Et kommunistisk kommune kollapser (eng)
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-06-06 21:55

"Twin Oaks has been in austerity mode since 2004. Last year the
commune's annual budget was slashed by around 20%. Individual work
quotas rose to 44 hours a week from 42, and the monthly allowance
dropped to $61 from $71, forcing some members to give up small
luxuries such as coffee and wine."

http://money.cnn.com/magazines/fsb/fsb_archive/2006/06/01/8378585/index.
htm

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-06-06 22:44

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse news:1hgosz9.1nvg40n58crugN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...

> http://money.cnn.com/magazines/fsb/fsb_archive/2006/06/01/8378585/index.
> htm

Da du næppe med vilje har 'knækket' linket, og mange andre i denne gruppe
knækker for tideligt.

Vi jeg komme med et foreslag om at outlook express brugere indstiller
til at knække ved max 132.

Menu
"Funktioner" + "Indstillinger"
fanebladet 'Send'
"Indstillinger for alm. tekst" under 'Format for afsendelse af nyheder.
'Ombryd automatisk tekst ved' sæt den til 132

Så er man i standt til at post lange link uden de 'knækker' og
når man svare på andres indlæg, bliver orginal formatet bevaret.

Jan Rasmussen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-06-06 22:49

Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Da du næppe med vilje har 'knækket' linket, og mange andre i denne gruppe
> knækker for tideligt.

Jeg knække rikke links med vilje, men jeg kan ikek afvise at min
newsreader er skyld i det.

-- regards, Peter Bjørn Perlsø http://liberterran.org