Måske burde aviser nogle gange overveje
Fra : Kim2000

Dato : 07-06-06 17:23

Måske burde en avis engang imellem overveje sine historier to gange.

Det handler om en ung 22-årig konstabel der står til at skulle sendes til
Irak. For fem år siden lavede hun porno og fred være med det. Kun de
færreste i Danmark tager sig synderligt af det. For de fleste danskere er
det nok bare en sjov historie som glemmes igen ret hurtigt.

Men at bringe pigens billeder på både avis og på nettet lige nu er altså
ikke særlig kvikt i forhold til pigen. Det farlige er at en eller anden
tosse får nys om billederne dernede og pludselig så den unge konstabel et
"ugudeligt objekt" der skal rammes. Med tosser tænker jeg selvfølgelig på
nogle af de selvudråbte oprørsgrupper der råber og skriger om et "ordentligt
samfund" uden porno og sex og helst uden kvinder udenfor hjemmet.

EB burde have overvejet om det ikke havde været langt mere sikkert - for
pigen - at bringe historien når hun var kommet sikkert hjem.

mvh
Kim

Fra : @

Dato : 07-06-06 17:56

On Wed, 7 Jun 2006 18:22:43 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

>Måske burde en avis engang imellem overveje sine historier to gange.

mon ikke de gør det

> [...]
>færreste i Danmark tager sig synderligt af det. For de fleste danskere er
>det nok bare en sjov historie som glemmes igen ret hurtigt.

hvis hun smider tøjet og lader sig filme
må hun også finde sig i at billederne kommer frem

> [...]
>nogle af de selvudråbte oprørsgrupper der råber og skriger om et "ordentligt
>samfund" uden porno og sex og helst uden kvinder udenfor hjemmet.

det er helt frivilligt om hun vil til Irak

at hun for år tilbage ikke på nogen måde kunne se konsekvensen af
hendes optræden bør da ikke kunne bruges til at cencurere EB

>EB burde have overvejet om det ikke havde været langt mere sikkert - for
>pigen - at bringe historien når hun var kommet sikkert hjem.

EB lever af oplaget

EB bestemmer suverænt hvad de bringer i avisen

DU bestemmer om du vil købe den

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : @@

Dato : 07-06-06 18:24

> [...]
>

> --
> Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
> som har behov for at blive beskyttet af loven

Jamen når hun så gerne vil ud og være lejesoldat for bush og hans hæmoride
fock ja så er da lige meget med hende,de skide lejesoldater de skal ud og
føre sig frem / så bush kan tjene flere penge

Fra : Kim2000

Dato : 07-06-06 18:31

"@@" <bangkok@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fock ja så er da lige meget med hende,de skide lejesoldater de skal ud og
> føre sig frem / så bush kan tjene flere penge

Okay, så du bifalder altså drab på vores udsendte soldater. Magen til tosse
skal man lede længe efter. Faktisk er du så ækel at høre på at jeg er nødt
til at sætte dig i killfilteret for ikke at brække mig.

med ikke venlig hilsen på nogen som helst måde
Kim (der selv har været udsendt 3 gange)

Fra : GB

Dato : 07-06-06 20:06

"@@" <bangkok@mailme.dk> wrote in

> Jamen når hun så gerne vil ud og være lejesoldat for bush og hans
> hæmoride fock ja så er da lige meget med hende,de skide lejesoldater
> de skal ud og føre sig frem / så bush kan tjene flere penge

Nå, her er der nok vacuum mellem ørerne.

Fra : Kim2000

Dato : 07-06-06 18:28

> mon ikke de gør det

> hvis hun smider tøjet og lader sig filme
> må hun også finde sig i at billederne kommer frem

> det er helt frivilligt om hun vil til Irak

Øh.... Nej. Hvis hun vil beholde sit job i forsvaret så er hun tvunget til
at tage afsted, det er en del af kontrakten med forsvaret i dag. Iøvrigt er
det meget flot som forsvaret har behandlet sagen. Forsvarets øverstbefalende
blev spurgt til billederne og svarede blot "det er hendes privatliv, og vi
sender altså folk afsted med tøj på". Og så var den skid slået.

> [...]
> hendes optræden bør da ikke kunne bruges til at cencurere EB

> EB lever af oplaget
>
> EB bestemmer suverænt hvad de bringer i avisen

Nu er jeg da helt på det rene med at EB må bringe artiklen (man kan spørge
om hvem der har rettighederne til billederne, men det er en anden debat),
men det jeg efterlyser er udelukkende det moralske i artiklen. Altså at
udsætte hende for fare. Rent oplagsmæssigt vil sådan en historie formentlig
trække ligeså mange/få læsere til om 6 måneder (nu er der da forhåbentlig
ingen der køber en avis for at se et par nøgenfotos)

Iøvrigt ved jeg da slet ikke hvorfor det er sådan en interessant historie.
Utallige piger og mænd har smidt tøjet foran kameraet og hvad så? I Danmark
burde det kun udløse et skuldertræk, det er sgu værre med tosserne dernede,
der hurtigt kan se det som en hellig pligt at slå den "ugudelige" ihjel.

mvh
Kim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-06 23:17

On Wed, 7 Jun 2006 19:27:33 +0200, Kim2000 skrev:

> [...]
> om hvem der har rettighederne til billederne, men det er en anden debat),
> men det jeg efterlyser er udelukkende det moralske i artiklen. Altså at

Det har hun selv sørget for, og det er ikke EBs opgave at
beskytte hende men at give læserne den sande historie. Hvis
det er så farligt for pigen at tage til Irak efter at have
optrådt som pornomodel, så skulle hun måske overveje at finde
noget at lave.

Hvis EB skulle lade sig censurere af din holdning, hver gang
en artikel om et eller andet muligvis kan bringe folk i fare,
så ville EB ikke engang kunne skrive en artikel om en
voldtægtsforbryder med tilhørende billede af den formastelige.
Det holder ligesom ikke.

> Rent oplagsmæssigt vil sådan en historie formentlig
> trække ligeså mange/få læsere til om 6 måneder (nu er der da forhåbentlig
> ingen der køber en avis for at se et par nøgenfotos)

Hvorfor ikke? Nøgne mennesker kan være ganske interessante at
se på.

> Iøvrigt ved jeg da slet ikke hvorfor det er sådan en interessant historie.
> Utallige piger og mænd har smidt tøjet foran kameraet og hvad så?

Ikke særlig mange pornomodeller melder sig efterfølgende til
med våben i hånd til implicit at kæmpe for amerikanske olie og
dominans-interesser i Mellemøsten. Der er noget særligt over
en pornomodel, der skal ned og vise muhamedanske mænd, hvordan
de skal opføre sig, og hvad de skal finde sig i - i deres eget
land.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 07-06-06 18:51

@ <1@invalid.net> skrev i meddelelsen ...

>hvis hun smider tøjet og lader sig filme
>må hun også finde sig i at billederne kommer frem

Ja hvis de nu havde undladt at identificere hende som soldat som skal til
Irak - i sig selv bude det takseres som landsforræderi over for nationens
fjender at identificere soldater som skal sendes ud på missioner - uanset
om de har tøj på eller ej.

Den slags gør man bare ikke !

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Spang

Dato : 07-06-06 18:01

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev

> EB burde have overvejet om det ikke havde været langt mere sikkert - for
> pigen - at bringe historien når hun var kommet sikkert hjem.

Helt enig.

Spang

Fra : Cyber.

Dato : 07-06-06 19:33

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
>
> EB burde have overvejet om det ikke havde været langt mere sikkert - for
> pigen - at bringe historien når hun var kommet sikkert hjem.

jeg har svært ved at se at selv Irakiske oprørere skulle læse en proletar
lorte avis som EB... ..

Fra : Kim2000

Dato : 07-06-06 20:00

"Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> jeg har svært ved at se at selv Irakiske oprørere skulle læse en proletar
> lorte avis som EB... ..

