Undskyld men hvorfor ...
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 09-06-06 21:42

Ja, det er selvfølgelig OT her, men hvordan kan det være, at min
computer er ved at kokse fuldstændigt, hvis jeg af vanvare kommer til at
klikke på eet af Henrik Svendsens indlæg?

Alle funktioner låser sig fast, så jeg kun kan lukke den ned, og det kan
jeg kun gøre ved at gå hen og slukke for stikkontakten. Jeg skriver i
forskellige grupper, men har ikke været ude for dette med nogen som
helst anden.

Ruth

Fra : Rea721

Dato : 09-06-06 21:47

I news:4489dd8e$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk
skrev Ruth Nielsen følgende tekst:

> Ja, det er selvfølgelig OT her,

Hvorfor pokker poster du det så...tsk tsk.

XFUT OE gruppen

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Denmark needs your support.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-06-06 22:29

On Fri, 9 Jun 2006 22:42:15 +0200, Ruth Nielsen skrev:

> [...]
> jeg kun gøre ved at gå hen og slukke for stikkontakten. Jeg skriver i
> forskellige grupper, men har ikke været ude for dette med nogen som

Holy shit.

Det eneste, jeg kan sige, er, at efter nogens newsreadere
pludseligt (uden jeg anede eller aner hvorfor) begyndte at
oversætte mine æ ø og å'er til "græsk", så indstillede jeg min
newsreader til kun at acceptere iso-8859-1 og us-ascii. Så
forsvandt æøå-problemet.

Det at mine indlæg nu kan få folks putere til at bryde helt
sammen ... er næsten for skræmmende.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Alucard

Dato : 09-06-06 22:55

On Fri, 9 Jun 2006 23:29:00 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>oversætte mine æ ø og å'er til "græsk", så indstillede jeg min
>newsreader til kun at acceptere iso-8859-1 og us-ascii. Så

Ja, dine indlæg har i et stykke tid set underligere ud end de
plejer...

>Det at mine indlæg nu kan få folks putere til at bryde helt
>sammen ... er næsten for skræmmende.

Røde hunde måske...?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-06-06 23:29

On Fri, 09 Jun 2006 23:55:17 +0200, Alucard skrev:

> Ja, dine indlæg har i et stykke tid set underligere ud end de
> plejer...

> Røde hunde måske...?

Er der nogensomhelst måde hvorpå mine indlæg derved kan blive
smittefarlige?

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Alucard

Dato : 10-06-06 06:15

Har du da ingen humor ?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-06-06 11:43

On Sat, 10 Jun 2006 07:15:28 +0200, Alucard skrev:

> Har du da ingen humor ?

Jamen, jeg er ikke nogen ekspert i vira, så det kunne da godt
være.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : @

Dato : 10-06-06 14:09

On Sat, 10 Jun 2006 12:43:28 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Jamen, jeg er ikke nogen ekspert i vira, så det kunne da godt
>være.

næste gang jeg skal omdefinere mit pladelager sender jeg regningen for
mit timeforbrug til dig

så kan du lære at indstille din nyhedslæser rigtigt fra starten

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-06-06 08:21

On Fri, 09 Jun 2006 23:55:17 +0200, Alucard wrote:

> Røde hunde måske...?

Jaja, bare skyd skylden på kommunisterne.

Fra : @

Dato : 10-06-06 13:41

hvad har de da ikke været skyld i ???

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-06-06 14:21

On Sat, 10 Jun 2006 14:41:16 +0200, @ wrote:

> hvad har de da ikke været skyld i ???

Velstand....

Fra : @

Dato : 10-06-06 15:03

On Sat, 10 Jun 2006 15:20:35 +0200, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Velstand....

OK OK OK HAHAHIHIHIHO

hvis Du kommer forbi en dag så skylder jeg vist en bajer

en af de go'e

Fra : @

Dato : 10-06-06 13:30

<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>forsvandt æøå-problemet.
>
>Det at mine indlæg nu kan få folks putere til at bryde helt

du må fluks melde dig ind hos Jelved og DJØF

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 10-06-06 08:26

"Ruth Nielsen" <cfs29093@cybercity> wrote in message

> [...]
> jeg kun gøre ved at gå hen og slukke for stikkontakten. Jeg skriver i
> forskellige grupper, men har ikke været ude for dette med nogen som

Han har nogle mystiske sprogindstillinger. Min PC vil downloade "baltic
language" når jeg læser hans indlæg.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 10-06-06 09:07

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Han har nogle mystiske sprogindstillinger. Min PC vil downloade
"baltic
> language" når jeg læser hans indlæg.

Er det sandt, at der også sker noget mærkeligt, når du læser H.
Svendsens indlæg. Thank you very much, så er det ikke min pc, der er
noget i vejen med. Andet behøver jeg vel ikke at vide.

Jeg kan jo læse HS's indlæg - sådan da - når andre svarer på dem.

Men det er da synd for HS, at han har det problem.

