Æresløse drabsmænd og medskyldige
Fra : Jens Bruun

Dato : 08-06-06 18:32

Vi hører jævnligt om de såkaldte "æresdrab", der som oftest forekommer i
muslimske miljøer. Jeg har svært ved at se det æresfulde i at slå ulydige,
unge mennesker ihjel, men dét, jeg især finder æresløst, er drabsmændenes og
deres medskyldiges ynkelige forsøg på at slippe for straf. Hvis man synes,
ens ære er beklikket, og at man derfor føler sig forpligtet til at slå et
nært familiemedlem ihjel for at redde familiens ære, så havde der været en
vis ræson i, at man stod frem med åben pande, erkendte udåden og tog sin
straf som en mand.

Mennesker, med muslimsk baggrund, forekommer mig at besidde et usædvanligt
sammenfald af mange uheldige, menneskelige egenskaber. Islam fremelsker
tilsyneladende de værste sider i mennesket såsom æresløshed, illoyalitet,
fejhed, bedragerisk og voldelig adfærd osv. osv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jesper

Dato : 08-06-06 18:36

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
> tilsyneladende de værste sider i mennesket såsom æresløshed, illoyalitet,
> fejhed, bedragerisk og voldelig adfærd osv. osv.

Fejlen er vores: Vi lukkede en masse æresløse muhamedanere ind i landet.
Men det er dumt at forblive i den fejltagelse. Derfor bør de sendes
hjems snarest muligt, jvf Repatrieringsplan 2005 som jeg har postet i
denne gruppe.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Tim

Dato : 08-06-06 19:06

> [...]
> været en vis ræson i, at man stod frem med åben pande, erkendte udåden og

snip resten.

Lige præcis _det_, har jeg faktisk tænkt nøjagtigt det samme om.

De taler så "flot" om æresdrab. I det ligger der noget "heroisk" og
stoisk... noget mandigt... ære.

Hvor er æren, når de flygter som små forskræmte mus, efter at have begået
svineriet? Det er dog det maksimale klynkeri, man kan forestille sig. Der er
_ingen_ ÆRE!!

Det efterlader ___intet___ andet en afsky for de nederdrægtige umennesker
der gjorde det.

Fred være med Ghazela Khan, den arme pige og hendes mand især, der så sin
kærlighed dø lige foran sig. De ækle svin!!!

Tim

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-06-06 21:44

Tim wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
>
> snip resten.
>
> Lige præcis _det_, har jeg faktisk tænkt nøjagtigt det samme om.

Mon ikke de fleste i DK har det?

> [...]
>
> Fred være med Ghazela Khan, den arme pige og hendes mand især, der så
> sin kærlighed dø lige foran sig. De ækle svin!!!

Lad os håbe og tro at de bliver straffet og udvist..
--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : NoTrabajo

Dato : 09-06-06 06:15

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i

> Mon ikke de fleste i DK har det?

Halalhippierne har nok gnubbet fisse i begejstring over den fantastiske
kulturberigelse.
--
NoTrabajo

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-06-06 21:40

Jens Bruun wrote:
> [...]
> for at redde familiens ære, så havde der været en vis ræson i, at man
> stod frem med åben pande, erkendte udåden og tog sin straf som en

Det er vi ganske enige i.

> [...]
> Islam fremelsker tilsyneladende de værste sider i mennesket såsom
> æresløshed, illoyalitet, fejhed, bedragerisk og voldelig adfærd osv.

At trække den konklusion er nok ikke uden videre muligt. Sandt er det dog at
det er kulturelt betinget at de opfører sig som de gør.