hunden slikker mig i øret :)
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-06-06 18:33

Nå hun skal være rigtig kærlig så hopper hun op og af alle steder så
skal mine øre lige ha den store tur - jeg vil ikke sige det er
ligefrem er behagligt - men hun mener det jo godt ...

men hvorfor lige øret :) ?

ja jeg nysser også hende i hovedet - men det er hun nu ikke specilt
wild med og min x var da også ved at få det meget dårligt :)
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : jopa

Dato : 10-06-06 19:26

Bo M Mogensen skriblede bla:
> [...]
> skal mine øre lige ha den store tur - jeg vil ikke sige det er
> ligefrem er behagligt - men hun mener det jo godt ...

Det er jo ikke unormalt at hunde elsker alt beskidt, så prøv at rense ørene
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Keldo

Dato : 10-06-06 21:34

LOL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-06-06 22:11

On Sat, 10 Jun 2006 20:25:53 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Bo M Mogensen skriblede bla:

>Det er jo ikke unormalt at hunde elsker alt beskidt, så prøv at rense ørene

jeg er sgu renligheden selv - det enste der ku være beskidt er mine
hænder da jeg går og roder med ting & sager ... men der er ingen
interesse.

Fra : Keldo

Dato : 10-06-06 21:50

Sikke noget svineri. Minder mig om en kollega der havde en Golden Retriever
(og et sygt forhold til samme). Han lod hunden "gøre sig færdig" op af sit
ben, for som han sagde"......den skal også have lov til at......" . Snak
lige om et unaturligt forhold til dyr.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-06-06 22:09

On Sat, 10 Jun 2006 22:49:50 +0200, "Keldo" <keldo@hotmail.com> wrote:

>Sikke noget svineri.

hæ hæ du top citere ....så det er lidt svært at se hvad du skriver om
i teksten - men jeg formoder det er om når jeg gir min nøgenhund et
nys i panden :) ?

> [...]
>ben, for som han sagde"......den skal også have lov til at......" . Snak

jamen der er sgu da en verden til forskel :)

prøv lige at tjekke den her link ud

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-06-06 19:51

> men hvorfor lige øret :) ?

Nu skriver du ikke om det er samme øre hver gang, men hvis det var ville
jeg rent faktisk nok lige få min mand/kone til at checke at jeg ikke
havde mystiske modermærker o.lign. Især hvis det var smånapperi også.

Mvh

Jesper

Fra : M. Andersen

Dato : 13-06-06 06:52

> [...]
> --
> MvH Bo M Mogensen
> "i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Vores yorkier er vilde med alle huller - det lyder frækt, men det er det
ikke. Ørerne, næsen, munden - hvis de kan slippe afsted med det slikker de
der. Den mindste vil helst kysse i ørerne og den største helst i næsen. Jeg
har ingen ide om hvorfor, men kan det være en reminisens af hvalpeadfæren
hvor hvalpen slikker tæven på snuden for at få mad?

Mette

Fra : Anette

Dato : 13-06-06 23:46

Bo M Mogensen wrote:

> men hvorfor lige øret :) ?

Hej Bo
Tja hvorfor lige øret - det skal jeg ikke kunne give dig et svar på, men min
Dagmar gør det samme, både overfor mig og overfor vores anden hund, Philana.
Især lige umiddelbart op til løbetid, så bliver det der slikkeri i ørerne på
os alle, hvis hun kan komme afsted med det, noget voldsomt
Kattene synes ikke det er sjovt, min mand og jeg synes nu heller ikke det er
særlig rart, men Philana ser ud til at nyde det helt vildt. Troner som en
dronning når Dagmar slikker hendes ører.
Dagmars opdrætter fortalte os at det slikkeri var "bare hendes måde at være
social på", en adfærd som hendes mor ABSOLUT ikke tolererede fra sin voksne
datter.

Min fornemmelse siger mig at øre-slikkeriet er en erstatning for at slikke
mundvige, altså en hvalpeadfærd, en indsmigren, en " jeg er bare en sød
lille (ufarlig) hvalp og jeg respekterer dig som leder"- attitude, men jeg
er langt fra sikker.

/ Anette
www.philana.dk

Fra : makkerlone

Dato : 14-06-06 09:06

Anette skrev:
> [...]
> lille (ufarlig) hvalp og jeg respekterer dig som leder"- attitude, men jeg

Hej Anette
Jeg er enig i, at det er en indsmigrende adfærd hunden har.

Lone