Airport Express og andet end iTunes?
Fra : Thomas

Dato : 04-06-06 13:30

Heysa

Med en Aiport Express, vil jeg kunne opnå at alt lyd fra Mac'en bliver
sendt i det tilsluttede højttalere, eller det kun musik fra iTunes?

Thomas

Fra : Martin K. R.

Dato : 04-06-06 15:33

"Thomas" <neumann@studjur.dk> wrote in message
> Heysa
>
> Med en Aiport Express, vil jeg kunne opnå at alt lyd fra Mac'en bliver
> sendt i det tilsluttede højttalere, eller det kun musik fra iTunes?
>
> Thomas

Nu har jeg det godt nok kørende på en WinPC, men det er kun lyden fra iTunes
der sendes til Airport Express. Du risikerer ikke et højt DING-DONG hvis du
får mail midt i det hele

/Martin

Fra : Thomas

Dato : 04-06-06 15:40

Martin K. R. wrote:

> Nu har jeg det godt nok kørende på en WinPC, men det er kun lyden fra
> iTunes der sendes til Airport Express. Du risikerer ikke et højt
> DING-DONG hvis du får mail midt i det hele

Øv. Så skulle man fristes til at se en film, skal man til at rode kabler
ud af expressen og hen til mac'en, for at få ordentlig lyd. Skod.

Tak for svaret i øvrigt.

Thomas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 04-06-06 17:15

<http://www.rogueamoeba.com/airfoil/>

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 04-06-06 19:49

Thomas <neumann@studjur.dk> wrote:

> Øv. Så skulle man fristes til at se en film, skal man til at rode kabler
> ud af expressen og hen til mac'en, for at få ordentlig lyd. Skod.

Det kan skam godt ordnes. Der skal bare bruges dette program:
http://macupdate.com/info.php/id/17357
Hvor godt det virker ved jeg intet om, men kig dig omkring.
--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Thomas

Dato : 04-06-06 21:38

Hmm... Jeg må vist se nærmere på det der Airfoil når jeg har indkøbt
Expressen. Tak.

Thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 05-06-06 07:44

Thomas <neumann@studjur.dk> wrote:

> Hmm... Jeg må vist se nærmere på det der Airfoil når jeg har indkøbt
> Expressen. Tak.

Bemærk at Airfoil ikke kan klare tricket i realtime. Dvs. at lyd og
billede (hvis det filmlyd du går efter) ikke vil være i sync. Det kan
til dels rettes op med afspillere, som kan tidsforskyde billedet (bagud)
i forhold til lyden. VLC kan vist gøre dette.

--
Mvh Martin

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-06-06 10:39

Martin K. R. skrev den 04-06-2006 16:32:
> [...]
> iTunes der sendes til Airport Express. Du risikerer ikke et højt
> DING-DONG hvis du får mail midt i det hele

Det kører faktisk rigtigt godt. Jeg sætter den til at spille musik og
laver så noget andet, og når jeg slukker så forsvinder musikken
pludselig - hov, nåja. Det er så i Windåse.

Ville godt have en driver så al lyd kan komme den vej, men det er vist
ikke lavet endnu, selvom der er kode til at gøre det skrevet i .NET -
det skal "bare" lige skrives om til en driver.

--
Thorbjørn