Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vil gerne lave en CD med billeder til frem~
Fra : Keld Nielsen

Dato : 18-06-01 06:09

Hej !
Jeg håber der er en venlig person, som vil fortælle mig hvilket prgm jeg
skal bruge og ikke midst, hvordan en sådan CD skal brændes ?..Har "Easy CD
Creator 5.0 Platinium". Men, kan ikke rigtig finde ud af det :(..Kan du
hjælpe mig ?..På forhånd Tak..."Polle Mobilos"

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 18-06-01 06:15

Hej Polle
Jeg bruger Nereo 5.0 og brænder den som en video cd.Jeg mener at easy cd kan
det samme Ellers prøv at spørge ovre i : dk.edb.hardware.drev.cd-rom ,der
ved de en masse om den slags.Du får nok at vide det er ot her i denne
gruppe.
mvh
Lasse

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 18-06-01 08:55

Lasse Tørnkvist <lasse@nitro.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gk2lk$ams$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
> det samme Ellers prøv at spørge ovre i : dk.edb.hardware.drev.cd-rom ,der
> ved de en masse om den slags.Du får nok at vide det er ot her i denne

Jeg vil godt melde mig under fanerne hos dem der IKKE synes det er ot at
diskutere hvordan man får "fremkaldt" sine billeder - om det så i dette
tilfælde er via en sølvskive og et fjernsyn ..

Så forklar endelig hele proceduren for os, Lasse - vi er flere der lytter er
jeg sikker på

// Steffen

Fra : M@ds

Dato : 18-06-01 13:27

"Keld Nielsen" <stallion@pc.dk> wrote in message
> [...]
> Creator 5.0 Platinium". Men, kan ikke rigtig finde ud af det :(..Kan du
> hjælpe mig ?..På forhånd Tak..."Polle Mobilos"

Jeg har lige links til 2 guides, som beskriver hvordan man gør:
Med WinOnCD: http://www.coyote01.freeserve.co.uk/photo_album.htm
og med Nero: http://www.vcdhelp.com/nerophoto.htm
Tjek dem...

Hilsen