Gade vil jagte de ansvarlige
Fra : Gamle Jensen

Dato : 07-06-06 22:05

Gade vil jagte de ansvarlige
Spionflyet Tårnfalken kostede 436 millioner kroner, men kom ikke i luften.
Der kan kun være en ansvarlig forsvarsministeren.

--
Hej fra Børge
http://oz5vib.webbyen.dk

Fra : hanzen

Dato : 08-06-06 14:56

"Gamle Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
luften.
> Der kan kun være en ansvarlig forsvarsministeren.

Du mener vel den socialdemokrat der var forsvarsminister da lortet blev
købt?
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : GB

Dato : 08-06-06 22:52

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> wrote in news:44882c70$0$60781$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> Villy Søvndal (SF):
>»Vil statsministeren redegøre uddybende for
> specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
> er placeret under den grønlandske indlandsis?«

He - den mister aldrig sin grineværdi. Husk, at Villy er FORSVARSPOLITISK
ORDFØRER for SF - efter den omgang tror jeg ikke på en bønne af, hvad den
mand kunne finde på at lukke ud.

Fra : hanzen

Dato : 09-06-06 06:08

"GB" <nospam@spam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> ORDFØRER for SF - efter den omgang tror jeg ikke på en bønne af, hvad den

Det er mærkeligt med ham Søvndadl. Selvom han er så usigelig kedelig at se
og høre på så griner jeg alligevel hver gang jeg ser ham på skærmen.
--
hilzen
hanzen