Mac-filer -> WinXPpro
Fra : Flemming Rubini

Dato : 31-05-06 22:38

Hvordan flytter jeg nemmest alle mine filer fra MacOS X til WinXP pro?

Flemming Rubini

Fra : Bruno

Dato : 31-05-06 23:00

Flemming Rubini wrote:
> Hvordan flytter jeg nemmest alle mine filer fra MacOS X til WinXP pro?

Det kommer an på hvor langt der er mellem computerne, hvor meget filerne
fylder og hvor mange der er (Er der ekstremt mange kan der være behov
for særlige hensyn).

Du må fortælle lidt mere.

Mvh

Bruno

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-06-06 01:09

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> Det kommer an på hvor langt der er mellem computerne, hvor meget filerne
> fylder og hvor mange der er (Er der ekstremt mange kan der være behov
> for særlige hensyn).
>
> Du må fortælle lidt mere.

.... der er hul igennem, men jeg havde ikke forventet så mange
oversættelsesproblemer med fil-navnene som jeg faktisk får.
Det sædvanlige bøvl med lange fil-navne, æ, ø og å etc.

Flemming Rubini