Mobil til bla. synkronisering med Outlook
Fra : Brian Thomsen

Dato : 08-06-06 17:44

Hejsa

Jeg er ved at lede efter en ny mobil. Jeg bruger meget min kalender meget og
er ude efter en mobil med bedre kalender (mere info + bedre til
synkronisering) end min nuværende Sony Ericsson T630. Skal man købe en
smartphone for dette, eller kan man få "normale" mobiltlf. der kan klare
dette? Den skal jo også gerne have en fornuftig skærmstørrelse/opløsning +
kamera.Jeg vil gerne have en mobil med kvalitetsmæssig bedre ringetoner end
min T630 (realtones, MP3??).
Jeg har kigget lidt på Qtek 8300 og Qtek 8310, men de er jo forholdsvis dyre
(skal være uden abonnement).... Håber I kan hjælpe mig lidt, på forhånd tak

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Brian Thomsen

Dato : 09-06-06 19:30

"Brian Thomsen" <b-thomsen@INGENSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har kigget lidt på Qtek 8300 og Qtek 8310, men de er jo forholdsvis
> dyre (skal være uden abonnement).... Håber I kan hjælpe mig lidt, på

Hej igen

Jeg har nu fundet frem til yderligere et par telefoner; Nokia N70 eller N80
(inkl. Qtek 8300/8310). Men jeg kan ikke umiddelbart finde ud af hvilken
tlf. der er bedre end den anden til netop mine formål/krav:

1. Skal kunne synkronisere problemfrit med Outlooks kalender
2. Alarmer, gentagelser, osv. skal kunne overføres som oprettet i Outlook
kalender (og omvendt)
3. God skærm i fornuftig størrelse; 2"+ (dog ikke større end den er
behagelig at gå rundt med)
4. Ringetoner der er bedre end polyfonisk (treu tones, MP3, etc.)
5. Skal have FM radio og kunne afspille MP3
6. Skal have mulighed får udvidelse af hukommelse med f.eks. SD-kort
7. Skal have kamera (min. 1.3 megapixel), meget gerne med blitz

Kan ovenstående klares med andre telefoner som du/I har en god erfaring med
hører jeg da også meget gerne om den/dem. på forhånd tak

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Paw P Larsen

Dato : 09-06-06 20:08

Brian Thomsen wrote:
> [...]
>
> Kan ovenstående klares med andre telefoner som du/I har en god erfaring med
> hører jeg da også meget gerne om den/dem. på forhånd tak

kan klares med stort set enhver Nokia Series 60 telefon.

Fra : Brian Thomsen

Dato : 09-06-06 20:41

"Paw P Larsen" <nospam@wer.dk> skrev i en meddelelse

> kan klares med stort set enhver Nokia Series 60 telefon.

Hej Paw

Tak for svaret. Jeg var blot lidt i tvivl om det krævede en tlf. med Windows
og Outlook installeret eller om en Symbian tlf. kunne klare tricket også.

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-06-06 20:11

Brian Thomsen wrote:

> Tak for svaret. Jeg var blot lidt i tvivl om det krævede en tlf. med
> Windows og Outlook installeret eller om en Symbian tlf. kunne klare
> tricket også.
Min 5410i kan også klare at synkronisere med outlook
Det fungerer med kalender, opgaver + kontaktpersoner - begge veje

Der er så nogle "småting" der mangler i forhold det større/dyrere Nokia
modeller :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Brian Thomsen

Dato : 10-06-06 13:19

> [...]
>
> Kan ovenstående klares med andre telefoner som du/I har en god erfaring
> med hører jeg da også meget gerne om den/dem. på forhånd tak

Jeg har nu været inde i et par butikker og har nu prøvet (ganske kortvarigt)
Nokia N70 og Nokia 6280. Displayet er helt klart bedre i en 6280. Tastaturet
er meget småt og knapperne sidder meget tæt på N70, og det modsatte er
tilfældet med 6280. Så lige nu hælder jeg jo nok mest til Nokia 6280...! Er
der nogen der ved hvor man kan prøve en Qtek 8300/8310? Er der nogen der kan
foreslå andre telefoner der opfylder ovenstående + indeholder Bluetooth? På
forhånd tak.

Mvh.
Brian Thomsen