Næh, men vi har en flok tossede imaner her i landet, der heller end gerne
vil både oversætte avisen og udpege pigen

mvh
Kim

Fra : Cyber.

Dato : 07-06-06 20:16

> [...]
>
> Næh, men vi har en flok tossede imaner her i landet, der heller end gerne
> vil både oversætte avisen og udpege pigen

jeg har nu svært ved at vores aviser skal lade være med at skrive historier
pga. af at man i teorien så mener at nogle fanatikere skal kunne finde på
noget...., gå ind på ft.dk der står alle politikeres adresse
http://www.ft.dk/?/samling/20051/00000057/adresser.htm skulle det bevirke at
nogle fanatikere ville finde på noget...hvad med alle adresser til
skoler,børnehaver etc..så kunne fanatikere jo finde på hvad som helst, vi
skal passe på ikke at blive opslugt af farlige konspirationer og lade
fanatikere styre os...

Fra : Allan Riise

Dato : 07-06-06 20:50

Cyber. wrote:

> [...]
> hvad som helst, vi skal passe på ikke at blive opslugt af farlige
> konspirationer og lade fanatikere styre os.

Hvad med Rikke Hvilshøj?

--
Allan Riise

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-06-06 21:02

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> on onsdag 7. juni 2006 at
19:51 +0100 wrote:
> [...]
>fjender at identificere soldater som skal sendes ud på missioner - uanset

OK - ytringsfriheden er sat ud af kraft, eller??

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-06 23:19

On Wed, 07 Jun 2006 22:01:52 +0200, Frank Løkkegaard skrev:

> OK - ytringsfriheden er sat ud af kraft, eller??

Åbenbart er ytringsfrihed noget, der hele tiden skal kæmpes
for mod en masse med totalitær indstilling. Hvad det angår, er
det godt, vi har EB til at kæmpe nogen af slagene.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-06-06 21:00

"Spang" <¯Êlʯ¯@¯Ê¯Â.dk> on onsdag 7. juni 2006 at 19:01 +0100 wrote:

>Helt enig.

Ih dog, jeg var da af den opfattelse at vi her i gruppen forsvarer
ytringsfriheden, uanset omkostningerne. Jeg troede også at det i den
forbindelse var ligegyldigt hvem der blev ramt af konsekvenserne.
Ytringsfriheden er jo ukrænkelig og uantastelig??

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Kim2000

Dato : 07-06-06 21:27

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forbindelse var ligegyldigt hvem der blev ramt af konsekvenserne.
> Ytringsfriheden er jo ukrænkelig og uantastelig??

Ingen angriber ytringsfriheden, ingen har betvivlet deres ret til at bringe
historien. Det vil også være EBs ret at bringe et billede af vores spioner
og vores undercoveragenter (ingen af delene eksisterer selvfølgelig hvis man
spørger de officielle kilder) men vil du mene det er moralsk forsvarligt?

mvh
Kim

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 07-06-06 23:31

Kim2000 skrev i meddelelsen
<448736b0$0$102$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> [...]
man
>spørger de officielle kilder) men vil du mene det er moralsk forsvarligt?

Nu er det jo forbudt at bringe folks liv og førlighed i fare, så at
offentliggøre
informationer som gør dette er næppe lovligt.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : GB

Dato : 07-06-06 22:57

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in

> Ih dog, jeg var da af den opfattelse at vi her i gruppen forsvarer
> ytringsfriheden, uanset omkostningerne. Jeg troede også at det i den
> forbindelse var ligegyldigt hvem der blev ramt af konsekvenserne.

Ja, men det kan have konsekvenser for dem, som ytrer sig, hvis deres
ytringer er i strid med straffeloven.

Så fat det dog!

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-06 21:27

> [...]
>
> EB burde have overvejet om det ikke havde været langt mere sikkert -
> for pigen - at bringe historien når hun var kommet sikkert hjem.

Overvejelse er da altid godt, men ansvar er i høj grad Cirkus Milis,
og når de lader den ekshibitionistiske og medieliderlge konstabel
udtale sig frit og ikke beder EB om at dæmpe omtalen, så er det nok
fordi de mener at irakernes had mod vantro soldater er så kæmpe-enormt
at lidt fortidig porno i et fjernt land ikke gør meget fra eller til.

Garderpigen der kom i Ugens Rapport og nu er bordelmutter i den dyre
ende i Helsigør, Ulla Hedegård hed hun vist, skorede kassen på
medieomtalen.

En soldat i en tank kan man ikke fra kamelryg - eller med
infrarødudstyr - afgøre om er mand eller kvinde.

Fra : pm

Dato : 07-06-06 22:10

Bo Warming wrote:
> ">
> En soldat i en tank kan man ikke fra kamelryg - eller med
> infrarødudstyr - afgøre om er mand eller kvinde.

Nej, men ubefæstede sjæle kunne tage sagen i egen hånd efter hjemsendelsen.
Det er IKKE rimeligt soldaterne bliveridentificeret, hvilket man gjorde et
stort nummer ud af ved f16 piloterne under Golf krigen. Må sige at EB er
yderst betænkeligt på noget der ligner forrædderi. Gad vide om de har et
helt kartotek som de i givet fald vil udlevere til interesserede. Husk at vi
her i landet ynder pressefrihed og er åbne over for samme.
Jeg køber ikke ekstabladet..stoppede for mange år siden, da man bragte
private nøgenbilleder af en myrdet pige. Der gik min grænse

pm

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-06 23:32

On Wed, 7 Jun 2006 23:09:39 +0200, pm skrev:

> Nej, men ubefæstede sjæle kunne tage sagen i egen hånd efter hjemsendelsen.
> Det er IKKE rimeligt soldaterne bliveridentificeret, hvilket man gjorde et
> stort nummer ud af ved f16 piloterne under Golf krigen.

I gamle dage stod soldaterne stolt frem. Jeg mindes også noget
med en Holger Danske, der kæmpede med åben hjælm og ikke som
en formummet skælm.

Der er forresten også stadig nogen danske jenser, som lader
sig forevige af mediernes kameraer i Irak. Ja, det er nok
bedst, man kan stå ved sin gerning med sin person, når den
handler om død og ødelæggelse af andre mennesker. Selv de mænd
der stod for nedkastningen af atombomber over Hiroshima og
Nagasaki stod frem.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-06-06 10:31

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> [...]

> handler om død og ødelæggelse af andre mennesker. Selv de mænd
> der stod for nedkastningen af atombomber over Hiroshima og

Det er jo fordrejet vrøvl, du der fremturer med, de danske soldater er ikke
i Irak for at "bringe død og ødelæggelse", tværtimod, de er der for at
forsøge at forhindre netop død og ødelæggelse.

Hvad får dig til at skrive sådan noget eklatant vås, det kan ikke være fordi
du mener det?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 08-06-06 11:54

On Thu, 8 Jun 2006 11:31:16 +0200, Knud Larsen skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Det er jo fordrejet vrøvl, du der fremturer med, de danske soldater er ikke
> i Irak for at "bringe død og ødelæggelse",

Nu talte vi om piloter. Kampflypiloter. F16-fly piloter. For
nu at være helt præcis. Og kampflypiloter der kaster med
bomber - spreder død og ødelæggelse.

> tværtimod, de er der for at
> forsøge at forhindre netop død og ødelæggelse.

En anden snak - men okay, vi tager den.

At danske soldater skulle være i Irak for at hindre død og
ødelæggelse er spin for begyndere.

Det næste der kommer er, at danske soldater er i Irak for
sikre demokrati. Så kommer den om, at danske soldater er i
Irak for at bekæmpe terrorisme. Endelig kommer den med, at
danske soldater er i Irak for at fjerne wmd.

Den du aldrig kommer til er, at danske soldater er i Irak pga.
amerikansk ønske om at dominere olien. Der slår du syv kors
for dig og begynder at mumle om konspirationsteorier - det
andet æder du råt.

> Hvad får dig til at skrive sådan noget eklatant vås, det kan ikke være fordi
> du mener det?

Læs hvad jeg skriver og svarer på, i stedet for bare at trække
og skyde fra hoften. På den måde kan du også lettere undgå at
ramme din fod.

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-06-06 13:43

> Den du aldrig kommer til er, at danske soldater er i Irak pga.
> amerikansk ønske om at dominere olien. Der slår du syv kors
> for dig og begynder at mumle om konspirationsteorier - det
> andet æder du råt.

Uanset om du æder sådanne konspirationsteorier råt, så ER danske soldater
lige nu i Irak for at være med til at opretholde en orden som betyder at
folk ikke henrettes på gaden og i moskeen.

Du tror vel heller ikke på at Zarqawi overhovedet eksisterer?

Alverdens respekterede kommentatorer, hvoraf mange er lodret imod Bush og
hans administration, er dog enige om, at disse neo-cons var naive troende, -
de mente virkelig, at man kunne bringe demokrati på den brugte måde.

Og selvfølgelig mente man, at det ville være bedste måde til at stabilisere
hele regionen, OG derfor også være årsag til at olien ikke faldt i hænderne
på islamister, som måske ville lukke for hanerne. Så meget ER der om
"konspirationsteorien", olien betyder naturligvis meget for os alle sammen,
vores samfund ville jo bryde sammen hvis Mellemøstens olie forsvinder fra
verdensmarkedet. Men der er jo et stykke derfra, og til at vi er i Irak nu
for at hjælpe amerikanerne med at stjæle olien, som nogle siger. Der
*bliver* jo borgerkrig på et helt andet niveau, hvis de vestlige styrker
trækkes ud, - amerikanerne ville formodentlig give meget for, at de bare
*kunne* trække sig ud nu.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-06-06 14:34

On Thu, 8 Jun 2006 14:43:29 +0200, Knud Larsen skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Uanset om du æder sådanne konspirationsteorier råt,

Så du tror altså stadigvæk på, at det ikke var for olien, Irak
blev angrebet og besat?

> så ER danske soldater
> lige nu i Irak for at være med til at opretholde en orden som betyder at
> folk ikke henrettes på gaden og i moskeen.

Nej, det betyder det bestemt ikke.

> Du tror vel heller ikke på at Zarqawi overhovedet eksisterer?

Nej, han er død. Nu kunne det åbenbart ikke længere betale sig
at bruge ham som bussemand i det psyop program Zarqawi blev
brugt til.

Selv de amerikanske lamestream medier var begyndt at stille
solide spørgsmålstegn ved det materiale, de havde fået om
Zarqawi af det amerikanske militær.

Kort sagt - Zarqawi var blevet en dårlig sag for amerikas
psyop-afdeling - og så måtte Zarqawi dø ... igen igen igen.

Antallet af egne ben, han kadaver skulle have nu, er endnu
uoplyst.

Der er forresten endnu ingen, der har udsigt til at skulle
modtage nogetsomhelst af dusøren på 25 millioner dollar for
Zarqawi.

> [...]
> hans administration, er dog enige om, at disse neo-cons var naive troende, -
> de mente virkelig, at man kunne bringe demokrati på den brugte måde.

"Alverdens respekterede kommentatorer" er virkeligt naivt
troende, hvis de virkelig tror på den slags. Der er tydeligvis
ikke mangel på "respekterede" nyttige idioter.

> Og selvfølgelig mente man, at det ville være bedste måde til at stabilisere
> hele regionen, OG derfor også være årsag til at olien ikke faldt i hænderne
> på islamister, som måske ville lukke for hanerne.

Jeeez ... Irak var det mindst islamistiske land af dem alle
sammen, og det mest islamistiske land af dem alle er - Saudi
Arabien.

Helt ærligt Knud ...

> [...]
> verdensmarkedet. Men der er jo et stykke derfra, og til at vi er i Irak nu
> for at hjælpe amerikanerne med at stjæle olien, som nogle siger.

Tjo .. de er nok ved at have indstillet sig på, at det ikke
kan lade sig gøre; men diehards'ene fortsætter bygningen af
gigantiske permanente militærbaser.

> Der
> *bliver* jo borgerkrig på et helt andet niveau, hvis de vestlige styrker
> trækkes ud,

Siger hvem? De tre grupper er nu så jævnbyrdige, at de bare
splitter op. Sunnierne kan ikke igen dominere hverken kurdere
eller shiaer, og shiaerne gider virkeligt ikke bruge tid og
kræfter på at undertrykke sunnierne.

Det er da opsplitningen, de frygter - ved siden af at nogen af
dem altså stadig håber, at de få kontrol med olien. Muligvis
kører de deres militære operationer i Iran helt op til
invasionsstyrke - i ren og skær desperation.

> - amerikanerne ville formodentlig give meget for, at de bare
> *kunne* trække sig ud nu.

Nej - de giver en hel masse for at kunne blive. Trække sig ud
kan de såmænd sagtens gå igang med. De gør alligevel kun
tingene værre ved at blive. Det bliver jo hele tiden bare
værre og værre. For tiden dør flere irakere end nogensinde før
under besættelsen.

--
?You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : N/A

Dato : 08-06-06 11:56

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-06-06 21:54

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> on onsdag 7. juni 2006 at 22:27 +0100
wrote:
> [...]
>man
>spørger de officielle kilder) men vil du mene det er moralsk forsvarligt?

I et åbent, demokratisk samfund? Ja, det vil jeg da. Faktisk mener jeg at
pressen er moralsk forpligtet til også at fortælle de historier som nogen
måske mener gør ondt eller er ubekvemme. Ellers er der jo tale om
journalistisk selvcensur, og det dur ganske enkelt ikke (ingen ironi
her!). At der er et modsætningsforhold mellem myndighedernes Danmark og
journalisternes jagt på hitorien er velkendt og helt fint - der skal
faktisk helst ikke være for stor overensstemmelse - uanset hvilken
regering vi har

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-06-06 11:17

HrSvendsen@msn.com on torsdag 8. juni 2006 at 0:18 +0100 wrote:
>Åbenbart er ytringsfrihed noget, der hele tiden skal kæmpes
>for mod en masse med totalitær indstilling. Hvad det angår, er
>det godt, vi har EB til at kæmpe nogen af slagene.

Det er sgu rart at være enig med dig ind i mellem.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-06-06 11:19

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> on torsdag 8. juni 2006 at
0:31 +0100 wrote:
>Nu er det jo forbudt at bringe folks liv og førlighed i fare, så at
>offentliggøre
>informationer som gør dette er næppe lovligt.

Så skal TV2 da bringes for retten - de bragte tre eller fire udsendeleser
fra lejren, hvor soldaterne med billede, navn og hele molevitten stod frem.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-06-06 11:16

GB <nospam@spam.invalid> on onsdag 7. juni 2006 at 23:56 +0100 wrote:
>Ja, men det kan have konsekvenser for dem, som ytrer sig, hvis deres
>ytringer er i strid med straffeloven.
>
>Så fat det dog!

Jamen det fatter jeg skam da fint - det er ytringerne ikke før der er
faldet dom. Mig bekendt er der end ikke rejst nogen sag - og jeg ved
heller ikke lige hvad anklagen skulle være??

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-06-06 11:18

HrSvendsen@msn.com on torsdag 8. juni 2006 at 0:32 +0100 wrote:
> [...]
>bedst, man kan stå ved sin gerning med sin person, når den
>handler om død og ødelæggelse af andre mennesker.

Så vidt jeg husker deltog de endda i en serie udsendelser som TV2 lavede i
området?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 08-06-06 11:56

On Thu, 08 Jun 2006 12:18:07 +0200, Frank L¸kkegaard skrev:

> Så vidt jeg husker deltog de endda i en serie udsendelser som TV2 lavede i
> området?

Ja, selv jeg, der kun ser tv hos andre, da jeg ikke selv har
tv, har set danske jenser i Irak optr¿de uforf¿rdet for åben
sk¿rm.