Al Zarqawi muligvis dræbt!
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-06-06 08:35

Ifølge TV2s hjemmeside er det endelig lykkedes at få ram på Al-Zarqawi!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4250985&forside

Man kan kun håbe på at det nu også er rigtigt al Al Qaedas mand i Irak
vitterligt er død og at det ikke er en "and"...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesper

Dato : 08-06-06 09:06

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
>
> Man kan kun håbe på at det nu også er rigtigt al Al Qaedas mand i Irak
> vitterligt er død og at det ikke er en "and"...

Abu Musab al-Zarqawi og 7 af hans nærmeste støtter er blevet dræbt ved
fælles amerikansk irakisk lutangreb iflg extra udsendelse på DR 10:05
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Allan Riise

Dato : 08-06-06 09:13

Jesper wrote:

> Abu Musab al-Zarqawi og 7 af hans nærmeste støtter er blevet dræbt ved
> fælles amerikansk irakisk lutangreb iflg extra udsendelse på DR 10:05

Vi håber at det er rigtigt.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 08-06-06 09:16

> Abu Musab al-Zarqawi og 7 af hans nærmeste støtter er blevet dræbt ved
> fælles amerikansk irakisk lutangreb iflg extra udsendelse på DR 10:05

Soldater havde selv medbragt deres egen lut og blæste Al Zaqawi et stykke..
så meget, at han døde af det. ;0)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-06-06 09:47

Jim skrev:
> [...]

Så vidt jeg kan forstå HAR man identificeret ham ud fra blandt andet
fingeraftryk, hvilket tyder på at den altså Gudseklov er go' nok...

> Soldater havde selv medbragt deres egen lut og blæste Al Zaqawi et stykke..

Æhm, nu er en lut altså et strengeinstrument?

> så meget, at han døde af det. ;0)

Det må være den hjidtil hemmeligholdte og på Guantanamo Bay
perfektionerede psykologiske krigsførsel, hvor udsætter selv fårdføre
krigere for den af komikergruppen Selvsving reklamerede kompilationplade
"Absolut Lut" med lut-fortolkninger af gamle klassikere for fuld
udblæsning...Joh, det skal helt sikkert nok give irakerne noget
eksistentielt at tænke over!

(Man har tidligere forgæves prøvet med Richard Zedalius fra
konkurrenterne i Gramsespektrum, men det bed ikke rigtigt på dem, da det
desværre minder rigeligt meget om såvel deres lokale arabiske popmusik,
der atter er beslægtet med de berygtede islamiske bønnekald der i visse
rigtig ondartede tilfælde kan lyde som en bronkitisramt geds sidste
desperate angstskrig ved en halal-slagtning...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Jim

Dato : 08-06-06 09:54

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4487e3e0$0$47006$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Så vidt jeg kan forstå HAR man identificeret ham ud fra blandt andet
> fingeraftryk, hvilket tyder på at den altså Gudseklov er go' nok...

> Æhm, nu er en lut altså et strengeinstrument?

Klart nok, det var jo et fælles amerikansk irakisk **lutangreb**...
Om jeg begriber, hvordan de fik dette stygge våben ind i Irak..
Mon det kan betegnes som torturinstrument eller måske endda i familie med
WMD?
Jeg håber ikke, der bliver en efterforskning af dette angreb.. Abu Ghraib
ville blegne ved siden af.

Fra : @

Dato : 08-06-06 15:02

On Thu, 8 Jun 2006 10:53:44 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>det var jo et fælles amerikansk irakisk **lutangreb**...
>Om jeg begriber, hvordan de fik dette stygge våben ind i Irak..

uha

bare de ikke svarer igen ved at angribe med hele den tyrkiske musik

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Jim

Dato : 08-06-06 16:32

> uha
>
> bare de ikke svarer igen ved at angribe med hele den tyrkiske musik

Ja, jeg havde den i tankerne, men det ville have været for grufuldt.
Her hjælper ingen alm. ørepropper.

