EU fornuft
Fra : Cyber.

Dato : 08-06-06 19:11

Er selv EU tilhænger, og det her er meget fornuftigt.

http://www.oneseat.eu/

Fra : @

Dato : 08-06-06 19:41

On Thu, 8 Jun 2006 20:11:28 +0200, "Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk>
wrote:

>Er selv EU tilhænger, og det her er meget fornuftigt.
>
>http://www.oneseat.eu/

nu er EU jo 100% ufornuft kun til gavn for pampere der ikke kan
forsørge sig selv og derfor skal leve af andres arbejde

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Martin K

Dato : 08-06-06 21:45

"Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> skrev i en meddelelse

> Er selv EU tilhænger, og det her er meget fornuftigt.
>
> http://www.oneseat.eu/

"EU fornuft" -- det er vist det, man kalder et oxymoron.

--
Martin K

Fra : Kim2000

Dato : 08-06-06 21:48

"Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> skrev i en meddelelse
> Er selv EU tilhænger, og det her er meget fornuftigt.
>
> http://www.oneseat.eu/

Om hovedkvarteret ligger i Brussel, Paris, Strassburg, Horsens eller Husby
for den sags skyld er for mig ligegyldigt, bare det ligger eet sted. Det er
ren idioti at bruge milliarder på at flytte det rundt mellem to byer. Men er
det ikke meget sigende om EU? End ikke placeringen af hovedkontoret kan de
blive enige om.

mvh
Kim