Et eksempel på kundens magt i et frit mark~
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 08-06-06 22:45

Fra USA, hvor et lokalt landemærke blev ødelagt i en storm:

http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Chicken

citat:

"In January 1993, storm winds damaged the structure, and rather than
tear it down KFC was forced by public outcry to re-erect the building.
Among those who complained about the Big Chicken being torn down were
pilots, who actually used the building as a reference point when flying.
The new Big Chicken even includes the original design of beak and eyes
which move, although this time the vibrations which plagued the first
structure (even to the point of breaking windows) have been eliminated."

Har det offentlige raseri mod øje-bæen (den sorte terminal) på
Rådhuspladsen i København lykkedes at fjerne den endnu? Neeej - for det
er jo politikerne der bestemmer det hele! Og de vil sku da skide på
borgerne og deres meninger...

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Frank Leegaard

Dato : 09-06-06 00:24

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:
> [...]
> Rådhuspladsen i København lykkedes at fjerne den endnu? Neeej - for
> det er jo politikerne der bestemmer det hele! Og de vil sku da skide

Nej for det er spild af skatteyderpenge at nedrive den.

Lad den stå som monument i stedet...

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 09-06-06 08:52

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse
> [...]

[snip]

> Nej for det er spild af skatteyderpenge at nedrive den.

Javist - mende bliver jo spildt hele tiden.

> Lad den stå som monument i stedet...

Nej, det er den da for grim til. Ikke bare er den grim, men den er også
placeret det forkerte sted, og i den forkerte vinkel - men går da ikke
hen og i den grad ødelægger en storbys centrum. Hvad er det dog for
mennesker, der sad i Københavns tekniske forvaltning, da projektet blev
godkendt?

Det er så stor en misforståelse, at den SKAL væk.

Ruth

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-06-06 10:58

"Ruth Nielsen" <cfs29093@cybercity> wrote:

> [...]
> hen og i den grad ødelægger en storbys centrum. Hvad er det dog for
> mennesker, der sad i Københavns tekniske forvaltning, da projektet blev

Politikere - folk som aldrig betaler for deres fejltagelser, da de
sender regningen videre til skatteborgerne.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 09-06-06 11:24

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Rådhuspladsen i København lykkedes at fjerne den endnu? Neeej - for det
> er jo politikerne der bestemmer det hele! Og de vil sku da skide på

Jeg mindes en yougurt reklame, som jeg egentlig syntes var sjov. Efter et
årti med terminalen, kan jeg ikke ikke se morskaben mere.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."