Headset til K750i
Fra : Thomas Andersen

Dato : 06-06-06 19:16

Hej!

Nogen som kan fortælle om det et er et stereo eller mono headset,
som følger med når man køber en K750i fra ny ?

Eller ved i hvad modellen hedder ? (HBP?? )

På forhånd tak,

Fra : Dr. Phil

Dato : 05-06-06 19:59

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som følger med når man køber en K750i fra ny ?
>
> Eller ved i hvad modellen hedder ? (HBP?? )

Det er stereo...ganske udemærket...dog er det træls at man ikke kan høre
radio uden at det skal være tilsluttet.

Fra : Peter

Dato : 06-06-06 20:45

Hej.

> Det er stereo...ganske udemærket...dog er det træls at man ikke kan høre
> radio uden at det skal være tilsluttet.

Enig, det er et ganske fint stereoheadsæt.....
Jeg aner dog ikke hvad det har af typenummer....

Findes der i øvrigt andre mobiler der kan spille FM radio uden headset
tilsluttet ??
- K750i´en bruger det jo samtidig som antenne, så jeg syntes egentlig ikke
at det er så underligt endda...

Mvh.
Peter...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-06-06 22:08

Peter skrev:

> - K750i´en bruger det jo samtidig som antenne, så jeg syntes egentlig ikke
> at det er så underligt endda...

Næ, men træls (også på en K700). En udtræksantenne havde været
min favoritløsning. Så kunne den måske endda bruges som antenne
til telefoni og spare hovedet for noget stråling?

--
Bertel

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 06-06-06 22:51

"Peter" <pshdo@tele.to.adsl.dk> skrev i en meddelelse news:CWkhg.111$W34.92@news.get2net.dk...
> Hej.

> Enig, det er et ganske fint stereoheadsæt.....

Hvordan kan i sige det ? Det er muligt det er mig der er dum, men det er ikke
lykkedes mig at få disse propper til at sidde fast i/på øret endnu uden at de falder
af 1. gang hovedet bevæges. Jeg mener bestemt ikke jeg har små ører, så jeg
forstår ikke helt funktionen af dem. Jeg kan muligvis proppe dem i øret med vold
og varig skade til følge, men det kan vel ikke være meningen. Skal ledning ikke pege ned af ?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-06-06 23:20

Morten Jørgensen skrev:

> Hvordan kan i sige det ? Det er muligt det er mig der er dum,
> men det er ikke lykkedes mig at få disse propper til at sidde
> fast i/på øret endnu uden at de falder af 1. gang hovedet
> bevæges.

Min ene prop sidder okay, den anden falder relativt let ud omend
den bliver siddende ved lidt forsigtighed. Der skal åbenbart ikke
ret meget til før de ikke sidder ordentligt.

> Jeg mener bestemt ikke jeg har små ører

Det kunne måske være en fordel?

> så jeg forstår ikke helt funktionen af dem. Jeg kan muligvis
> proppe dem i øret med vold og varig skade til følge, men det
> kan vel ikke være meningen. Skal ledning ikke pege ned af ?

Jo, og 'tappen' skal passe i en kanal i øreflippen der går nedad.

--
Bertel