Hvis Islam er freden religion...
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-06-06 16:22

....hvorfor har Uriasposten så fået så mange rasende indlæg og direkte
trusler på deres artikel med muhammedtegningerne?

Læs selv:

http://www.uriasposten.net/?p=2624#comments

(de bliver ved med at komme!)

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-06-06 16:40

On Sat, 10 Jun 2006 17:22:03 +0200, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> ...hvorfor har Uriasposten så fået så mange rasende indlæg og direkte
> trusler på deres artikel med muhammedtegningerne?
>
> Læs selv:
>
> http://www.uriasposten.net/?p=

Lidt svært når man ikke kan komme ind på siden.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-06-06 16:47

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Lidt svært når man ikke kan komme ind på siden.

Du eller din nyhedslæser har fux0red URL'en men her får du den igen:

Fra : @

Dato : 10-06-06 18:16

On Sat, 10 Jun 2006 17:22:03 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>...hvorfor har Uriasposten så fået så mange rasende indlæg og direkte
>trusler på deres artikel med muhammedtegningerne?

> [...]

hvilke troværdige personer har nogensinde påstået at muhammedaninsmen
var en fredelig religion?

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven