Jihad is no picnic on the beach
Fra : Trans

Dato : 10-06-06 01:39

http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,,1794304,00.html
PICNICKERS DIE IN ATTACK ON GAZA

I wonder if it really was a "work accident".

Bent

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 10-06-06 06:49

On 9 Jun 2006 17:39:12 -0700, "Trans" <kongaead@my-deja.com> wrote:

>http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,,1794304,00.html
>PICNICKERS DIE IN ATTACK ON GAZA
>
>I wonder if it really was a "work accident".
>
>Bent

Hold nu op for om lidt kommer Per Rønne og fortæller at de to småbørn
på 6 og 18mdr. var igang med at grave en tunnel ind til Egypten for at
smugle våben og sprængstoffer. Desuden er du antisemit når du kommer
med oplysninger om israelske overgreb.

Regards Croc®

Fra : Jim

Dato : 10-06-06 07:31

<sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på 6 og 18mdr. var igang med at grave en tunnel ind til Egypten for at
> smugle våben og sprængstoffer. Desuden er du antisemit når du kommer

Collateral damage..
Lige meget hvor meget israelske styrker så anstrenger sig for at slå civile
palæstinensere ihjel, så formår de ikke at komme i nærheden af det tal,
palæstienserne har slået ihjel med deres jihad.

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 10-06-06 08:30

On Sat, 10 Jun 2006 08:31:11 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> [...]
>palæstinensere ihjel, så formår de ikke at komme i nærheden af det tal,
>palæstienserne har slået ihjel med deres jihad.

Jeg ved godt du ikke er den skarpeste kniv i skuffen, men mon ikke du
lige skal have lov til selv at undersøge tabstallene for henholdsvis
israelere og palæstinensere i den konflikten har eksisteret.
Du kan evt. komme tilbage og fortælle resultatet.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-06-06 09:26

<sbm@pc.dk> wrote in message

> [...]
> israelere og palæstinensere i den konflikten har eksisteret.
> Du kan evt. komme tilbage og fortælle resultatet.

Jeg tænke lige igen på, hvad der ligger den helt uproportionale interesse
for israelske fejl og forbrydelser, da jeg hørte en fra Læger Uden Grænser,
som lige kom fra Darfur - på P1. Han nævnte lige i forbifarten, at der var
dræbt 2 millioner mennesker, - og at 300.000 var blevet sendt i
landflygtighed siden han kom til landet for et år siden, og titusinder var
dræbt i området siden da.

Man hører aldrig så meget som et pip for de muslimer, som mener at muslimer
bliver "udryddet" i Palæstina og i mange andre lande.
OG man hører sjældent så meget som et pip fra dem der giver 99% af deres
opmærksomhed på de 5.000 palæstinensere, som er dræbt gennem mange år, OG
hvoraf mange var krigere, og under alle omstændigheder har en ledelse, som
har erklæret Israel krig, - de kristne i Sydsudan har ikke erklæret krig, og
heller ikke de muslimske bønder i Darfur.

ER det ikke mærkværdigt så meget verden går op i denne konflikt, og ER det
ikke lidt mærkeligt, at "vi" netop siger næsten præcis det samme, som de
arabiske og muslimske lande? Lande som, sammen med østlandene, har sørget
for at ca halvdelen af alle bandbuller fra FN siden 1948 har været rettet
mod Israel, - selv om der har været myriader af konflikter med tusind gange
så mange ofre. Jeg spørger bare naivt?

Man må sige at palæstinenserne har været verdens mest succesfulde
reklamefolk, intet andet fordrevet folk har fået en brøkdel af den
opmærksomhed og opbakning, som de har fået gennem årene. Og alt det har de
opnået ved at begynde at dræbe tilfældige civile rundt omkring i verden,
startende i 1970erne, det er fantastisk, og man må tage hatten af for dem.
At de kommer til at koste os milliarder af dollars pr år i al overskuelig
fremtid, er en lille pris at betale for så geniale spillere på det
internationale politiske marked.

Fra : Erling Hansen

Dato : 10-06-06 09:48

Knud Larsen <larsensknud@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> At de kommer til at koste os milliarder af dollars pr år i al overskuelig
> fremtid, er en lille pris at betale for så geniale spillere på det

Palæstinenserne havde det held, at da de satte gang i terrorismen i
70'erne flippede vores egne venstreorienterede totalt ud af tangenten,
og kunne kun se vidunderlige, frihedselskende muslimer, mens de totalt
lukkede øjnene for de muslimske diktaturer over hele verden, men især i
mellemøsten.
Resultatet er, at de samme mennesker (de venstreorienterede) i dag
sidder i ledende stillinger mange steder i medieverdenen, så det i dag
er totalt umuligt at danne sig et indtryk af hvor sandheden ligger
begravet, et eller andet sted i nyhedsmylderet.
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg helst ikke vil tages til
indtægt for højrefløjen i dansk politik, idet jeg bortset fra dette ene
problem ligger lysår borte fra VKDf.
Mvh

Erling

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 10-06-06 10:25

"Erling Hansen" skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg helst ikke vil tages til
> indtægt for højrefløjen i dansk politik, idet jeg bortset fra dette

En oprigtig tak for Jeres klare og logiske formulering af en sandhed,
som vi alligevel er mange, der har kunnet se hele tiden, men aldrig kan
komme til at åbne munden om, eller debattere åbent på grund af dem, som
mener de skal bestemme, hvad vi allesammen skal mene. Og på grund af at
de omgående, hvis man vover at nævne disse forhold, usvigeligt sikkert
klæber en eller anden etiket på een, som kun kan nave at gøre med at
være højreorienteret.

