Hvad er der galt.
Fra : JBH

Dato : 08-06-06 18:24

Når sådanne dyr i menneskekroppe kan få lov at gå frit omkring.

http://ekstrabladet.dk/112/article202409.ece

Er det samfundet som spiller fallit, eller er det behandlersamfundet som
"eksperimenterer" og bruger os andre som madding

Kunne nogle ikke en gang for alle fjerne eller uskadeliggøre sådanne
væsener, så vi andre kan være sikker på at de aldrig gør skade på sagesløse
mere.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 08-06-06 21:01

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kunne nogle ikke en gang for alle fjerne eller uskadeliggøre sådanne
> væsener, så vi andre kan være sikker på at de aldrig gør skade på

Det er sgu en alvorlig sag denne her. Konen brænder familier af og manden
tæsker små børn til døde..
Det river i min retsbevidsthed at man tillader tydeligt syge mennesker med
hang til vold og magtdemostrationer, at gå fri.
Disse to skiderikker skulle idømmes forvaring i stil med P. Lundin.

Jeg vil nu ikke kalde det 'behandlersamfundet', nærmest det modsatte..

Michael

Fra : JBH

Dato : 08-06-06 21:53

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Disse to skiderikker skulle idømmes forvaring i stil med P. Lundin.
>
> Jeg vil nu ikke kalde det 'behandlersamfundet', nærmest det modsatte..

Jojo.. Det kunne godt være behandlersamfundet. Du ved, der sidder nogle
psykologer og vil gerne afprøve nogle teorier (jordbærthe og samtaler ?).
Dem udsætter de så de "syge" forbryderne for og på et tidspunkt, når
psykologen mener "patienten" er rask, lukkes denne ud i samfundet igen. og
jo værre forbrydelse han/hun har begået jo bedre, for det kunne jo gøre
psykologen kendt.... begreber som retsbevidsthed overfor resten af
samfundets borgere er i den henseende uden betydning. Den præventive
virkning i at livstid = LIVSTID mister også sin betydning, men det gør ikke
noget for psykologerne har bildt os ind at det ikke hjælper at straffe folk
og slet ikke "syge" folk. Skulle patienten falde tilbage og begå en ny
forbrydelse, tænker psykologen "satans osse" så må vi prøve en anden teori.
Og det kan de omkostningsfrit blive ved med. De ofre som resten af samfundet
må lide under disse eksperimenter er prisen vi må betale for dette
"behandlersamfund"

mvh
JBH

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-06-06 13:22

On Thu, 8 Jun 2006 22:00:38 +0200, Michael Kirkegaard skrev:

> [...]
> Disse to skiderikker skulle idømmes forvaring i stil med P. Lundin.
>
> Jeg vil nu ikke kalde det 'behandlersamfundet', nærmest det modsatte..

Det er behandlerne, der lukker dem ud. Ordentlige mennesker
ville aldrig have lukket dem ud igen.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck