Skærme
Fijala 3554
hvilken skærm har jeg?
Fra : Flemming Aagaard

Dato : 06-06-06 19:27

Hej Ng.

Ja det lyder tosset, men jeg har fået en ca. 4 år gammel 17 tommer fladskærm
forærende. Desværre er der ikke nogen manual el.l med.
Jeg har prøvet at søge lidt her og der, men åbenbart ikke det rigtige sted.
Er der en i gruppen der kunne hjælpe mig med et link ville det være dejligt.
På skærmen står der på forsiden CCeT og bagpå TFT lcd model L.17ax.

med venlig hilsen
Flemming Aagaard

Fra : John

Dato : 06-06-06 20:45

"Flemming Aagaard" <samleren@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> På skærmen står der på forsiden CCeT og bagpå TFT lcd model
> L.17ax.

Måske denne: http://www.amptron.com/html/Monitor_L17AXview2.html

- kan åbenbart også hedde Albatron, Directron m fl.

Google: http://www.google.com/search?q=L17ax

Mvh John

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 06-06-06 23:50

Desværre John , men den ligner ikke noget af dem.
ellers tak for hjælpen

F.Å

Fra : Hagar

Dato : 07-06-06 00:22

> [...]
> sted. Er der en i gruppen der kunne hjælpe mig med et link ville det være
> dejligt. På skærmen står der på forsiden CCeT og bagpå TFT lcd model

Der sker tit det at ældre produkter bliver pillet fra på nettet, og dermed
kan man ikke finde det. Jeg har samme problem med noget af mit, og folk har
ellers været uhyre behjælpelige.
Nu har jeg så skillet mig af med det, og er fri for de problemer.

Hagar