Hvorfor kan disse individer overhovedet ikke se, at den samlede danske
befolkning er betydeligt mere nuanceret og variabel end kun venstre
eller højre. Kan de ikke tælle længere end til 2 holdninger. Er det
mangel på udsyn, på vid eller intelligens?

Hvad er det der blokerer for at de kan se længere?

Ruth

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-06-06 10:13

On Sat, 10 Jun 2006 10:26:20 +0200, Knud Larsen wrote:

> [...]
> dræbt 2 millioner mennesker, - og at 300.000 var blevet sendt i
> landflygtighed siden han kom til landet for et år siden, og titusinder var

Han lyder som en grimmer ka'l.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-06-06 11:43

On Sat, 10 Jun 2006 10:26:20 +0200, Knud Larsen skrev:

> [...]
> dræbt 2 millioner mennesker, - og at 300.000 var blevet sendt i
> landflygtighed siden han kom til landet for et år siden, og titusinder var

Alle er enige om, at det er noget skidt, det morderne i Darfur
går og laver. Der er ikke rigtig noget at diskutere. Men når
Israel foretager sig noget morderisk, så er der altid nogen,
som er klar til at apologere og hvine antisemit - det er nok
derfor. Der er noget at diskutere ... og det er jo derfor,
folk er her. For at diskutere.

Derfor.

Nåmen; du ville sige vedrørende Israels seneste overgreb på
palæstinensiske sagesløse ... ?

At de selv var ude om det?

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-06-06 17:32

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-06-06 17:37

> [...]

> folk er her. For at diskutere.
>
> Derfor.
>
> Nåmen; du ville sige vedrørende Israels seneste overgreb på

Proportioner, er det jeg efterlyser, og israelerne gik jo ikke efter at så
sagesløse ihjel, som palæstinenserne gør, og har gjort i 30 år. Det ER da
utroligt, at man kan blive så populær af sådan en politik, - synes du ikke?

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 11-06-06 01:28

On Sat, 10 Jun 2006 18:36:56 +0200, "Knud Larsen"
<larsensknud@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>utroligt, at man kan blive så populær af sådan en politik, - synes du ikke?

Ja man må sgu' beundre deres sans for proportioner, da konflikten
koster tre palæstinensere livet for hver israeler.
Desuden var palæstinensernes læremester udi politisk pres gennem
terror jo deres kære modstandere, de opfandt jo begrebet
statsterrorisme med bussprængninger af civile etc.

Regards Croc®

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 11-06-06 01:24

<larsensknud@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>dræbt 2 millioner mennesker, - og at 300.000 var blevet sendt i
>landflygtighed siden han kom til landet for et år siden, og titusinder var

Jeg tror desværre ikke du hørte ordentlig efter. Jeg hørte det nemlig
i omvendt orden med 300.000 dræbte og to mill. flygtninge.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-06-06 08:47

<sbm@pc.dk> wrote in message

> Jeg tror desværre ikke du hørte ordentlig efter. Jeg hørte det nemlig
> i omvendt orden med 300.000 dræbte og to mill. flygtninge.

OK, det er også rigtigt og alene for Darfur i år, de to mio. dræbte er bare
kristne fra sydsudan, så de tæller ikke rigtigt for noget som helst.
"Kristne og kloakarbejdere bliver dræbt hver dag, - hvad rager det os", som
en pakistansk politimand sagde i en udsendelse om børnearbejde.

Men altå, det får ingen araberes pis i kog, at 300.000 muslimer bliver dræbt
af muslimske brødre, næh, næh, men tre sagesløse palæstinensere, SÅ skal du
høre et brøl gå op hele verden rundt, for de blev jo dræbt at selveste det
folk som Allah kaldte aber og svin, - som der står i de muslimske
skolebøger, og det er noget helt andet.

Den ER helt gal med proportionerne, men "vi" spiller jo glade med på
melodien.

Fra : Joakim

Dato : 10-06-06 07:48

> [...]
> på 6 og 18mdr. var igang med at grave en tunnel ind til Egypten for at
> smugle våben og sprængstoffer. Desuden er du antisemit når du kommer

haha...er rønnebærene sure her til morgen?

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 10-06-06 08:32

On Sat, 10 Jun 2006 08:47:46 +0200, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

><sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

>haha...er rønnebærene sure her til morgen?

Den var ligeså god som den var tvetydig.

Regards Croc®