerkrigslignende
> tilstande, er det på tide at sætte militæret ind mod (u)dyrene.

Og du er blot en arbejdssky galning.

Fra : Rene

Dato : 11-06-06 08:23

On Sat, 10 Jun 2006 23:18:50 +0200, Carsten Riis
<carsten.riis@gmail.com> wrote:

>Tja, i det land jeg bor i - dvs. Danmark - der bruger man ikke militæret
>mod civile, uanset hvor uenig man er med dem man er uenig med.
>

>Måske bor du i en eller anden bananrepublik, så bliv venligst boende der.

De civile i dette tilfælde opfører sig langt fra civiliseret. Hvis end
ikke politiet kan styre dem, hvad vil du så foreslå at man gør? Dialog
er jo nytteløst.

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-06-06 08:54

Rene skrev den 11-06-2006 09:22:

> De civile i dette tilfælde opfører sig langt fra civiliseret.

Det ændrer ikke noget på, at det kun er samfund vi nødigst samligner os
med, der anvender militæret mod dets civilbefolkning.

> Hvis end
> ikke politiet kan styre dem, hvad vil du så foreslå at man gør? Dialog
> er jo nytteløst.

Mængden af politibetjente øges. Og flere værktøjer til politiet.

ressourcerne kan evt. tages fra militæret Fx istedet for at militæret
tager unge mennesker ind til værnepligt, så giv de unge mennesker til
politiet, hvor man får en slags "crash-kursus" i håndtering af vrede
folkemængder mv.
Værnepligten er blevet til rekrutterings-arrangement for militæret.
Hvorfor ikke anvende værnepligten til rekrutterings-arrangement for
politiet?

Carsten Riis

www.de3faktorer.dk

Fra : hanzen

Dato : 11-06-06 09:52

"Rene" <ranemandenDELETE@DELETEgmail.com> skrev i en meddelelse

> De civile i dette tilfælde opfører sig langt fra civiliseret. Hvis end
> ikke politiet kan styre dem, hvad vil du så foreslå at man gør? Dialog
> er jo nytteløst.

Det ville jo også kræve at vi først lærer arabisk.
--
hilzen
hanzen

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-06-06 09:43

> [...]
> mod civile, uanset hvor uenig man er med dem man er uenig med.
>

> Måske bor du i en eller anden bananrepublik, så bliv venligst boende der.

Tim er blot en nazist, en sølle eksistens, så det er vel ikke så mærkeligt
at der kommer den slags åbenlyst vanvittige udtalelser.

Fra : Jim

Dato : 11-06-06 17:25

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tim er blot en nazist, en sølle eksistens, så det er vel ikke så mærkeligt
> at der kommer den slags åbenlyst vanvittige udtalelser.

Du er godt nok modig sådan at slynge om dig med injuerende påstande, når du
ikke lige skriver din fulde adresse ned.
Men den kan vi jo hente hos ITST....
Mon ikke du burde indberette ny adresse til QTH-listen?
Ellers tror man jo bare, at det er din kæreste som hedder Allan, der er
flyttet ind på adressen.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-06-06 17:34

Jim wrote:
> [...]
> Mon ikke du burde indberette ny adresse til QTH-listen?
> Ellers tror man jo bare, at det er din kæreste som hedder Allan, der

Hvad en i helvede skal jeg blandes ind i denne tråd for, hvor du forsvarer
*din* bonkammerat?

Er det nu din nyeste måde at argumentere på, at bringe personer der intet
har med tråden at gøre ind i debatten?

Det er jo ikke-argumentation, og her ser jeg fuldstændig bort fra hvad du
harcelerer over og svarer på.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 11-06-06 17:42

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad en i helvede skal jeg blandes ind i denne tråd for, hvor du forsvarer
> *din* bonkammerat?

Bare rolig, det er ikke dig, der tales om..
Du er vel ikke flyttet fra Holme Olstrup.. vel? Og så til Østerbro? Nej
vel..
Så slap du bare af Allan...

> [...]
> har med tråden at gøre ind i debatten?
>
> Det er jo ikke-argumentation, og her ser jeg fuldstændig bort fra hvad du

Ro på dengse.. du er slet ikke nævnt.. Derer vel flere som hedder Allan
ikke?
Eller er du enebarn?

;0)

Fra : Jim

Dato : 11-06-06 17:09

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tja, i det land jeg bor i - dvs. Danmark - der bruger man ikke militæret
> mod civile, uanset hvor uenig man er med dem man er uenig med.

Bruger man da så militæret mod en fremmed indtrængende og fjendtlig magt?

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-06-06 17:35

Jim wrote:
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Bruger man da så militæret mod en fremmed indtrængende og fjendtlig
> magt?

Ja, men de du harcelerer over er jo ikke en fremmed indtrængende magt, men
er her på regeringens, og dermed den Danske befolknings invitation.

--
Allan Riise

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-06-06 17:39

On Sun, 11 Jun 2006 18:35:12 +0200, Allan Riise skrev:

> Ja, men de du harcelerer over er jo ikke en fremmed indtrængende magt, men
> er her på regeringens, og dermed den Danske befolknings invitation.

Regeringen er ikke den danske befolkning. Bare tænk på, at
regeringen (samtlige regeringer) forfærdelig gerne ville have
Danmark med i Øvroen - det ville folket ikke være med til.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-06-06 17:47

Henrik Svendsen wrote:

> Regeringen er ikke den danske befolkning. Bare tænk på, at
> regeringen (samtlige regeringer) forfærdelig gerne ville have
> Danmark med i Øvroen - det ville folket ikke være med til.

Og?

Regeringen er sat til at udføre befolkningens ønsker, vi bestemmer så den
overordnede linie ved folketingsvalgene.
Hvis man ikke kan li' indvandrere, så stemmer man på D.F., men derfor kommer
der jo stadig fremmede til landet, der er jo bl.a. kvoteflygtninge for ikke
at tale om fremmed arbejdskraft.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 11-06-06 17:42

> Ja, men de du harcelerer over er jo ikke en fremmed indtrængende magt, men
> er her på regeringens, og dermed den Danske befolknings invitation.

*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
Get real!

Fra : Allan Riise

Dato : 11-06-06 17:48

Jim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> *GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
> Get real!

Din argumentations teknik bliver bedre og bedre.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 11-06-06 12:14

On Sat, 10 Jun 2006 22:33:05 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3780566/
>
>Så må de fandeme sætte militæret ind istedet for politiet.
>
>Op med nogle maskingeværreder, hvis vi ikke kan får lov til at demonstrere i
>vores EGET LAND ((((((((((

<<<<<<
[...]

besat igen,« sagde Anders Gravers.
<<<<<<<<<

et er at vi er blevet besat af koranfascisterne

noget andet er, at hele venstrefløjen + en samling frelste folk med en
åhhhh så humanistisk indstilling hjælper besættelsesmagten med at få
yderligere fodfæste

engang når vi har vundet krigen mod koran-ondskaben og dens medløbere
vil jeg håbe at alle vil huske alle disse personers onde gerninger

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-06 20:39

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Så må de fandeme sætte militæret ind istedet for politiet.
>
> Op med nogle maskingeværreder, hvis vi ikke kan får lov til at demonstrere

En samling tåber bliver truet af en samling tåber og politiet må gribe ind.
Nå...*gaaab*...Fußball ins Fernsehen...skaaaaaaat....henter du ikke liiiige
en øl ?

Med venlig hilsen
Michael Weber