Venlig hilsen Ruth

Fra : @

Dato : 10-06-06 13:15

On Fri, 9 Jun 2006 22:42:15 +0200, Ruth Nielsen wrote:

> Ja, det er selvfølgelig OT her, men hvordan kan det være, at min
> computer er ved at kokse fuldstændigt, hvis jeg af vanvare kommer til at
> klikke på eet af Henrik Svendsens indlæg?

det kunne jeg godt komme med en "frisk" komentar til, men så ville jeg få
Svendsen på nakken

har studeret headers, og eneste "forskel" på Svendsens indlæg og mange
andre er at Svendsen bruger 40Titude Dialog programmmet til news

det burde ikke volde problemer

men for at teste har jeg brugt 40Titude Dialog til at poste dette svar

så det kan ikke være mine politiske meninger eller mangel på samme som kan
få din PC til at låse

hvis problemet fortsætter foreslår jeg at du henvender dig i en af de
tekniske grupper news://dk.edb.internet.software.mail+news

> [...]
> jeg kun gøre ved at gå hen og slukke for stikkontakten. Jeg skriver i
> forskellige grupper, men har ikke været ude for dette med nogen som

har du overvejet Linux?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 10-06-06 16:21

HrSvendsen@msn.com on fredag 9. juni 2006 at 23:29 +0100 wrote:

>Det at mine indlæg nu kan få folks putere til at bryde helt
>sammen ... er næsten for skræmmende.

Lyder sgu ikke rart

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : @

Dato : 10-06-06 17:36

On Sat, 10 Jun 2006 17:21:01 +0200, "Frank Løkkegaard"
<fl@net.dialog.dk> wrote:

>Lyder sgu ikke rart

vi må fra rygters bureau opfordre til en højnelse af indlægskvaliteten

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 10-06-06 16:22

HrSvendsen@msn.com on lørdag 10. juni 2006 at 0:28 +0100 wrote:
>Er der nogensomhelst måde hvorpå mine indlæg derved kan blive
>smittefarlige?

Vaccination?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : N/A

Dato : 10-06-06 17:36

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 10-06-06 20:03

"@" <1@invalid.net> on lørdag 10. juni 2006 at 18:35 +0100 wrote:
>vi må fra rygters bureau opfordre til en højnelse af indlægskvaliteten

he he - er det ikke en slafjel, det må da i denne sammenhæng så være
indlæggelseskvaliteten?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : @

Dato : 11-06-06 11:58

On Sat, 10 Jun 2006 21:02:32 +0200, "Frank Løkkegaard"
<fl@net.dialog.dk> wrote:

>he he - er det ikke en slafjel,

nje

en højnelse af kvaliteten på indlæg i dette forum vil være til glæde
for mange

>det må da i denne sammenhæng så være
>indlæggelseskvaliteten?

det er så din udlægning

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-06-06 23:20

"@" <1@invalid.net> on søndag 11. juni 2006 at 12:57 +0100 wrote:
>en højnelse af kvaliteten på indlæg i dette forum vil være til glæde
>for mange

Unægteligt

>det er så din udlægning

Unægteligt

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : mathiasbeckthomsen@o~

Dato : 12-06-06 20:31

Ruth Nielsen wrote:
> Ja, det er selvfølgelig OT her

Uforskammede møgdyr! At du kan finde på at skide højt og flot på
fundatsen med vilje. Hvad med at finde en passende gruppe til dit
newsreader-idiot.

Klage afsendt til din udbyder!

Fra : Max

Dato : 13-06-06 07:22

Hej Mathias

> Uforskammede møgdyr! At du kan finde på at skide højt og flot på
> fundatsen med vilje. Hvad med at finde en passende gruppe til dit
> newsreader-idiot.
>
> Klage afsendt til din udbyder!

Skal man så sende en klage til din udbyder over det sprog du bruger ?

Mvh Max

Fra : Dan Storm

Dato : 13-06-06 08:48

mathiasbeckthomsen@ofir.dk skrev:
> Uforskammede møgdyr! At du kan finde på at skide højt og flot på
> fundatsen med vilje. Hvad med at finde en passende gruppe til dit
> newsreader-idiot.
Din mor må godt nok være stolt af dig!
Hvis der er nogen der er et uforskammet møgdyr, så er det da dig! At du
kan finde på at forurene usenet med dit møgbefængte sprog med vilje!
Hvad med om *du* fandt dig en hobby, istedet for at fylde adskillige
grupper op med dit mundlort!

> Klage afsendt til din udbyder!
Ja, jeg skulle da også prøve det engang, så nu kan du da også få en!

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Jubii

Dato : 13-06-06 11:22

On Tue, 13 Jun 2006 09:47:39 +0200, Dan Storm <shadyz@_REMOVETHIS_err0r.dk>
wrote:
in dk.admin
> [...]
>grupper op med dit mundlort!

>Ja, jeg skulle da også prøve det engang, så nu kan du da også få en!

Dk.admin har intet med den slags at gøre, så slet den i headeren.
Den eneste gruppe der bør stå i headeren er dk.snak.mudderkastning.

Fra : Claus U

Dato : 13-06-06 17:53

> [...]

> Uforskammede møgdyr! At du kan finde på at skide højt og flot på
> fundatsen med vilje. Hvad med at finde en passende gruppe til dit

Du skulle vel ikke være blond?

ps. followup sat til mudderet
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk