Musserne begår
Fra : Jesper

Dato : 10-06-06 12:48

Stop Islamiseringens lovligt anmeldte demonstration er blevet angrebet
af voldelige muhamedanere i Gellerup, Århus. De kastede sten mod Politi,
presse og tilskuere.

http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=458612

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-06-06 12:58

> Stop Islamiseringens lovligt anmeldte demonstration er blevet angrebet
> af voldelige muhamedanere i Gellerup, Århus. De kastede sten mod Politi,
> [...]

fra artiklen:

"Omkring 50 unge beboere fra området gik til moddemonstration.

Parterne holdes for øjeblikket adskilt af en talrig politistyrke. Det
oplyser TV 2/Nyhederne.

Anspændt stemning
De unge moddemonstranter har blandt andet kastet sten og kanonslag mod
politi, presse og tilskuere, og stemningen på stedet beskrives som meget
anspændt.

De omkring 40 demonstranter fra foreningen Stop islamiseringen af
Danmark er af politiet blevet forvist til en lysning bag et buskads. Og
politiet har forbudt foreningen at forsøge at trænge længere ind i
området."

Dvs. når hele den danske befolkning kun kan mønstre 40 anti-islamister
og en minoritet kan mønstre flere, må der rent statistisk set være mange
af disse islamister i landet. Langt flere end anti-islamisterne
ihvertfald.

Det burde være åbenlyst hvilken af de to grupper der er det største
problem her til lands.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Wilstrup

Dato : 10-06-06 13:45

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> og en minoritet kan mønstre flere, må der rent statistisk set være mange
> af disse islamister i landet. Langt flere end anti-islamisterne
> ihvertfald.

Der er demonstration på Rådhuspladsen, hvor der demonstreres mod rygning.
Der findes kun 40 anti-rygere, medens rygerne dukker talrigt op og kan
mønstre 100. Vi ved at rygerne er en minoritet, og når en minoritet kan
mønstre flere, så må der rent statistisk set være mange af disse rygere i
landet, langt flere end ikke-rygerne i hvert fald. Og det på trods af at vi
ved at det modsatte er tilfældet.

Hvis der findes 10 kvinder og den ene kvinde er gravid, så er statistisk set
de øvrige kvinder bare lidt gravide -og når jeg anbringer min venstre fod i
spilkogende vand og min højre i iskoldt vand, så har jeg ud fra en
statistisk gennemsnitsberegning det meget godt.

Med en logik som din, hvordan undgår vi så at landet stander i våde?

> Det burde være åbenlyst hvilken af de to grupper der er det største
> problem her til lands.

ja, du er en af dem, der befinder sig i den problematiske gruppe.
--
Wilstrup

Fra : @

Dato : 10-06-06 14:33

On Sat, 10 Jun 2006 13:47:56 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Stop Islamiseringens lovligt anmeldte demonstration er blevet angrebet
>af voldelige muhamedanere i Gellerup,

og hvorfor løser politiet så ikke deres opgave og beskytter en lovlig
demonstration mod voldsforbrydere?

> Århus. De kastede sten mod Politi,
>presse og tilskuere.

her ville en byge fra et maskingevær være et passende svar fra
politiet

JO det er ganske alvorligt ment, det må være samfundets
ordenshåndhævere der bestemmer

ikke stenkastende voldsforbrydere

og er maskingeværer nødvendige så skal de bruges til at beskytte
borgere mod stenkastende forbrydere

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Wilstrup

Dato : 10-06-06 16:16

> On Sat, 10 Jun 2006 13:47:56 +0200, spambuster@users.toughguy.net
>

> og er maskingeværer nødvendige så skal de bruges til at beskytte
> borgere mod stenkastende forbrydere

Det er interessant at du bliver nødt til at ty til løgnehistorier om min
person, medens vi andre, herunder jeg, uden at lyve kan sige at du går ind
for en diktaturstat, hvor politiske modstandere mejes ned med maskingeværer
og hvor retssikkerhed er en by i USA.
--
Wilstrup

Fra : @

Dato : 10-06-06 18:10

On Sat, 10 Jun 2006 17:15:36 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>for en diktaturstat, hvor politiske modstandere mejes ned med maskingeværer

ikke politiske modstandere

men folk som angriber politiet

eller borgere der er ude i lovligt ærinde

kniber det med at læse

Fra : Wilstrup

Dato : 10-06-06 18:50

> ikke politiske modstandere
>
> men folk som angriber politiet
>
> eller borgere der er ude i lovligt ærinde
>