J.

Fra : GB

Dato : 08-06-06 22:46

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in news:448842f8$0$2111
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Ja, jeg havde den i tankerne, men det ville have været for grufuldt.
> Her hjælper ingen alm. ørepropper.

Nej, når janitscharerne går i gang, er der ikke et øje tørt.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 08-06-06 16:20

> [...]

> WMD?
> Jeg håber ikke, der bliver en efterforskning af dette angreb.. Abu Ghraib

Jeg tror jeg vil høre lidt Absolut Lut Volume 2.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-06-06 12:05

Den Thu, 8 Jun 2006 10:05:58 +0200 sendte
spambuster@users.toughguy.net (Jesper) følgende røgsignaler:

>Abu Musab al-Zarqawi og 7 af hans nærmeste støtter er blevet dræbt ved
>fælles amerikansk irakisk lutangreb iflg extra udsendelse på DR 10:05

Det er selvfølgelig fint nok, men jeg har bare en fornemmelse af at
der står andre klar i kulissen som om muligt er endnu værre.
Så de allierede styrker skal desværre nok ikke glæde sig for tidligt.

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-06-06 09:24

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> on torsdag 8. juni 2006 at 10:12 +0100 wrote:
>Vi håber at det er rigtigt.

Tror det var Mark Twain der skrev at han aldrig ahvde slået et menneske
ihjel, men derimod havde han frydet sig over mangen en dødsannonce…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-06-06 10:05

Frank Løkkegaard fortalte:

> Tror det var Mark Twain der skrev at han aldrig ahvde slået et
> menneske ihjel, men derimod havde han frydet sig over mangen en
> dødsannonce.

Jamen, det er da ikke pænt at være sådan Frank!
--
Befri DK

Fra : Sirannon

Dato : 08-06-06 11:24

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
>
> Man kan kun håbe på at det nu også er rigtigt al Al Qaedas mand i Irak
> vitterligt er død og at det ikke er en "and"...

Det var en god nyhed for Irak! Hørte i radioen, at det var en af hans egne,
der angav ham. Lad os håbe at dette er starten på en bedre udvikling for
Irak.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-06-06 13:36

Sirannon skrev:

> Det var en god nyhed for Irak! Hørte i radioen, at det var en af hans egne,
> der angav ham. Lad os håbe at dette er starten på en bedre udvikling for
> Irak.

Helt enig!

Det tyder endda nu på at man har fået best de sidste komlicerede
ministerposter (indenrigs- sikkerheds og forsvarsministerposter) med
nogle endog meget duelige, og tilmed heldigvis politisk temmeligt
neutrale folk "i dagens anledning".

Ja, det tyder faktisk - med fare for måske at lyde naivt optimistisk -
til at være en slags "dag 1" for det demokratiske Irak, nu hvor disse
væsentlige ting er faldet på plads samtidigt.

Og dèt er helt klart noget, jeg for så vidt både under den hårdt
plagede, terrorramte lokale befolkning samt selvfølgelig også vore egne
folk dernede, hvis der endelig er ved at komme styr på tingene og
irakerne gradvist selv begynder at kunne overtage styringen af deres
eget land og sikre ro og orden.

På alle måder positivt, må man sige!

Anders Peter Johnsen

Fra : Sirannon

Dato : 08-06-06 13:52

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4488198a$0$47071$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Ja, det tyder faktisk - med fare for måske at lyde naivt optimistisk - til
> at være en slags "dag 1" for det demokratiske Irak, nu hvor disse
> væsentlige ting er faldet på plads samtidigt.

Jeg tillader mig at tvivle. Alle de interne modsætninger, der eksisterede
inden Al Zarqawis død, eksisterer stadig, så det ændrer ikke fantastisk
meget, men man kan håbe, at det bringer Al Qaedas organisation i Irak i
uorden, så de i det mindste ikke puster helt så meget til ilden.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-06 13:55

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> På alle måder positivt, må man sige!

