Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rotation af filmklip
Fra : Familien Laursen

Dato : 07-06-06 10:12

Hej

På mit nye Canon Ixus 60 har jeg taget et filmklip, mens jeg har holdt
kameraet på højkant.
Problemet er nu, at jeg ikke ved, hvordan den kan roteres, således at den
kan ses almindeligt på min computer.
Så vidt jeg kan se, så er der ikke mulighed for at rotere filmklip med det
overførselsprogram, som fulgte med Ixus 60.
Er der nogle, som har idéer til at løse problemet?

Mvh.
Erik Laursen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 07-06-06 10:38

Familien Laursen skrev:
> Hej
>

> Er der nogle, som har idéer til at løse problemet?

http://virtualdub.sourceforge.net/
Og når du nu er igang kan du jo også lige komprimere filmen hvis du ønsker.
Ellers er det video -> filters -> add filter -> rotate

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk