div-bokse sætter sig "forkert"... hvorfor?
Fra : MooreHojer

Dato : 08-06-06 11:54

Hej NG

www.seglen21.dk skal den lyseblå boks ligge ved siden af den lilla,
men den ligger sig under... hvorfor?

Hvis jeg tjekker om min css validerer siger den at jeg ikke har nogen
farve på min id'er
(http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A%2F%2Fseglen21.dk%2F)
hvorfor det... det har jeg jo...

På Forhånd Tak!

--
MooreHojer

Fra : MooreHojer

Dato : 08-06-06 12:06

> På www.seglen21.dk skal den lyseblå boks ligge ved siden af den lilla,
> men den ligger sig under... hvorfor?

Har fundet fejlen... jeg har sat align="center" på den omkringliggende
div og derfor vil den blå boks søge mod midten. Jeg har nu sat float:
right; på boksen og nu ligger den hvor den skal...

> Hvis jeg tjekker om min css validerer siger den at jeg ikke har nogen
> [...]

Har endnu ikke fundet svaret på dette... så hvis I har nogle forslag...

--
MooreHojer

Fra : MooreHojer

Dato : 08-06-06 12:13

> Har endnu ikke fundet svaret på dette... så hvis I har nogle
> forslag...

tjaa, så er den også løst.
Jeg misforstod bare deres advarsel... jeg læste det som at jeg ikke
havde angivet en farve til min baggrund, men det de snakkede om
var at når jeg havde ændret baggrundsfarven bør jeg også ændre
tekstfarven...

beklager ulejligheden...
MooreHojer