Næppe for Lykketoft & Co.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 08-06-06 14:15

"Per Rønne" wrote:

> Næppe for Lykketoft & Co.

Nu synes jeg du går under bæltestedet.

Lykketoft og Co. har aldrig støttet terror....

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 08-06-06 15:14

On Thu, 8 Jun 2006 15:15:11 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Nu synes jeg du går under bæltestedet.
>
>Lykketoft og Co. har aldrig støttet terror....

hva HAR de ikke, de har været medvirkende til at lukke en større hob
muhammedanske terrorister ind i Danmark

og før det plejede spidser i partiet venskabelig omgang med diktatorer
i USSR og DDR

Fra : Allan Riise

Dato : 08-06-06 16:13

@ wrote:

> hva HAR de ikke, de har været medvirkende til at lukke en større hob
> muhammedanske terrorister ind i Danmark

Hvem er den Muslimske hob af terrorister du skriver om!

> og før det plejede spidser i partiet venskabelig omgang med diktatorer
> i USSR og DDR

Som når Venstre politikere besøger Mujaheddin i Afghanistan og aflevere
store beløb til indkøb af våben, og leger med AK'ere.
Og forøvrigt samtidigt bliver sigtet for drab!

Eller som Fogh der trykker S-A's herskere i hånden etc. ?

Du er åbenbart ikke klar over at man skal holde sine venner nær, men sine
fjender endnu tættere?

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 08-06-06 17:32

On Thu, 8 Jun 2006 17:13:20 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Hvem er den Muslimske hob af terrorister du skriver om!

jeg har sgu ikke alle navnene på 1. 2. 3. generations palæstinensere
iranere og pakistanere som bor her i DK

>Som når Venstre politikere besøger

nej ikke som når Venstre eller EL eller fanden selv gør noget

nu var det Lykketoft og hans medskyldige der var tale om, hvad andre
gør kommer ikke Lykketofts ulykker ved

og spidser i S var i mange år før murens fald gode venner med divers
diktatorer i USSR og DDR

det kan ikke bortforklares med hvad Niels har gjort

Fra : Allan Riise

Dato : 08-06-06 17:41

@ wrote:

> jeg har sgu ikke alle navnene på 1. 2. 3. generations palæstinensere
> iranere og pakistanere som bor her i DK

Så må du vel i det mindste dokumentere at der er en hob af Muslimske
terrorister i Danmark, gør det eller stop dit sludder.

> nej ikke som når Venstre eller EL eller fanden selv gør noget

Jo, for det gør Venstre jo.

> nu var det Lykketoft og hans medskyldige der var tale om, hvad andre
> gør kommer ikke Lykketofts ulykker ved

Medskyldige i hvad?
De har ført en politik som folkevalgte ledere, længere er den vel ikke.

> og spidser i S var i mange år før murens fald gode venner med divers
> diktatorer i USSR og DDR

Venner, er det noget du kan dokumentere, og hvad mener du med spidser?

> det kan ikke bortforklares med hvad Niels har gjort

Niels Who?

Jeg skriver om Lars Løkke Rasmussen.

--
Allan Riise

Fra : GB

Dato : 08-06-06 22:48

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> Helt enig!

Ja, jeg åbnede også en flaske Wolf Blass Shiraz for at fejre begivenheden.

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-06-06 14:10

"Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> wrote in message

> Det var en god nyhed for Irak! Hørte i radioen, at det var en af hans
> egne, der angav ham. Lad os håbe at dette er starten på en bedre udvikling
> for Irak.

En frihedskæmper er død, mange vil græde våde tårer.

Fra : Allan Riise

Dato : 08-06-06 14:14

Knud Larsen wrote:
> "Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> wrote in message

> En frihedskæmper er død, mange vil græde våde tårer.

Du vil kanske have en tudekiks?

--
Allan Riise

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-06-06 15:47

Allan Riise fortalte:

> Du vil kanske have en tudekiks?

Tag du allesammen selv Allan - så du kan få grædt igennem ;-( og komme
forklaret tilbage.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Allan Riise

Dato : 08-06-06 16:15

Martin Larsen wrote:
> Allan Riise fortalte:

> Tag du allesammen selv Allan - så du kan få grædt igennem ;-( og
> komme forklaret tilbage.

Mener du afklaret?

Og jeg tuder ikke over at en terrorist bliver slået ihjel, synes bare at man
måske skulle have fundet en anden metode end den brugte der også har kostet
kvinder livet, og muligvis nogen børn, men den er ikke ulovlig og hvis det
har været den eneste udvej, så må det vel være sådan det er.

--
Allan Riise

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-06-06 16:52

Allan Riise fortalte:

> Mener du afklaret?

Nej, Allan - forstår du ikke dansk? - afklaret det er du jo desværre
allerede.
Du skal *lutres* ))

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Allan Riise

Dato : 08-06-06 17:09

Martin Larsen wrote:
> Allan Riise fortalte:

> Nej, Allan - forstår du ikke dansk? - afklaret det er du jo desværre
> allerede.
> Du skal *lutres* ))

Jamen kom du bare forbi og gør et forsøg, jeg er ganske afklaret, så du
behøver ikke forklare.

--
Allan Riise

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-06-06 11:21

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> on torsdag 8. juni 2006 at 11:04
+0100 wrote:
>Jamen, det er da ikke pænt at være sådan Frank!

Nu er jeg sådan set ikke fortaler for, at slyngler som Al Zarqawi skal
skånes - troede du det, sådan helt ærligt?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-06-06 11:52

Frank Løkkegaard fortalte:

> Nu er jeg sådan set ikke fortaler for, at slyngler som Al Zarqawi skal
> skånes - troede du det, sådan helt ærligt?

Jeg troede du kendte til pli.
--
Befri DK

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-06-06 14:08

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> on torsdag 8. juni 2006 at 12:51
+0100 wrote:
>Jeg troede du kendte til pli.

????????

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : GB

Dato : 08-06-06 22:49

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in

> ????????

3,1415926535897932384626433832795...?

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-06-06 00:14

GB fortalte:

> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in

> 3,1415926535897932384626433832795...?

Nej phi er 1.61803398874989484820458683
du har fået for meget shiraz og har heller ingen pli
--
Befri DK

Fra : @@

Dato : 08-06-06 16:05

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4487d31a$0$47046$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> Man kan kun håbe på at det nu også er rigtigt al Al Qaedas mand i Irak
> vitterligt er død og at det ikke er en "and"...

Ja det er synd han døde,han fik ikke dræbt nok amerikanske soldater,æv det
er sgu ærgeligt,men så må vi håber der kommer en ny staærk mand til at prdne
det

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-06-06 16:14

@@ skrev:
> [...]
> er sgu ærgeligt,men så må vi håber der kommer en ny staærk mand til at prdne

Årh nej, ENDNU en hjerneskadet venstreorienteret troll?

Velkommen i mit kill-filter!

*PLONK*

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Trans

Dato : 08-06-06 16:26

Anders Peter Johnsen wrote:

> Så vidt jeg kan forstå HAR man identificeret ham ud fra blandt andet
> fingeraftryk, hvilket tyder på at den altså Gudseklov er go' nok...

Nej, der har ikke stået noget om det i Information.

Bent

Fra : GB

Dato : 08-06-06 22:47

"Trans" <kongaead@my-deja.com> wrote in news:1149780385.751781.35250
@i39g2000cwa.googlegroups.com:

> Nej, der har ikke stået noget om det i Information.

LOL!

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-06-06 08:27

GB <nospam@spam.invalid> on torsdag 8. juni 2006 at 23:49 +0100 wrote: