Hastighed ved dial-in
Fra : TeleDk

Dato : 18-06-01 08:07

Jweg har opsat en dial-in fra win 2000 pro, over isdn 1 kanal til en win
2000 ser, ligeledes med isdn 1 kanal, og koblet op til et share ved hjælp af
net-use. Forbindelsen er extrem langsom. Er der nogen måde hvorpå jeg kan
forbedre hastigheden

Jens Ole

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-06-01 12:33

"TeleDk" <fam@lund.tdcasdl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> net-use. Forbindelsen er extrem langsom.

Hvad for noget ISDN-udstyr bruger du?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : TeleDk

Dato : 18-06-01 21:07

Ved afsenderen brfuges et Lasat Moden Speed II, og ved opkaldsstedet en
Zyxel 100 router

Jens Ole
"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9gkorl$cpa$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-06-01 14:27

> Ved afsenderen brfuges et Lasat Moden Speed II, og ved opkaldsstedet en
> Zyxel 100 router

Det er dømt til at gå galt.
Begge er beregnet på opkobling på decideret remote access produkter og har
ikke selv mulighed for at finjustere pakkestørrelse mm til hinanden.
I skal nok have fat i noget ordentligt pulje-udstyr fra fx Cisco eller Eicon

Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 19-06-01 18:37

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9gnjsm$sk2$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> ikke selv mulighed for at finjustere pakkestørrelse mm til hinanden.
> I skal nok have fat i noget ordentligt pulje-udstyr fra fx Cisco eller

Jeg må nok give Martin ret! Vi bruger netop Speed II op imod en Zyxel-dåse
(100IH) - og det kører altså ikke specielt godt! Bl.a. (ret væsenligt IMHO)
er det aldrig lykkedes at få BOD til at virke.

Mvh
Sigurd H. Madsen

Fra : RaYmAn

Dato : 18-06-01 13:32

Definer langsom...
hvis man er vant til en 34mbit er en 2mbit langsom.....
-RaYmAn