> kniber det med at læse

åbenbart lige så meget som det kniber for dig at skrive - du skriver jo
faktisk her at du går ind for at man ganske vist ikke skal meje folk ned med
maskingeværer blot fordi de er politiske modstandere, men det skal ske for
folk, der

-angriber politiet og borgere der er ude i LOVLIGT æriende - ja, det skriver
du faktisk - så det med at kunne læse....

du ve' - sten- glashus!
--
Wilstrup

Fra : @

Dato : 11-06-06 11:51

On Sat, 10 Jun 2006 19:50:08 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>folk, der
>
>-angriber politiet og borgere der er ude i LOVLIGT æriende - ja, det skriver

ja det gør jeg, jeg nævner intet om at meje politiske modstandere ned,
men derimod folk som forsøger at dræbe politifolk og fredelige borgere

> - så det med at kunne læse....

ja bedre sent end aldrig se nu at få det lært

og du lyver mig på at jeg skulle gå ind for at meje politiske
modstamdere ned

det har du intet belæg for

og du påstår:

Fra : Wilstrup

Dato : 11-06-06 19:25

> ja det gør jeg, jeg nævner intet om at meje politiske modstandere ned,
> men derimod folk som forsøger at dræbe politifolk og fredelige borgere

Altså - du fatter stadigvæk ikke pointen - du skriver at man skal have lov
til at meje både folk, der angriber politiet ned OG borgere, der er ude i et
LOVLIGT ÆRIENDE.

Hvis du altså går til bageren og render ind i en demonstration, mener du med
andre ord at politiet skal have lov til at meje dig ned fordi du er ude i et
LOVLIGT æriende - kan du se hvad det er du skriver NU?

> ja bedre sent end aldrig se nu at få det lært

Jeg lever af at undervise nogle, der ikke kan læse, men der må være grænser
for hvor meget jeg vil nedlade mig til at hjælpe dig gennem din funktionelle
analfabetisme her.

> og du lyver mig på at jeg skulle gå ind for at meje politiske
> modstamdere ned
>
> det har du intet belæg for

Det er jo netop det, du skriver - det er jo den måde du skriver det på, der
er afgørende - du har så taget afstand fra dine egne ord - det har jeg så
taget til efterretning, men du holder dig jo ikke tilbage med at belyve mig
når det drejer sig om hvad du mener mine opfattelser er om Cuba, om Månen
som grøn ost etc.

> og du påstår:
>
> " medens vi andre, herunder jeg, uden at lyve kan sige at du går ind
> for en diktaturstat, hvor politiske modstandere mejes ned med
> maskingeværer"

Det er jo det,. du skrev - at du så¨har taget afstand fra dine egne ord, er
jo så noget nyt.

--
Wilstrup

Fra : @

Dato : 11-06-06 19:55

On Sun, 11 Jun 2006 20:24:34 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>til at meje både folk, der angriber politiet ned OG borgere, der er ude i et

nej det er din påstand

>Hvis du altså går til bageren og render ind i en demonstration, mener du med
>andre ord at politiet skal have lov til at meje dig ned fordi du er ude i et
>LOVLIGT æriende

nej det er dig der skriver det

sommetider tvivler jeg på at dit hoved fungerer

det jeg skriver om er forbrydere der med brosten eller andet
kasteskyts angriber politi eller borgere der er ude i lovligt ærinde

>- kan du se hvad det er du skriver NU?

jeg kan se du skriver en masse vås som sædvanlig for at komme længst
muligt væk fra emnet

du kommer med vilde påstande(som sædvanlig)

du fordrejer og forvansker så dt gør til en ting

det jeg oprindelig skrev var(i anledning af at stenkastende morderiske
forbrydere angreb politi og fredelige borgere):

<<<<<<<<<
[...]

<<<<<<<<<<<<<

hvordan du kan dreje dette til at politiet skal skyde på fredelige
demonstranter er det vist kun dig selv som fatter

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Wilstrup

Dato : 12-06-06 07:02

> On Sun, 11 Jun 2006 20:24:34 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
>
> nej det er din påstand

næ - din!

> nej det er dig der skriver det

Nix - læs dine egne ord.

> sommetider tvivler jeg på at dit hoved fungerer

Dit har aldrig fungeret.

> [...]
> kasteskyts angriber politi eller borgere der er ude i lovligt ærinde

> jeg kan se du skriver en masse vås som sædvanlig for at komme længst

din selverkendelse er så godt som ikke-eksisterende, og det vil jeg ikke
spilde min tid på - om så jeg anbragte en lort i ansigtet på dig, ville du
ikke erkende det -end ikke når lugten nåede din lugtesans.

--
Wilstrup

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-06-06 21:40

@ <1@invalid.net> wrote:

> ikke politiske modstandere
>
> men folk som angriber politiet
>
> eller borgere der er ude i lovligt ærinde
>

> kniber det med at læse

Husk lige at spørge Overlærer WIlstrup hvordan det stod til med
retssikkerheden for almindelige mennesker i hans elskede USSR.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : @

Dato : 11-06-06 21:58

On Sun, 11 Jun 2006 22:39:34 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Husk lige at spørge Overlærer WIlstrup hvordan det stod til med
>retssikkerheden for almindelige mennesker i hans elskede USSR.

det stod fint til

alle som ike kunne lide styret kom på betalt ferie i nogle store
feriekolonier i Sibirien

Fra : Wilstrup

Dato : 12-06-06 07:03

> On Sun, 11 Jun 2006 22:39:34 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
>
> alle som ike kunne lide styret kom på betalt ferie i nogle store
> feriekolonier i Sibirien

Du må tænke på Hitler og så mangler du bare at erstatte Sibirien med
KZ-lejre, som du vel heller ikke erkender eksistensen af.
--
Wilstrup

Fra : Wilstrup

Dato : 12-06-06 07:02

> Husk lige at spørge Overlærer WIlstrup hvordan det stod til med
> retssikkerheden for almindelige mennesker i hans elskede USSR.

Det stod fint til.
--
Wilstrup

Fra : Alucard

Dato : 10-06-06 16:59

(Jesper) wrote:

>Stop Islamiseringens lovligt anmeldte demonstration er blevet angrebet
>af voldelige muhamedanere i Gellerup, Århus. De kastede sten mod Politi,
> [...]

Citat fra artiklen: "De unge moddemonstranter har blandt andet kastet
sten og kanonslag mod politi, presse og tilskuere"

Det er da en parodi at kalde det en "moddemonstration".... Det er jo
simple voldsforbrydere.... Hvis de bare havde råbt "slagord" så højt
at man ikke kunne høre hvad de 12 fjolser sagde, SÅ havde det været en
"moddemonstration"....

Fra : Kim2000

Dato : 10-06-06 20:18

> Stop Islamiseringens lovligt anmeldte demonstration er blevet angrebet
> af voldelige muhamedanere i Gellerup, Århus. De kastede sten mod Politi,
> [...]

Det er helt ufatteligt:

Politiet accepterer at voldsmænd kaster skyts mod sig.

"Moddemonstratioen" ikke fatter at kaster de sten mod pressen og politiet så
fremstiller de sig selv og alle andre indvandre i et dårligt lys og giver
den anden gruppe sympati.

Hvis parkens beborere blot havde lod de 12 (TOLV) personer med et PAPIR
dannebrogsflag stå og svinge lidt med det og råbe (som lovgivningen giver
dem ret til) så havde ikke een eneste tænkt andet end "få jer et liv" om de
"nationalister". Pressen havde ikke gad give dem spalteplads og efter ti
minutter havde gruppen enten overfaldet politiet eller taget hjem.
Indvandrene havde vundet ved at lade dem udstille sig selv, nu gjorde
indvanderene præcis hvad nationalisterne havde forventet og håbet på og
enhver fordom blev bekræftet.

Man må konstatere at indvanderere er dummere end lort at håbe på sådan
noget.

mvh
Kim

Fra : Kim2000

Dato : 10-06-06 21:12

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> enhver fordom blev bekræftet.
>
> Man må konstatere at indvanderere er dummere end lort at håbe på sådan

Der skulle sæføli have stået hoppe på sådan noget.

mvh
Kim

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-06-06 22:22

Kim2000 skrev den 10-06-2006 21:18:

> Man må konstatere at indvanderere er dummere end lort at håbe på sådan
> noget.

Det samme gælder jo de typer som angriber statsminister med maling eller
overfalder Pia K.

Den/de eneste som det skader i sidste ende er deres egen sag.

Carsten Riis

www.de3faktorer.dk