Vi har ikke kunne fange dem.
Fra : Jim

Dato : 10-06-06 19:42

- Lød det fra politiets talsmand ved politiaktionen i Brabrand, da en lovlig
anmeldt demonstration blev mødt af 12...(TOLV) store drenge af ikke-dansk
herkomst.

Dårlig undskyldning, siger jeg bare.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 10-06-06 22:11

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
>- Lød det fra politiets talsmand ved politiaktionen i Brabrand, da en
>lovlig anmeldt demonstration blev mødt af 12...(TOLV) store drenge af
>ikke-dansk herkomst.
>
> Dårlig undskyldning, siger jeg bare.

Måske - men så vidt jeg forstod tv-indslaget var der tolv demonstranter...

/Henning.

Fra : Jim

Dato : 11-06-06 00:20

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Måske - men så vidt jeg forstod tv-indslaget var der tolv demonstranter...

Ja, jeg har så også senere læst, at det var 14 lovlige demonstranter, og der
var 35-50 kriminelle hætteklædte islamister, som overfaldt både
demonstranter, politi og presse.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 11-06-06 19:51

> [...]
>
> Ja, jeg har så også senere læst, at det var 14 lovlige demonstranter, og
> der var 35-50 kriminelle hætteklædte islamister, som overfaldt både

Hvor har du læst at der var "35-50 kriminelle hætteklædte islamister.." ?

Jvf tv-pressen drejede det sig om ca. 50 unge lokale beboere, der (dumt)
gjorde præcis det som de 12-14 demonstranter var ude på.

Personligt undres jeg, når politimesteren tillader sådanne
"demonstrationer", der udelukkende har til formål at provokere - det er nu
anden weekend i træk, at politiet må afbryde demonstrationer, der på forhånd
syntes "dødsdømte".

Når vor siddende regering ikke mener 100.000 demonstranter bør tillægges
nogen betydning, da var det vel forholdsvis nemt at finde en passende
placering for sådanne små provokations-demonstrationer - f.eks. som en smart
politimester gjorde, da Johnny Hansen og Co. blev henvist til
industrikvarterene om søndagen.

Tilmed sparer det samfundet for en hulens masse penge, da vort politi ikke
behøver inddrages og istedet kunne afspadsere i det fine juni vejr.

/Henning.

Fra : Jim

Dato : 11-06-06 20:13

http://ekstrabladet.dk/112/article203196.ece

> Jvf tv-pressen drejede det sig om ca. 50 unge lokale beboere, der (dumt)
> gjorde præcis det som de 12-14 demonstranter var ude på.

Og hvad var de 14 demonstranter fra den fredelige forening SIAD, som havde
fået lov til at afvikle en lovligt anmeldt demonstration, ude på?

> [...]
> "demonstrationer", der udelukkende har til formål at provokere - det er nu
> anden weekend i træk, at politiet må afbryde demonstrationer, der på

Hvad ved du om, hvad de ville?
Så vidt jeg kan se, så er dette et demokratisk samfund, hvor det at
demonstrere tilhører ytringsfriheden.
Når der er WTO-møde rundt om i verden, så skal vi andre også acceptere hele
den røde venstrefløj med alt, hvad de kan levere, når de demonstrerer og
smadrer på deres vej gennem byerne.
Det kalder jeg at provokere.

> [...]
> placering for sådanne små provokations-demonstrationer - f.eks. som en
> smart politimester gjorde, da Johnny Hansen og Co. blev henvist til

Kald du det bare en provokation.
Jeg kan se nogele repræsentanter for den efterhånden voksende skare af
utilpassede muhamser, som egentlig bare gjorde, som de plejer, nemlig at
lade deres tilbagestående reptilhjerner styre deres voldelige gemyt.

> Tilmed sparer det samfundet for en hulens masse penge, da vort politi ikke
> behøver inddrages og istedet kunne afspadsere i det fine juni vejr.

Jamen dog.
Så du er heller ikke demokratisk anlagt.. hvorfor undrer det mig ikke?

Fra : Henning Sørensen

Dato : 11-06-06 22:39

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
[snip]
> Jamen dog.
> Så du er heller ikke demokratisk anlagt.. hvorfor undrer det mig ikke?

Du læser da vist som du vil ?

Uanset så mener jeg, at når en stort anlagt demonstration - tilmed varslet i
radio, tv og dagspresse i en sådan grad, at politi og presse allerede er på
plads inden demonstrationen ankommer - ikke kan troppe mere end 14 mennesker
sammen, så er det muligvis fordi de ikke har nogen sag - andet end i dette
tilfælde at provokere.

Vort hårdt prøvede politi ville have bedre af, hvis de var blevet henvist
til et øde industrikvarter hvorved de fleste kunne være blevet hjemme og
nydt det dejlige junivejr - dét havde der været mere fornuft i.

/Henning.

Fra : Per Hagemann

Dato : 12-06-06 13:15

> [...]
> på plads inden demonstrationen ankommer - ikke kan troppe mere end 14
> mennesker sammen, så er det muligvis fordi de ikke har nogen sag - andet

De har den sag at kortlægge de muhamedanerbesatte områder i Danmark, og i
dette tilfælde var temaet for demonstrationen at terrorbevægelsen Hamas skal
ud af Danmark.

I øvrigt ved man ikke hvor mange som ville deltage i demonstrationen, da de
14 fra Aalborg blev isoleret af politiet, så de lokale århusianske
demonstrationsdeltagere ikke kunne tilslutte sig.

Samme dag var der imamudvisningsdemonstration i Svendborg, hvor politiet
holdt de 150 deltagere væk i 1½ time, fordi demonstrationsstedet skulle
ryddes for antiracister først. Det er meget svært for udenforstående at møde
op til demonstrationer, som kostes rundt med af politiet og er under angreb
fra modstandere.